Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1370)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Українська Аудіокнига (1)Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шевченко<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Шифр: С325934233/2023/29/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2023р. т.29 № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кавун, Л. Тема пам’яті й тотожності в сучасній українській прозі / Л. Кавун. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлов, В. Біблійні мотиви у сучасній українській літературі / В. Павлов. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Король, Л. Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації / Л. Король. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Дранніков, А. Часові та просторові виміри дискурсу самотності в романі Крістофера Ішервуда "Самотній чоловік" / А. Дранніков. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Боронь, О. Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука) / О. Боронь. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. Життя на грані: гостра проблематика серіалів для підлітків / О. Росінська. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарева, О. Образ Бориса Грінченка і його контексти в п’єсі Мар’яни Ангелової "Синдром Грінченка" / О. Бондарева, Г. Бітківська, А. Брацкі. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Ангелова, М. Синдром Грінченка / М. Ангелова. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С325934233/2023/29/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2023р. т.29 № 3 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Муравецька, Ярослава. До питання ймовірних причин написання оповідання Андрія Головка «Крученим шляхом» / Я. Муравецька. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Біляцька, Валентина. «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського / В. Біляцька, Л. Ромас. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, Ірина. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання / І. Качур. - С.179-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Хіхлушко, Богдан. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці / Б. Хіхлушко. - С.185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, Микола. Стихійний матеріалізм, інформація (пам’ять) і людина у поезії Павла Мовчана / М. Васьків. - С.191-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Боронь, Олександр. Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського? / О. Боронь. - С.200-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Шалак, Оксана. Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу / О. Шалак. - С.206-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Главацька, Юлія. Лінгвістичні аспекти вивчення ідентичності особистості: теоретичний аспект / Ю. Главацька. - С.213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Мітчук, Ольга. Медіакультура як ознака лібералізму сучасного інформаційного суспільства / О. Мітчук, І. Крупський. - С.220-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоцур, Оксана. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування / О. Гоцур, Дмитро Спорняк. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Єсипенко, Д.
    Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица" [Електронний ресурс] / Д. Єсипенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
мова Шевченка -- історія архітектури -- залізниця Російської імперії
Анотація: Предметом вивчення статті є відображення в щоденнику Тараса Шевченка и ого ставлення до трьох ключових персоналіи : Михаи ла Щепкіна, Ніколая І та Єкатєріни Піунової . Метою є дослідити окремі Шевченкові номінації та характеристики цих осіб у ширшому контексті, аби увиразнити и ого власну особистість. Про контакти з ними написано низку досліджень, однак досі лишаються непроговореними и недопрочитаними важливі подробиці. Ще однією актуальною проблемою є уточнення та спростування сумнівних або відверто безпідставних тез і трактувань, які набули значного поширення в академічному дискурсі. У тексті запропоновано відповіді на низку проблемних питань у вивченні біографії поета. Зокрема и деться про формування маи же суцільно позитивного образу Щепкіна, про особливості вияву поваги і прихильності до актора, які, втім, не завжди релевантно інтерпретували дослідники. Наголошується на Шевченковому авторстві характеристики «неудобозабываемыи Тормоз» на адресу наи негативнішого образу щоденника, царя Ніколая І; пояснюється влучність відгуків про вплив монарха на розбудову міст Росіи ської імперії . Окрему увагу звернено на перспективність вивчення и інтерпретації тих життєвих подіи і сюжетів, які з різних причин маи же не згадуються в «Журналі». З урахуванням особливостеи моделювання образу Ніколая І подано и мовірне пояснення, чому Шевченко не вдався до розлогішого опису подорожі залізницею, не описав цього нового для себе досвіду. Також у статті и деться про наи контроверсіи нішу для автора постать, Піунову, ставлення до якої кардинально змінилося протягом короткого часу. Особливу увагу звернено на один із епітетів на ї ї адресу; запропоновано и ого альтернативне прочитання и можливу етимологію, яка промовляє на користь мовної ерудиції та креативності Шевченка. У результаті дослідження з’ясовано подробиці кількох епізодів біографії поета, а також освітлено оригінальні вияви и ого ставлення і взаємин зі згаданими особами. Стаття демонструє переваги застосування біографічного методу и «уважного прочитання» в незвичному та новаторському поєднанні — комбінації із «віддаленим прочитанням». Цеи підхід може бути продуктивно застосовании для розгляду інших Шевченкових контактів із и ого щоденника
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Боронь, О.
    Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів) [Електронний ресурс] / О. Боронь. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 140-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
щоденник -- коментар -- тлумачення -- коло читання -- періодика
Анотація: Предмет дослідження у пропонованіи статті — лектура Шевченка в аспекті його обізнаності з Японією. Чільною проблемою виступає пояснення змісту кількох щоденникових записів, у яких згадуються японці, «щось японське» і «японська комедія», що зумовило мету — з’ясувати коло друкованих джерел відомостей поета про Японію. У процесі дослідження використано традиційні засоби й методи літературного джерелознавства, а також метод філологічного прочитання. Ураховано напрацювання попередників, зокрема Леоніда Большакова і Миколи Сулими, до міркувань яких запропоновано кілька коректив. Автор статті вважає перспективним шляхом пошуку ретельнии перегляд доведеної поетової лектури, зокрема періодики. Новизна статті полягає в тому, що в результаті такого підходу вперше обґрунтовано залучення до кола Шевченкового читання статті Євгенія Корша з циклу «Япония и японцы» (1852), яка, безперечно, була для засланця одним із посутніх джерел інформації про цю далекосхідну краї ну, ї ї політичнии устріи , культуру. Великии пасаж у статті Корша присвячено опису театру і, зокрема, крикливої декламації акторів, яка, и мовірно, запам’яталася Шевченкові. Результати дослідження. Підтверджено міркування Миколи Сулими, що український поет був обізнании із циклом опублікованих у «Морском сборнике» (1855) статеи Івана Гончарова «Русские в Японии в конце 1853 и в начале 1854 годов», які пізніше увіи шли до книжки нарисів «Фрегат “Паллада”». Водночас слід обережніше трактувати стилістичний вплив російського письменника. Шевченко, як і Гончаров, як і багато інших и ого сучасників, вживав слово «комедія» в описаних контекстах у суто побутовому значенні, а не в термінологічному. Ясна річ, у Шевченка и деться не про японську лялькову комедію: він лексично поєднав лялькову виставу з комедією, ситуативно помітивши в архієреи ськіи службі в Нижньому Новгороді «щось японське». Натомість вислів «японська комедія», схоже, справді з’явився під враженням від описів японського театру з його галасливими акторами, у якому, за переконанням поета, очевидно, не було гармонії та витонченості, що й дало підставу для порівняння з хресною ходою в московському Кремлі. У слововживанні в щоденнику, зокрема в порівняннях, Шевченко залишався доволі оригінальним, а часом, як у згадках про «японське», був суб’єктивним, що не дає змоги однозначно витлумачити ці записи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Боронь, О.
    Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука) [Електронний ресурс] / О. Боронь. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 30-37, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
біографія -- мемуарні записи -- достовірні джерела -- епістолярій -- малюнок
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що у фокусі уваги ї ї автора опинилася важлива проблема достовірності спогадів Марії Козачковської в записі ї ї онука Андрія Козачковського-молодшого. Тож предмет пропонованого дослідження — відповідність спогадів перевіреним фактам, а мета полягала у з’ясуванні ступеня такої відповідності. Досягненню мети сприяло застосування традиціи ної методології біографістики, зокрема прии ому перехресної перевірки викладених відомостеи за надіи ними джерелами (документальними, мемуарними, епістолярними тощо). У результаті дослідження вдалося переконливо довести, що публікація Андрія Козачковського-молодшого містить недостовірні твердження. На підставі цих спогадів до переліку незнаи дених малюнків Шевченка в останньому на сьогодні Повному зібранні творів потрапили хибні відомості. Як з’ясовано, Шевченко не міг малювати жінку Андрія Козачковського-старшого у Переяславі 1845 року, бо ті одружилися лише 1847-го. Поет не писав присвяченого ї и вірша «Марусі». Частина інших детальних повідомлень публікатора є результатом белетризації туманних спогадів про розповіді бабусі, доповнених відомою и ому інформацією про Шевченкове перебування в Переяславі. Андріи Козачковськии - молодшии навряд чи був здатен запам’ятати і точно відтворити розповіді бабусі через свіи юнии вік — 12–13 років (у рік ї ї смерті). Повідомлення М. Козачковської не слід використовувати під час створення нової наукової біографії поета. Власні спогади А. Козачковського-молодшого про бачении у дядька Івана першии «Кобзар» із вклеєними Шевченковими листами, як і пізніша розповідь про викрадення в нього ж «Кобзаря» 1860 року з авторським інскриптом, не викликають довіри. Не мають ці свідчення якої сь наукової значущості навіть у тому разі, якби були цілком правдивими. У перспективі слід ретельно і прискіпливо переглянути весь корпус незнаи дених Шевченкових творів, щоб відкинути недостовірні чи сумнівні відомості, очистивши мистецьку спадщину від вигаданих малюнків. Це має стати одним із важливих завдань наступного академічного видання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Боронь, Олександр.
    Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського? [Електронний ресурс] / О. Боронь. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 200-205, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
авторство -- біографія -- достовірні джерела -- епістолярій -- портрет
Анотація: Поява мистецьких томів Повного зібрання творів у 12 томах стимулювала подальші дослідження Шевченкової образотворчої спадщини. Актуальним питанням досі залишається з’ясування належності Шевченковому пензлю кількох творів. Предмет пропонованого дослідження —авторство портрета Петра Дуніна-Борковського. Мета полягала в тому, щоб якомога точніше виявити обставини, за яких Шевченко мав можливість намалювати згадану картину, на підставі чого довести або спростувати (атетеза) його ав-торство. Досягненню мети сприяло застосування традиційної методології біографістики, зокрема прийому зіставлення фактів поетового життєпису з епістолярними свідченнями його сучасників. Результати дослідження. У статті послідовно розглянуті всі можливі обставини появи полотна та історія його вивчення. Воно надійшло до Державного музею Тараса Шевченка (нині Національний музей Тараса Шевченка) саме як Шевченкова робота. Однак у Повному зібранні творів у 10 томах портрет було вміщено серед сумнівних, тоді як у новому академічному зібранні його подано в основному корпусі. На підставі листування Варвари Рєпніної докладно описані знайомство й можливі зустрічі Шевченка і Дуніна-Борковського.Варвара Рєпніна про роботу художника над портретом Дуніна-Борковського ніколи не згадувала. Василь Касіян уважав портрет належним пензлю дружини Дуніна-Борковського —Глафіри Псьол, але не аргументував своєї думки. Натомість Валентина Рубан обґрунтувала Шевченкове авторство, із чим не погоджується автор статті та спростовує окремі ї ї спостереження як суб’єктивні й смакові. Фахівці Національного науково-дослідного реставраційного центру України спільно з працівницею Національного музею Тараса Шевченка Тетяною Калініною, дослідивши портрет Дуніна-Борковського, теж дійшли висновку, що немає підстав зараховувати його до Шевченкового доробку. Упорядники нового академічного видання не мали вагомих аргументів на користь Шевченкового авторства, тож твір слід було принаймні вмістити серед сумнівних, якщо не відкинути зовсім. Насправді йому взагалі не місце серед Шевченкових картин. Перспе-ктивним видається подальше дослідження портрета Дуніна-Борковського як твору Гла-фіри Псьол у порівнянні з іншими її картинами, зокрема портретом Варвари Рєпніної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Сидорук, Юрій.
    Пам’ятник Т. Г. Шевченку в м. Ірпінь: до історії створення [Електронний ресурс] / Ю. Сидорук, Т. Сидорук. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 119-135DOI 10.28925/2519-4135.2024.47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
монумент -- пам’ятник Тарасу Шевченку
Анотація: Стаття присвчена пам’ятнику Тарасу Шевченку в м. Ірпінь роботи О. Сидорука та Б. Крилова (2017 р.). Тарас Григорович Шевченко – постать, яка вже давно в історії людства стала символом не лише геніальності, а й мужності, нескореності, надзвичайної чутливості до людського горя і страждань, великої любові до людей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сидорук, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Khalymon, I.
    The preparation of future teachers: modern approaches to learning [Електронний ресурс] = Підходи майбутніх учителів до навчання / I. Khalymon, S. Shevchenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P20-30, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
глибокий підхід до навчання -- майбутній учитель -- підхід до навчання -- поверховий підхід до навчання -- студент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Shevchenko, S.
Шевченко С.
Халімон І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В505452853/2022/12
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2022р. № 12
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету / О. П. Буйницька, С. В. Василенко. - С.1-20
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Використання візуалізації даних в системі електронного навчання / Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник. - С.21-31
Іванькова, Наталя Анатоліївна. Компонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища медичного університету / Н. А. Іванькова. - С.32-48
Корякін, Олексій Олексійович. Методи використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі / О. О. Корякін. - С.49-58
Кошарна, Наталія Володимирівна. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон. - С.59-68
Кукушкін, Дмитро Володимирович. Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти / Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова. - С.69-79
Кулімова, Юлія Григорівна. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти / Ю. Г. Кулімова. - С.80-89
Лещенко, Тетяна Олександрівна . Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір. - С.90-102
Покришень, Дмитро Анатолійович. Готові програмні продукти у підготовці фахівців іт-галузі / Д. А. Покришень. - С.103-114
Шерман, Михайло Ісаакович. Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, О. А. Тодеуш. - С.115-132
Староста, Володимир Іванович. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)змішування / В. І. Староста. - С.133-153
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: В505452853/2023/15
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 15 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко. - С.1-17
Воротникова, Ірина Павлівна. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова. - С.18-34
Галкіна, Тетяна Михайлівна. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська. - С.35-45
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот. - С.46-61
Кошарна, Наталія Володимирівна. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік. - С.62-72
Костікова, Ілона. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян. - С.73-84
Москалюк, Микола Миколайович. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень. - С.85-96
Морзе, Наталія Вікторівна. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [и др.]. - С.97-115
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М.
Олефіренко, Надія Василівна. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко. - С.116-129
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.130-138
Шкуренко, Олександра Вікторівна. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик. - С.139-150
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська. - С.151-162
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: В505452853/2024/16
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2024р. № 16 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах / О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна . Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні / Е. А. Зінов’єва. - С.22-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Квак, Павло Андрійович. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі / П. А. Квак, Л. А. Чернікова. - С.35-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухаренко, Володимир Миколайович. Активне дистанційне навчання для тьюторів / В. М. Кухаренко [и др.]. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Фарафонов В. С., Баркатов І. В., Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович
Морзе, Наталія Вікторівна. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? / Н. В. Морзе [и др.]. - С.76-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Бойко М. А., Струтинська О. В., Смирнова-Трибульська Євгенія Миколаївна
Нежива, Людмила Львівна. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Острецова, Тетяна Олександрівна. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій / Т. О. Острецова, Д. І. Острецов. - С.106-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Олефіренко, Надія Василівна. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів / Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Побризгаєва, Валентина Григорівна. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - С.134-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалко, Ольга Олексіївна. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» / О. О. Рибалко. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Таїсія Петрівна. Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE / Т. П. Саяпіна [и др.]. - С.160-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Сидорук Єлизавета Олександрівна
Староста, Володимир Іванович. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання / В. І. Староста. - С.173-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - С.194-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.216-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Лещенко, Тетяна Олександрівна .
    Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної = The opportunities of mobile technologies in the practice of teaching the ukrainian language as a foreign language / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 90-102, DOI 10.28925/2414-0325.2022.128 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- мобільне навчання -- медичний університет
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного здобувача медичної освіти в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Проаналізовано актуальність і доцільність використання засобів мобільного навчання на заняттях з української мови як іноземної з урахуванням сучасного розвитку суспільства, організаційних і технологічних підстав вишівського курсу української мови як іноземної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шевченко, Олена Миколаївна
Shevchenko Olena
Жовнір, Марина Миколаївна
Zhovnir Maryna
Leshchenko Tetiana


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Шевченко, Людмила Станіславівна.
    Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 130-138, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1510 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEM -- Arduino -- цифрова освіта -- цифрові технології -- підготовка
Анотація: Сучасна освіта невпинно розвивається та цілком зосереджена на впровадженні інноваційних методик викладання. Одним з найбільш новаторських та перспективних напрямків з підготовки вчителів інформатики відповідно до принципів STEM освіти є інтеграція платформи Arduino в освітній процес. Arduino відкриває перед студентами можливості для глибокого вивчення програмування та цифрових технологій, одночасно сприяючи розвитку їх критичного та творчого мислення, які є надзвичайно важливими у навчальному процесі майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Уманець, Володимир Олександрович
Розпутня, Б. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Шевченко, Людмила Станіславівна.
    Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів [Електронний ресурс] / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 229-239, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1615. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- освіта -- цифрові технології -- дизайн -- інструменти штучного інтелекту -- STEM -- цифрова трансформація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі і потенціалу впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес підготовки фахівців з дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Уманець, Володимир Олександрович
Розпутня, Богдан Миколайович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: К269584624/2021/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Драч, О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу / О. Драч. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Н. C. Безкоштовне навчання в Університеті св. Володимира у ХІХ ст. / Н. C. Соколова. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. Міські спільноти Києва початку 1880-х рр. у "Щоденнику" Олександра Половцова / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю / О. Бонь. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років / О. Салата. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, С. Олена Апанович у колі київських науковців: навчання в аспірантурі / С. Савченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, О. Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст. / О. Шевченко, А. Кліпенштейн. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя / Ф. Левітас, Ш. Рамазанов. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Sadowska, J. Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim / J. Sadowska. - С.75-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Мотуз, М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року / М. Мотуз. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Знак, М. Посли генерального сеймика Руського воєводства на коронаційний сейм 1669 року / М. Знак. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Ментальна мапа Григорія Ґалаґана: територіальне й етнонаціональне структурування в картині світу українського дворянина (середина 1830-х — середина 1860-х років) / Є. Ковальов. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття / І. Позднякова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський. - С.117-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, С. Колізії світського й духовного у державно-громадській діяльності митрополита Іларіона (Івана Огієнка) / С. Бондар. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело / В. Щербак. - С.131-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Яблонський, В. Пошуки зовнішньополітичного вибору Державного центру Української Народної Республіки у 1939–1940 рр. / В. Яблонський. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Шевченко, О.
    Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст. / О. Шевченко, А. Кліпенштейн // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 49-57, DOI 10.28925/2524-0757.2021.27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
П’єр Абеляр -- Елоїза -- вчитель -- високе середньовіччя -- шлюб -- целібат -- сексуальність -- оскоплення
Анотація: Статтю присвячено розгляду непересічних індивідуальностей середньовічного суспільства — філософа П’єра Абеляра та його учениці Елоїзи. Винятковий історичний випадок добре задокументованої інформації про особисті стосунки дозволяє співвіднести світогляд коханців та їхнє життя з соціокультурними реаліями епохи. Проаналізовано автобіографію П’єра Абеляра, листи сучасників, листування Елоїзи з Абеляром. Наголошено на поступах суспільної свідомості ХІІ ст. через призму аналізу світогляду досліджуваних персоналій. Розглянуто конфлікт поглядів індивідуумів з католицькою середньовічною світоглядною системою. Через дослідження трансформації стосунків вчителя та учениці, а в майбутньому — коханців, доведено, що погляди Елоїзи та Абеляра ілюструють діапазон можливостей середньовічного сприйняття особистих взаємин, співзвучний новим викликам епохи, однак невід’ємний від свого часу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кліпенштейн, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)