Пошуковий запит: (<.>K=шкільна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Безпалько Б. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань/Б. Безпалько // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.120-126
|
>2.
| Дічек Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти/Н. Дічек // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2020,N № 9.-С.46-60
|
>3.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/М. Мартьянова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.38-46
|
>5.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Огнев’юк В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів/В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.1-15
|
>7.
| Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/О. О. Олійник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.70-73
|
>8.
| Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/Г. Саган, А. Трофимченко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.60-65
|
|