Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1371)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Українська Аудіокнига (1)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шевченко<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khalymon I., Shevchenko S.
Назва : The preparation of future teachers: modern approaches to learning [Electronic resource]
Паралельн. назви :Підходи майбутніх учителів до навчання
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 20-30. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.2 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глибокий підхід до навчання--майбутній учитель--підхід до навчання--поверховий підхід до навчання--студент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єсипенко Д.
Назва : Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 1. - С. 7-13. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова шевченка--історія архітектури--залізниця російської імперії
Анотація: Предметом вивчення статті є відображення в щоденнику Тараса Шевченка и ого ставлення до трьох ключових персоналіи : Михаи ла Щепкіна, Ніколая І та Єкатєріни Піунової . Метою є дослідити окремі Шевченкові номінації та характеристики цих осіб у ширшому контексті, аби увиразнити и ого власну особистість. Про контакти з ними написано низку досліджень, однак досі лишаються непроговореними и недопрочитаними важливі подробиці. Ще однією актуальною проблемою є уточнення та спростування сумнівних або відверто безпідставних тез і трактувань, які набули значного поширення в академічному дискурсі. У тексті запропоновано відповіді на низку проблемних питань у вивченні біографії поета. Зокрема и деться про формування маи же суцільно позитивного образу Щепкіна, про особливості вияву поваги і прихильності до актора, які, втім, не завжди релевантно інтерпретували дослідники. Наголошується на Шевченковому авторстві характеристики «неудобозабываемыи Тормоз» на адресу наи негативнішого образу щоденника, царя Ніколая І; пояснюється влучність відгуків про вплив монарха на розбудову міст Росіи ської імперії . Окрему увагу звернено на перспективність вивчення и інтерпретації тих життєвих подіи і сюжетів, які з різних причин маи же не згадуються в «Журналі». З урахуванням особливостеи моделювання образу Ніколая І подано и мовірне пояснення, чому Шевченко не вдався до розлогішого опису подорожі залізницею, не описав цього нового для себе досвіду. Також у статті и деться про наи контроверсіи нішу для автора постать, Піунову, ставлення до якої кардинально змінилося протягом короткого часу. Особливу увагу звернено на один із епітетів на ї ї адресу; запропоновано и ого альтернативне прочитання и можливу етимологію, яка промовляє на користь мовної ерудиції та креативності Шевченка. У результаті дослідження з’ясовано подробиці кількох епізодів біографії поета, а також освітлено оригінальні вияви и ого ставлення і взаємин зі згаданими особами. Стаття демонструє переваги застосування біографічного методу и «уважного прочитання» в незвичному та новаторському поєднанні — комбінації із «віддаленим прочитанням». Цеи підхід може бути продуктивно застосовании для розгляду інших Шевченкових контактів із и ого щоденника
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боронь О.
Назва : Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 140-145. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): щоденник--коментар--тлумачення--коло читання--періодика
Анотація: Предмет дослідження у пропонованіи статті — лектура Шевченка в аспекті його обізнаності з Японією. Чільною проблемою виступає пояснення змісту кількох щоденникових записів, у яких згадуються японці, «щось японське» і «японська комедія», що зумовило мету — з’ясувати коло друкованих джерел відомостей поета про Японію. У процесі дослідження використано традиційні засоби й методи літературного джерелознавства, а також метод філологічного прочитання. Ураховано напрацювання попередників, зокрема Леоніда Большакова і Миколи Сулими, до міркувань яких запропоновано кілька коректив. Автор статті вважає перспективним шляхом пошуку ретельнии перегляд доведеної поетової лектури, зокрема періодики. Новизна статті полягає в тому, що в результаті такого підходу вперше обґрунтовано залучення до кола Шевченкового читання статті Євгенія Корша з циклу «Япония и японцы» (1852), яка, безперечно, була для засланця одним із посутніх джерел інформації про цю далекосхідну краї ну, ї ї політичнии устріи , культуру. Великии пасаж у статті Корша присвячено опису театру і, зокрема, крикливої декламації акторів, яка, и мовірно, запам’яталася Шевченкові. Результати дослідження. Підтверджено міркування Миколи Сулими, що український поет був обізнании із циклом опублікованих у «Морском сборнике» (1855) статеи Івана Гончарова «Русские в Японии в конце 1853 и в начале 1854 годов», які пізніше увіи шли до книжки нарисів «Фрегат “Паллада”». Водночас слід обережніше трактувати стилістичний вплив російського письменника. Шевченко, як і Гончаров, як і багато інших и ого сучасників, вживав слово «комедія» в описаних контекстах у суто побутовому значенні, а не в термінологічному. Ясна річ, у Шевченка и деться не про японську лялькову комедію: він лексично поєднав лялькову виставу з комедією, ситуативно помітивши в архієреи ськіи службі в Нижньому Новгороді «щось японське». Натомість вислів «японська комедія», схоже, справді з’явився під враженням від описів японського театру з його галасливими акторами, у якому, за переконанням поета, очевидно, не було гармонії та витонченості, що й дало підставу для порівняння з хресною ходою в московському Кремлі. У слововживанні в щоденнику, зокрема в порівняннях, Шевченко залишався доволі оригінальним, а часом, як у згадках про «японське», був суб’єктивним, що не дає змоги однозначно витлумачити ці записи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боронь О.
Назва : Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 1. - С. 30-37. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.5 (Шифр С325934233/2023/29/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біографія--мемуарні записи--достовірні джерела--епістолярій--малюнок
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що у фокусі уваги ї ї автора опинилася важлива проблема достовірності спогадів Марії Козачковської в записі ї ї онука Андрія Козачковського-молодшого. Тож предмет пропонованого дослідження — відповідність спогадів перевіреним фактам, а мета полягала у з’ясуванні ступеня такої відповідності. Досягненню мети сприяло застосування традиціи ної методології біографістики, зокрема прии ому перехресної перевірки викладених відомостеи за надіи ними джерелами (документальними, мемуарними, епістолярними тощо). У результаті дослідження вдалося переконливо довести, що публікація Андрія Козачковського-молодшого містить недостовірні твердження. На підставі цих спогадів до переліку незнаи дених малюнків Шевченка в останньому на сьогодні Повному зібранні творів потрапили хибні відомості. Як з’ясовано, Шевченко не міг малювати жінку Андрія Козачковського-старшого у Переяславі 1845 року, бо ті одружилися лише 1847-го. Поет не писав присвяченого ї и вірша «Марусі». Частина інших детальних повідомлень публікатора є результатом белетризації туманних спогадів про розповіді бабусі, доповнених відомою и ому інформацією про Шевченкове перебування в Переяславі. Андріи Козачковськии - молодшии навряд чи був здатен запам’ятати і точно відтворити розповіді бабусі через свіи юнии вік — 12–13 років (у рік ї ї смерті). Повідомлення М. Козачковської не слід використовувати під час створення нової наукової біографії поета. Власні спогади А. Козачковського-молодшого про бачении у дядька Івана першии «Кобзар» із вклеєними Шевченковими листами, як і пізніша розповідь про викрадення в нього ж «Кобзаря» 1860 року з авторським інскриптом, не викликають довіри. Не мають ці свідчення якої сь наукової значущості навіть у тому разі, якби були цілком правдивими. У перспективі слід ретельно і прискіпливо переглянути весь корпус незнаи дених Шевченкових творів, щоб відкинути недостовірні чи сумнівні відомості, очистивши мистецьку спадщину від вигаданих малюнків. Це має стати одним із важливих завдань наступного академічного видання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боронь, Олександр
Назва : Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 3. - С. 200-205. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.6 (Шифр С325934233/2023/29/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторство--біографія--достовірні джерела--епістолярій--портрет
Анотація: Поява мистецьких томів Повного зібрання творів у 12 томах стимулювала подальші дослідження Шевченкової образотворчої спадщини. Актуальним питанням досі залишається з’ясування належності Шевченковому пензлю кількох творів. Предмет пропонованого дослідження —авторство портрета Петра Дуніна-Борковського. Мета полягала в тому, щоб якомога точніше виявити обставини, за яких Шевченко мав можливість намалювати згадану картину, на підставі чого довести або спростувати (атетеза) його ав-торство. Досягненню мети сприяло застосування традиційної методології біографістики, зокрема прийому зіставлення фактів поетового життєпису з епістолярними свідченнями його сучасників. Результати дослідження. У статті послідовно розглянуті всі можливі обставини появи полотна та історія його вивчення. Воно надійшло до Державного музею Тараса Шевченка (нині Національний музей Тараса Шевченка) саме як Шевченкова робота. Однак у Повному зібранні творів у 10 томах портрет було вміщено серед сумнівних, тоді як у новому академічному зібранні його подано в основному корпусі. На підставі листування Варвари Рєпніної докладно описані знайомство й можливі зустрічі Шевченка і Дуніна-Борковського.Варвара Рєпніна про роботу художника над портретом Дуніна-Борковського ніколи не згадувала. Василь Касіян уважав портрет належним пензлю дружини Дуніна-Борковського —Глафіри Псьол, але не аргументував своєї думки. Натомість Валентина Рубан обґрунтувала Шевченкове авторство, із чим не погоджується автор статті та спростовує окремі ї ї спостереження як суб’єктивні й смакові. Фахівці Національного науково-дослідного реставраційного центру України спільно з працівницею Національного музею Тараса Шевченка Тетяною Калініною, дослідивши портрет Дуніна-Борковського, теж дійшли висновку, що немає підстав зараховувати його до Шевченкового доробку. Упорядники нового академічного видання не мали вагомих аргументів на користь Шевченкового авторства, тож твір слід було принаймні вмістити серед сумнівних, якщо не відкинути зовсім. Насправді йому взагалі не місце серед Шевченкових картин. Перспе-ктивним видається подальше дослідження портрета Дуніна-Борковського як твору Гла-фіри Псьол у порівнянні з іншими її картинами, зокрема портретом Варвари Рєпніної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2022р.,N 12
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету/ О. П. Буйницька, С. В. Василенко (стр.1-20)
Варченко-Троценко Л. О. Використання візуалізації даних в системі електронного навчання/ Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник (стр.21-31)
Іванькова Н. А. Компонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища медичного університету/ Н. А. Іванькова (стр.32-48)
Корякін О. О. Методи використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі/ О. О. Корякін (стр.49-58)
Кошарна Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів/ Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон (стр.59-68)
Кукушкін Д. В. Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти/ Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова (стр.69-79)
Кулімова Ю. Г. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти/ Ю. Г. Кулімова (стр.80-89)
Лещенко Т. О. Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної/ Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір (стр.90-102)
Покришень Д. А. Готові програмні продукти у підготовці фахівців іт-галузі/ Д. А. Покришень (стр.103-114)
Шерман М. І. Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти/ М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, О. А. Тодеуш (стр.115-132)
Староста В. І. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)змішування/ В. І. Староста (стр.133-153)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2023р.,N 15
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці/ О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко (стр.1-17)
Воротникова І. П. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту/ І. П. Воротникова (стр.18-34)
Галкіна Т. М. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі/ Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська (стр.35-45)
Зінов'єва Т. А. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ/ Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот (стр.46-61)
Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/ Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік (стр.62-72)
Костікова І. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій/ І. Костікова, Х. Цзян (стр.73-84)
Москалюк М. М. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки/ М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень (стр.85-96)
Морзе Н. В. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи/ Н. В. Морзе [и др.] (стр.97-115)
Олефіренко Н. В. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти/ Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко (стр.116-129)
Шевченко Л. С. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання/ Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня (стр.130-138)
Шкуренко О. В. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи/ О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик (стр.139-150)
Фамілярська Л. Л. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Л. Фамілярська (стр.151-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2024р.,N 16
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах/ О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко (стр.1-21)
Зінов’єва Е. А. Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні/ Е. А. Зінов’єва (стр.22-34)
Квак П. А. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі/ П. А. Квак, Л. А. Чернікова (стр.35-49)
Кузьмінська О. Г. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту/ О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк (стр.50-63)
Кухаренко В. М. Активне дистанційне навчання для тьюторів/ В. М. Кухаренко [и др.] (стр.64-75)
Морзе Н. В. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту?/ Н. В. Морзе [и др.] (стр.76-91)
Нежива Л. Л. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи/ Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко (стр.92-105)
Острецова Т. О. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій/ Т. О. Острецова, Д. І. Острецов (стр.106-119)
Олефіренко Н. В. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів/ Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов (стр.120-133)
Побризгаєва В. Г. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання/ В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко (стр.134-149)
Рибалко О. О. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка»/ О. О. Рибалко (стр.150-159)
Саяпіна Т. П. . Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE/ Т. П. Саяпіна [и др.] (стр.160-172)
Староста В. І. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання/ В. І. Староста (стр.173-193)
Терлецька Т. С. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів/ Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко (стр.194-215)
Фамілярська Л. Л. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти/ Л. Л. Фамілярська (стр.216-228)
Шевченко Л. С. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів/ Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня (стр.229-239)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Київські історичні студії -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Драч О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу/ О. Драч (стр.6-14)
Соколова Н. C. Безкоштовне навчання в Університеті св. Володимира у ХІХ ст./ Н. C. Соколова (стр.15-20)
Будзар М. Міські спільноти Києва початку 1880-х рр. у "Щоденнику" Олександра Половцова/ М. Будзар, Т. Терещенко (стр.21-29)
Бонь О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю/ О. Бонь (стр.30-35)
Салата О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років/ О. Салата (стр.36-41)
Савченко С. Олена Апанович у колі київських науковців: навчання в аспірантурі/ С. Савченко (стр.42-48)
Шевченко О. Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст./ О. Шевченко, А. Кліпенштейн (стр.49-57)
Андрєєв В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.)/ В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка (стр.58-66)
Левітас Ф. Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя/ Ф. Левітас, Ш. Рамазанов (стр.67-74)
Sadowska J. Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim/ J. Sadowska (стр.75-86)
Мотуз М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року/ М. Мотуз (стр.87-94)
Знак М. Посли генерального сеймика Руського воєводства на коронаційний сейм 1669 року/ М. Знак (стр.95-102)
Ковальов Є. Ментальна мапа Григорія Ґалаґана: територіальне й етнонаціональне структурування в картині світу українського дворянина (середина 1830-х — середина 1860-х років)/ Є. Ковальов (стр.103-110)
Позднякова І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття/ І. Позднякова (стр.111-116)
Якубовський І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини/ І. Якубовський (стр.117-123)
Бондар С. Колізії світського й духовного у державно-громадській діяльності митрополита Іларіона (Івана Огієнка)/ С. Бондар (стр.124-130)
Щербак В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело/ В. Щербак (стр.131-136)
Яблонський В. Пошуки зовнішньополітичного вибору Державного центру Української Народної Республіки у 1939–1940 рр./ В. Яблонський (стр.137-142)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещенко, Тетяна Олександрівна , Шевченко, Олена Миколаївна, Жовнір, Марина Миколаївна
Назва : Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної
Паралельн. назви :The opportunities of mobile technologies in the practice of teaching the ukrainian language as a foreign language
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 12. - С. 90-102. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.128 (Шифр В505452853/2022/12). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.128
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--мобільне навчання--медичний університет
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного здобувача медичної освіти в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Проаналізовано актуальність і доцільність використання засобів мобільного навчання на заняттях з української мови як іноземної з урахуванням сучасного розвитку суспільства, організаційних і технологічних підстав вишівського курсу української мови як іноземної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидорук, Юрій, Сидорук, Тетяна
Назва : Пам’ятник Т. Г. Шевченку в м. Ірпінь: до історії створення [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 119-135. - DOI 10.28925/2519-4135.2024.47 (Шифр А986022216/2024/4). - DOI 10.28925/2519-4135.2024.47
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монумент--пам’ятник тарасу шевченку
Анотація: Стаття присвчена пам’ятнику Тарасу Шевченку в м. Ірпінь роботи О. Сидорука та Б. Крилова (2017 р.). Тарас Григорович Шевченко – постать, яка вже давно в історії людства стала символом не лише геніальності, а й мужності, нескореності, надзвичайної чутливості до людського горя і страждань, великої любові до людей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2023р. т.29,N 1
Цікаві статті :
Кавун Л. Тема пам’яті й тотожності в сучасній українській прозі/ Л. Кавун (стр.1-7)
Павлов В. Біблійні мотиви у сучасній українській літературі/ В. Павлов (стр.8-13)
Король Л. Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації/ Л. Король (стр.14-21)
Дранніков А. Часові та просторові виміри дискурсу самотності в романі Крістофера Ішервуда "Самотній чоловік"/ А. Дранніков (стр.22-29)
Боронь О. Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука)/ О. Боронь (стр.30-37)
Росінська О. Життя на грані: гостра проблематика серіалів для підлітків/ О. Росінська (стр.38-46)
Бондарева О. Образ Бориса Грінченка і його контексти в п’єсі Мар’яни Ангелової "Синдром Грінченка"/ О. Бондарева, Г. Бітківська, А. Брацкі (стр.47-53)
Ангелова М. Синдром Грінченка/ М. Ангелова (стр.54-62)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2023р. т.29,N 3
Цікаві статті :
Муравецька Я. До питання ймовірних причин написання оповідання Андрія Головка «Крученим шляхом»/ Я. Муравецька (стр.166-171)
Біляцька В. «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського/ В. Біляцька, Л. Ромас (стр.172-178)
Качур І. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання/ І. Качур (стр.179-184)
Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/ Б. Хіхлушко (стр.185-190)
Васьків М. Стихійний матеріалізм, інформація (пам’ять) і людина у поезії Павла Мовчана/ М. Васьків (стр.191-199)
Боронь О. Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського?/ О. Боронь (стр.200-205)
Шалак О. Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу/ О. Шалак (стр.206-212)
Главацька Ю. Лінгвістичні аспекти вивчення ідентичності особистості: теоретичний аспект/ Ю. Главацька (стр.213-219)
Мітчук О. Медіакультура як ознака лібералізму сучасного інформаційного суспільства/ О. Мітчук, І. Крупський (стр.220-225)
Гоцур О. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування/ О. Гоцур, Дмитро Спорняк (стр.226-232)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко О., Кліпенштейн А.
Назва : Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 49-57. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.27 (Шифр К269584624/2021/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.27
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): п’єр абеляр--елоїза--вчитель--високе середньовіччя--шлюб--целібат--сексуальність--оскоплення
Анотація: Статтю присвячено розгляду непересічних індивідуальностей середньовічного суспільства — філософа П’єра Абеляра та його учениці Елоїзи. Винятковий історичний випадок добре задокументованої інформації про особисті стосунки дозволяє співвіднести світогляд коханців та їхнє життя з соціокультурними реаліями епохи. Проаналізовано автобіографію П’єра Абеляра, листи сучасників, листування Елоїзи з Абеляром. Наголошено на поступах суспільної свідомості ХІІ ст. через призму аналізу світогляду досліджуваних персоналій. Розглянуто конфлікт поглядів індивідуумів з католицькою середньовічною світоглядною системою. Через дослідження трансформації стосунків вчителя та учениці, а в майбутньому — коханців, доведено, що погляди Елоїзи та Абеляра ілюструють діапазон можливостей середньовічного сприйняття особистих взаємин, співзвучний новим викликам епохи, однак невід’ємний від свого часу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Людмила Станіславівна, Уманець, Володимир Олександрович, Розпутня Б. М.
Назва : Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 130-138. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1510 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1510
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): stem--arduino--цифрова освіта--цифрові технології--підготовка
Анотація: Сучасна освіта невпинно розвивається та цілком зосереджена на впровадженні інноваційних методик викладання. Одним з найбільш новаторських та перспективних напрямків з підготовки вчителів інформатики відповідно до принципів STEM освіти є інтеграція платформи Arduino в освітній процес. Arduino відкриває перед студентами можливості для глибокого вивчення програмування та цифрових технологій, одночасно сприяючи розвитку їх критичного та творчого мислення, які є надзвичайно важливими у навчальному процесі майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Людмила Станіславівна, Уманець, Володимир Олександрович, Розпутня, Богдан Миколайович
Назва : Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 229-239. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1615 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1615
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--освіта--цифрові технології--дизайн--інструменти штучного інтелекту--stem--цифрова трансформація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі і потенціалу впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес підготовки фахівців з дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)