Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3923)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (7)Мережеві ресурси (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=час<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 293
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Сопова, Д.
    Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Д. Сопова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- етичний кодекс -- плагіат -- морально-етична поведінка
Анотація: У статті окреслено концептуальні основи формування академічної доброчесності у майбутніх педагогів під час професійної підготовки; досліджено суть поняття академічної доброчесності, його зміст стосовно формування особистісних та професійних характеристик компетентного фахівця; визначено ставлення до проявів академічної недоброчесності серед студентів спеціальності «Дошкільна освіта». Автор досліджує зростання випадків порушень принципів академічної доброчесності у закладах вищої освіти. Європейський досвід з формування морально-етичної поведінки майбутнього фахівця у галузі освіти висвітлюється як зразок для України стосовно боротьби з терпимістю до проявів академічної недоброчесності в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Кудлай, А.
    Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 79-85, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7985. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
електронні ресурси -- інформаційні технології -- мобільні пристрої -- мобільність -- освітній процес
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже, саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентнісного офіцера поліції здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування етнокультурної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У цьому контексті особливого значення набуває компетентнісна парадигма професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, як суб’єкта особистісного і фахового зростання, який здатний розширювати та оновлювати предметні галузі своєї професійної діяльності. У даній статті увага звертається на особливості та можливості формування особистості майбутнього офіцера поліції засобами мобільних ресурсів. Зокрема, визначено класифікацію сучасних мобільних засобів для застосування в освітньому процесі. Розкрито важливість завдання сучасної професійної освіти – формування у майбутніх фахівців високого рівня інтелекту, вироблення і закріплення комплексних здібностей до вирішення проблем в умовах постійних змін та нових вимог зовнішнього середовища. Встановлено, що використання мобільних ресурсів сприяють підвищенню зацікавленості під час аудиторних годин та оптимальної організації їх самостійної позааудиторної роботи, а це дасть змогу для підготовки фахівців нового типу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Короткова, Ю.
    Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 84-88, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8488. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- майбутній юрист -- методи -- українська мова
Анотація: У статті аналізується сутність поняття «комунікативна компетентність майбутнього юриста», розкриваються особливості її формування під час вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Формулюється мета і завдання курсу, характеризуються форми і методи роботи, спрямовані на формування зазначеної компетентності. Наголошено, що через замалий обсяг часу, відведеного на практичні заняття, останні мають розроблятись на основі доречного поєднання мовних та мовленнєвих (комунікативних) вправ, застосування таких форм і методів роботи, як диспут, дискусія, дебати, написання творчих робіт на теми, споріднені з майбутньою професією студента/курсанта, підготовка проектних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Sobol, N.
    Lifelong learning: music adult education / N. Sobol // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1722. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- музична андрагогіка -- освіта дорослих -- musical studies -- adults’ education -- musical andragogy
Анотація: Протягом останніх десятиліть у сучасному світі поширеною стає ідея навчання упродовж життя, що полягає у залученні дорослих в освітній процес з метою підвищення їх професійної кваліфікації. У статті ми розкриваємо зміст освіти дорослих загалом та у мистецькій сфері зокрема, окреслюємо специфіку навчання дорослих відповідно до їх вікових особливостей, визначаємо роль викладача у процесі навчання музики дорослих. Сучасну освіту характеризує її відкритість та доступність, що передбачають розподіл системи освіти дорослих на три основні напрямки, а саме формальну, неформальну та інформальну освіту. Вони забезпечують можливість усім бажаючим отримати музичну освіту в залежності від своїх цілей та потенціалів. Нині набуває популярності формальна та неформальна музична освіта – багато дорослих починають займатися музикою як професійно, так і аматорськи в якості хобі. Для одних це стає реалізацією мрії дитинства, для інших – необхідністю для кар’єрного зростання. Однак всіх їх об’єднує бажання саморозвитку та самореалізації. Під час навчання музики у дорослого-учня має формуватися виконавська компетентність. Її набуття особистістю є однією з ключових і найважливіших показників успішного навчання музики. Зокрема, студент отримує знання, уміння, навички у музичній діяльності та досвід, що безпосередньо впливає на формування у нього правильного уявлення про рутинну та творчу роботу музиканта, вчить самостійно працювати над музичним твором, організовувати робочий простір та ефективно використовувати час для занять, формує естетичні смаки та основи художнього мислення, побудови художньої інтерпретації, виконання творів на публіку, сприяє формуванню художньо-творчої толерантності тощо. У даному дослідженні ми підкреслюємо те, що згідно з основними положеннями андрагогіки як науки про освіту дорослих, навчання музиці не обмежується віком та навпаки набуває нових характеристик в залежності від того, хто навчається – дитина чи дорослий. Але єдиною незмінно важливою ланкою у процесі навчання музиці є безпосередній зв’язок студента з викладачем на занятті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Манюк, Л.
    Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації: базові поняття [Електронний ресурс] / Л. Манюк, Н. Кучумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 52-59, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)5258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
охорони здоров’я -- вища освіта -- майбутній лікар -- фахова комунікація
Анотація: У статті здійснено аналіз базових понять, що стосуються підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації; описано чинники розвитку комунікативних навичок з метою подальшого врахування отриманих результатів під час розроблення змісту дисциплін, орієнтованих на розвиток професіоналізму й формування комунікативних умінь студентів-медиків. Виявлено, що базові поняття «підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації» сформовані взаємозв’язками освітньо-професійних (комунікативна підготовка → комунікативна навички → фахова комунікативна підготовка → фахові комунікативні навички) і лінгвістичних термінологічних складових (фахова мова → фахове мовлення → фаховий текст → фахове спілкування → фахова комунікація). У результаті їх аналізу встановлено, що фахова комунікація майбутніх лікарів розвивається під впливом професійних і лінгвістичних знань, а також психологічних чинників. Дисципліни, орієнтовані на підготовку студентів-медиків до комунікації в професійному середовищі повинні охоплювати теоретичні й практичні аспекти формування фахового мислення та мовленнєвих умінь; оволодіння сукупністю професійних навичок і мовленнєвих умінь; розвиток соціально та професійно важливих якостей студентів-медиків; загальні засади методології професійної діяльності з метою форсування готовності до фахової комунікації за допомогою фахової мови у визначених форматах фахового спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кучумова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Заборін, Д.
    Портрет захисників української столиці у нагородних документах до медалі "За оборону Києва" / Д. Заборін // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 130-136, DOI 10.28925/2524-0757.2023.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
оборона Києва -- Друга світова війна -- медаль -- нагородження -- нагородний лист -- Київрада
Анотація: Метою статті є аналіз інформативного потенціалу маловідомих документів з колекції Державного архіву Києва щодо нагородження медаллю «За оборону Києва» в липні — вересні 1941 р., визначення достовірної кількості нагороджених, а також створення їхнього соціально-демографічного колективного портрета. Нагородні документи вперше розглядаються як джерело наукових досліджень у сфері відновлення національної пам’яті українського народу. З протоколів рішень і доданих до них свідчень, нагородних листів тощо можна виокремити основні категорії осіб, які подавались на нагородження, розділити їх за статтю, віком і видами робіт, виконуваних під час оборони Києва. Звітна документація відділу нагород Київради за період 1962–1992 рр. дає багатий матеріал для реконструкції образу учасника оборони міста, вивчення особливостей залучення до неї цивільного населення, а також розуміння перебігу процесу нагородження впродовж трьох десятиліть.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Якубовський, І.
    Матеріали районної преси Київщини про підтримку селянами курсу влади під час Голодомору 1932 –1933 рр.: маніпуляції та реалії / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 121-129, DOI 10.28925/2524-0757.2023.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- рядові селяни -- влада -- маніпуляції
Анотація: У статті досліджуються особливості інформаційного наповнення районної преси Київщини про сприятливі для влади реакції в середовищі рядових селян на хлібозаготівлі 1932–1933 рр. як ключову ланку в механізмі Голодомору. Простежено закономірності розміщення в газетах повідомлень про різні види провладних практик колгоспників та одноосібників. Доведено маніпулятивний характер більшості таких матеріалів. Декларована газетами добровільність ініціатив знизу насправді була інспірована владою і з’являлася внаслідок застосування різноманітного тиску. Навіть інформація про показники виконання й перевиконання хлібозаготівельного плану містила сліди примусу до забезпечення відповідних показників. Фактично лише повідомлення газет про доноси селян, а також результативну для влади діяльність буксирних бригад були найбільш наближеними до реалій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Божко, О.
    Шанування архістратига Михаїла в домонгольський час у Києві в контексті новоєрусалимської ідеї / О. Божко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 137-143, DOI 10.28925/2524-0757.2023.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
архістратиг Михаїл -- концепція Київ — Новий Єрусалим -- історіософія -- Хрещення Русі
Анотація: У статті розглядається шанування архістратига Михаїла в Києві у контексті уявлення про стольний град Русі як Новий Єрусалим. Ця концепція склалася під впливом прийняття християнства і відбилася у низці писемних та архітектурних пам’яток. Автор намагається показати, що виникнення культу архістратига Михаїла було одним із елементів, що стверджували новоєрусалимську ідею. Його шанування було не тільки князівсько-військовим, що характерно для всієї християнської ойкумени, але мало місцеві особливості. У народній свідомості святий Михаїл бився з дияволом і допоміг позбутися русичам його влади, коли вони приймали Хрещення. Ці уявлення позначилися на будівництві Михайлівських храмів у місцях, пов’язаних з перемогою над язичництвом. Відповідні епізоди мали паралелі у біблійній та церковній історії. Вони зафіксовані у народних переказах, літературних творах, розписах та посвятах храмів. Все це давало підставу проводити аналогію між Руссю та Ізраїлем, Києвом та Єрусалимом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Мельниченко, О.
    Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка підприємництва -- підприємницька ініціатива -- підприємницька освіта -- інновації
Анотація: Стаття присвячена розвитку освіти підприємництва в контексті навчального процесу в університетах. В ній вивчається взаємозв’язок підприємницької галузі та університетської освіти в умовах сучасних змін. Автор зауважує, що система освіти на університетському рівні в даний час не здатна розвивати у студентів мотивацію, вміння і навички, що сприяють інноваціям та підприємництву. Особливу увагу приділено навчальній дисципліні «Педагогіка підприємництва» як вагомій частині підприємницької освіти. У статті констатується той факт, що підприємницька освіта вимагає спеціальних методів навчання, педагогічного процесу, а також кадрів викладачів, яких в даний момент університети не мають. Це вимагає внесення певних змін у дидактичну частину навчального процесу: концепцію навчання, навчальну та робочі програми, методи викладання, орієнтацію на практичне засвоєння матеріалу тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Мицик, Юрій.
    Спомин про Ярослава Дзиру / Ю. Мицик // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 103-111, DOI 10.28925/2524-0757.2023.213. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історик -- науковець -- патріот -- тоталітарна влада -- Інститут історії
Анотація: Стаття присвячена визначному українському історику і дисиденту Ярославу Дзирі (1931–2009), наукову діяльність якого в радянський час було грубо перервано тоталітарною владою. У спогадах описуються зв’язки автора з Я. Дзирою, які тривали понад 35 років, показані особливості історичних поглядів вченого, його роль як українського патріота, котрий, незважаючи на переслідування з боку КГБ, не зламався
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Коломієць, А.
    Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7277. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
доба бароко -- якість освіти -- Septem Artes Liberales
Анотація: Стаття місить критичний погляд на якість освіти в Україні в наш час та її феноменальну успішність у добу бароко. Сформульовано основні історичні причини в хибності освітніх підходів індустріальної доби. Феномен якості освіти доби бароко розглянуто з позиції успішності застосування принципів освітньої системи Septem Artes Liberales. Як питомо український історичний приклад обрано академію Петра Могили в XVII–XVIII ст. Вказано на важливість формування спорідненості світоглядних засад у середовищі освіченої аристократії та на проблеми як оцінки якості, так і ступеню відповідності освіти різним суспільним вимогам. Використано українські та іноземні джерела.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Lynova, I.
    Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models [Електронний ресурс] / I. Lynova, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P14-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійний розвиток -- університет -- безперервний -- розвиток
Анотація: У статті акцентовано, що саме застосування певної теорії в освітніх дослідженнях дає чітке і відтворюване пояснення професійного досвіду, стає основою розроблення практичних моделей освітньої діяльності. Запропоновано класифікувати теоретичні підходи і концепції до безперервного професійного розвитку на філософському, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що узагальнення взаємопов’язаних і взаємодіючих системно-синергетичного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовують мету, завдання, зміст, форми і методи безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників університету, враховують самоспрямованість і самокерованість власного професійного розвитку і в той же час дають змогу координувати діяльність викладачів, своєчасно вносити корективи, вибудовувати діяльність на демократичних засадах. Визначено, що розроблені з урахуванням цих підходів практичні моделі професійного розвитку дають можливість викладачам розробляти власну освітню траєкторію, самостійно обирати конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг. Проте нерозв’язаною проблемою залишається відсутність врегульованих механізмів і критеріїв зарахування інформальної освіти, що визначається як індивідуально керований професійний розвиток, самоорганізоване здобуття викладачем професійних компетентностей, яке не фіксується документально. Це обмежує можливості самоосвіти і її значення для модернізації системи вищої освіти в Україні і для удосконалення професійної діяльності кожного викладача. Запропоновано кожному закладу вищої освіти розробити власні внутрішньоінституційні механізми зарахування результатів інформальної освіти науково-педагогічних працівників у системі професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Мартиненко, С.
    Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні принципи -- змішане навчання -- освітній процес -- якість освіти -- дидстанційне навання
Анотація: У процесі реформування системи вищої освіти впровадження на потребу часу змішаної та дистанційної форм навчання місія закладу вищої освіти полягає в забезпеченні ефективності та якості освітнього процесу. Відтак актуальною стає проблема використання змішаного та дистанційного навчання, які з урахуванням особливостей проведення мають забезпечити здобувачам освіти якість надання освітніх послуг. Змішане навчання розуміємо як гібрид традиційного очного та онлайн-навчання, за якого навчання відбувається як у аудиторії, так і за її межами, причому онлайн-складова стає природним розширенням традиційного аудиторного навчання. У статті висвітлено особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного та дистанційного навчання, проаналізовано й уточнено сутність і зміст понять «змішане навчання», «дистанційне навчання», визначено основні підходи, методичні принципи, покладені в основу організації освітнього процесу в університеті; виокремлено пріоритетні завдання і переваги запроваджених форм навчання, окреслено тенденції їх розвитку, зокрема в сучасних реаліях. Охарактеризовано методи, організаційні форми й засоби, які застосовуються під час змішаного і дистанційного навчання, подано конкретні приклади їх запровадження в Київському міжнародному університеті, а також схематичну структуру методичної системи запропонованих форм навчання, які забезпечують якість організації освітнього процесу. Доведено, що змішане і дистанційне в поєднанні з традиційним навчанням розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації освіти і є найбільш дієвою формою існуючої в університеті моделі навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Борозенець, Н.
    Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання [Електронний ресурс] / Н. Борозенець. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 59-65, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
студенти-аграрії -- математичне моделювання -- компетентність -- дослідницька -- якісна освіта
Анотація: У статті продемонстровано, що фундаментом для формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів є математичні дисципліни. Встановлено, що готовність використовувати знання з математики є необхідною умовою для отримання якісної професійної освіти, здійснення дослідницької діяльності. Дано визначення дослідницької компетентності фахівця аграрної галузі та зазначено мету її формування у студентів-аграріїв. Доведено, що сформовані дослідницькі знання, уміння, навички, набутий початковий дослідницький досвід у математичній площині мають стати підґрунтям ефективної професійної діяльності сучасного аграрія. Показано, що зміст математичної підготовки майбутніх спеціалістів сільського господарства має бути скоригований, а знання студентів-аграріїв з математичних дисциплін та вміння використовувати їх на практиці повинні бути цілісними. Обґрунтовано необхідність використання методу математичного моделювання в процесі формування дослідницької компетентності, що передбачає збалансоване використання методів і засобів навчання, форм організації навчальної діяльності студентів. Розглянуто сутність математичного моделювання, яка є сукупністю усіх можливих математичних співвідношень, що описують основні закономірності, властивості досліджуваного процесу, об’єкту або системи, а також завдання математичного моделювання, які з’являються під час розв’язання професійних задач, що виникають в аграрному секторі. Визначено передумови застосування математичних моделей в управлінні аграрним виробництвом. Узагальнено принципи і вимоги до математичних моделей. Виділено етапи та методи побудови математичних моделей. Наведено приклад застосування методу математичного моделювання в курсі «Вища математика» при вивченні теми «Диференціальні рівняння 1 порядку». Зроблено висновки щодо застосування методу математичного моделювання до формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Salata, O.
    Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Електронний ресурс] / O. Salata. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P44-51, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- змагання -- студенти -- турніри -- пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Огурцова О., О., Петрова С..
    Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови [Електронний ресурс] / О., Петрова С. Огурцова О. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 55-60, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальна цифрова платформа -- методика змішаного навчання -- цифрова платформа -- інформаційні ресурси мережі Інтернет
Анотація: У статті розглядається питання підвищення процесуальної мотивації навчання студентів економічних спеціальностей діловій англійській мові за рахунок використання навчальних ресурсів розміщених в мережі Інтернет. Описана методика змішаного навчання передбачає активну самостійну роботу студентів із ресурсами, розміщеними на платформі www.edx.org та активне обговорення результатів цієї роботи під час аудиторних занять. Результати проведеного анкетування свідчать про ефективність розробленої методики змішаного навчання та вказують на перспективність її використання та подальшої розробки, оскільки виявилось, що процесуальна мотивація студентів під час такого навчання є надзвичайно високою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Ярошенко, О.
    Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу [Електронний ресурс] / О. Ярошенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
концептуальний конструкт -- потенціал -- освітній процес -- педагогічний потенціал
Анотація: У статті наведено результати аналізу наукових праць, що прямо чи дотично розкривають змістові сторони поняття «науково-педагогічний потенціал університету». Зроблено висновок, що це поняття перебуває в стадії формування, тому термінологічної єдності стосовно нього не спостерігається. Автори використовують терміни «науково-педагогічний потенціал закладів вищої освіти», «науково-педагогічний потенціал вищої школи», «науково-педагогічний кадровий потенціал» як синоніми у різних контекстах. Однак більшість авторів описують науковий, кадровий (педагогічний) та інноваційний потенціал окремо. Теоретичний аналіз не виявив характеристики науково-педагогічного потенціалу університету як системи з певними елементами та зв'язками. Виявлені під час дослідження особливості та характеристики науково-педагогічного потенціалу закладів вищої освіти пов'язані з місією університетів як навчальних та наукових центрів. Окреслено концептуальний конструкт досліджуваного поняття. На інституційному рівні він утворений: кадровим потенціалом університету; матеріально-технічними й інформаційними ресурсами викладання, навчання і досліджень; мережею структурних підрозділів, що забезпечують підготовку здобувачів вищої освіти і дослідницьку діяльність науково-педагогічних працівників; освітніми й управлінськими інноваціями; обсягом і рівнем наукових результатів та освітніх послуг; каналами й механізмами внутрішньої і зовнішньої комунікації; результатами інтеграції у світовий освітньо-науковий простір; публікаційною активність суб'єктів освітнього процесу. Подальше формування поняття «науково-педагогічний потенціал університету» має перейти від спонтанності до збалансованості, набути системного характеру, а елементами системи можуть стати ресурси, характеристики, показники, взяті за основу описаного концептуального конструкту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Іванюк, О.
    Міста Наддніпрянської України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст. у тревелогах англійських мандрівників / О. Іванюк, А. Чкан // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 111-120, DOI 10.28925/2524-0757.2023.113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
тревелоги -- міста Наддніпрянщини -- англійські мандрівники -- архітектурні пам’ятки
Анотація: У статті розглядається коло питань, пов’язаних з подорожами англійських мандрівників Наддніпрянською Україною наприкінці ХVIII — у першій половині ХІХ ст. Основою для наукової розвідки стали тревелоги. Їх особливістю є суб’єктивний характер описів, відсутність чіткої структури та нерівномірність щодо викладу матеріалу. Проте часом вони містять відомості, які складно або неможливо відтворити за іншими джерелами. У процесі дослідження визначено, що найбільше приваблювали мандрівників Київ і Одеса, у той час як провінційні міста зазвичай залишалися поза увагою. З’ясовано, що у тревелогах англійці акцентують увагу на кількох аспектах, пов’язаних з міським простором, зокрема на загальних описах ландшафтів, особливостях забудови, архітектурних пам’ятках переважно релігійного значення. Привертають увагу й певні проблеми, які були типовими для українських міст: занедбаність вулиць і житлового фонду, низький рівень сервісу тощо. Побіжно англійці приділяли увагу поліетнічності українських міст. Проте це питання їх цікавило лише в аспекті взаємодії та взаємовпливів різних культур. Описуючи українські землі в цілому, англійські мандрівники не обмежувалися лише фіксацією побаченого і почутого. Вони використовували географічні, історичні, етнографічні, статистичні відомості про відвідані регіони, які запозичували із досліджень, здійснених попередниками, або статистичних чи адміністративних звітів, наданих їм російськими чиновниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чкан, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.


    Черкасов, Володимир.
    Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 16-20, DOI 10.28925/2518-766X.2022.73 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- факультативні заняття
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід художньо-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в Італії. На основі аналізу програмного матеріалу та особливостей позакласної роботи розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час проведення факультативних занять із художньо-естетичного виховання молоді. Особливу увагу приділено вивченню історії вітчизняної та європейської культури, залученню учнів до активних форм музикування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

26.


    Соколова, Ганна.
    Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2022.76 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
виконавство -- інтегральний -- концертант -- міждисциплінарний -- надійність -- піаніст -- сценічний
Анотація: У статті проаналізовано погляди науковців на феномен сценічно-виконавської надійності. Встановлені міждисциплінарні зв’язки означеного поняття в різних галузях наук; її схарактеризовано як інтегральну якість. Наголошено, що в межах психологічної науки вивчаються такі характеристики поняття «сценічна надійність», як безвідмовність, довговічність, збереженість, сталість, стійкість, перевіреність. Висвітлено, що сценічна надійність є сталою категорією у дослідженнях, яка притаманна дослідженням щодо підготовки спортсменів, акторів та інструменталістів-виконавців. Стверджується, що рівень сформованості та сталості сценічно-виконавської надійності залежить від психофізичних можливостей особистості, наявності особистісних якостей, глибини засвоєних педагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок. Закріплення та вдосконалення здобутого музично-виконавського досвіду піаніста-концертанта під час сценічно-виконавської діяльності потребує подальшого вдосконалення піаніста-виконавця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

27.


    Срібняк, І.
    «Несемо ми хрест… в терновім вінку колючих дротів…» (інтерновані вояки-українці в таборі Стшалково, Польща, у 1922–1923 рр.) / І. Срібняк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 33-43, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.3343 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
табір -- майстерні -- УНР
Анотація: У статті автор аналізує умови перебування та моральний стан інтернованих вояків-українців Армії УНР у таборі Стшалково (Польща) у 1922–1923 рр., побут яких у цей час був позначений значними труднощами, що було зумовлено майже повною відсутністю матеріальних засобів у Державного центру УНР в екзилі, зокрема браком дров для опалення бараків, неякіс- ним харчуванням, недотриманням санітарно-гігієнічних норм. Для полегшення їхнього становища у таборі були створені виробничі майстерні, які продовжили діяльність і після ліквідації табору, оскільки в Стшалково залишалась численна група колишніх таборян на цивільному становищі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

28.


    Cидоренко, А.
    Постать М. Омеляновича-Павленка в контексті української революції 1917–1921 рр. / А. Cидоренко. // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 88-93, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.8893 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Українська галицька армія -- Перший Зимовий похід -- Армія УНР
Анотація: У статті розглянуто постать М. Омеляновича-Павленка в контексті Української революції 1917–1921 рр. Визначено його діяльність під час основних етапів її перебігу. З’ясовано ставлення М. Омеляновича-Павленка до національних державних утворень доби Української революції, їх лідерів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Salata, O.
    Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography / O. Salata // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 52-62, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.5262 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Друга світова війна -- інформаційне протистояння -- вітчизняна історіографія
Анотація: У статті розглянуто інформаційне протистояння між двома тоталітарними державами — нацистською Німеччиною та Радянським Союзом на окупованих територіях України під час Другої світової війни 1939–1944 рр.; різні методологічні та інформаційно-ідеологічні принципи і підходи в дослідженні цієї проблеми. Розкрито основні напрями досліджень у вітчизняній та зарубіжній історіографії, що висвітлювали методи та технології впливу на населення України бійців Червоної армії та Вермахту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

30.


    Коваль, Анастасія.
    Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу / А. Коваль // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 77-81, DOI 10.28925/2518-766X.2022.712 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- герменевтичний підхід -- діалог -- синквейн -- критичне мислення.
Анотація: У контексті гуманістичної парадигми освіти ми спостерігаємо переорієнтацію процесу навчання на категорію розуміння як одну з найважливіших складових формування фахових компетентностей та культури вчителя. Розробляючи методику формування методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу, ми дійшли висновку, що цей процес буде успішним за умови орієнтації освітнього процесу на діалогічну взаємодію суб’єктів навчання, добору методів та прийомів роботи з урахуванням їх спрямування на пошук глибинних смислів під час аналізу та обробки інформації, а також знаходження в інформаційному матеріалі найважливіших та суттєвих фрагментів з подальшим їх відображенням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)