Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3917)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (7)Мережеві ресурси (42)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=час<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Освітологічний дискурс - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Боринець Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання/Н. І. Боринець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.32-41
3.

Буренко В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)/В. М. Буренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.120-133
4.

Освітологічний дискурс - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Пішун С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента/С. Г. Пішун // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.197-210
6.

Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/О. М. Стороженко, О. Б. Німко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.177-184
7.

Вышницкая Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации"/Ю. Вышницкая // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
8.

Освітологічний дискурс - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
9.

Денисенко Т. Аромат Арабії (лінгвістичне есе)/Т. Денисенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 3
10.

Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/І. Г. Дудка // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2.-С.41-50
11.

Башкирова О. Художні параметри індивідуальної свідомості в романі Галини Вдовиченко "Бора"/О. Башкирова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2
12.

Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.49-60
13.

Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/Ю. В. Черпак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.249-261
14.

Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/Т. А. Кокнова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.125-134
15.

Неведомська Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента?/Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.158-166
16.

Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/М. О. Коростелін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.135-149
17.

Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/Р. В. Троценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.240-248
18.

Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/Н. М. Дика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.90-101
19.

Тараненко С. Площі Подолу в Києві доби Княжої Русі/С. Тараненко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1.-С.3-10
20.

Урсу Н. А. Луцкий доминиканский костел Успения Пресвятой Девы Марии/Н. А. Урсу // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.71-73
21.

Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./В. А. Вербицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.13-23
22.

Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/Є. В. Долинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.101-108
23.

Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/О. Л. Доценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.109-116
24.

Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/Р. О. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.217-228
25.

Уруський А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю/А. В. Уруський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.229-238
26.

Юрій Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій/Р. Ф. Юрій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.250-260
27.

Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/В. А. Вербицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.23-38
28.

Моркотун С. Презентація як засіб лінгвопсихологічного впливу на масову аудиторію/С. Моркотун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 3
29.

Васьків М. Туркменистан і туркменська культура в біографії та творчості Агати Турчинської/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 3
30.

Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/Y. V. Dolynskyi // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.6-13
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)