Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (52)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шкільна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Безпалько, Богдан.
    Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань / Б. Безпалько // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 120-126, DOI 10.28925/2524-0757.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
ворог -- радянська пропаганда -- шкільна освіта -- підручники -- поміщик
Анотація: У статті висвітлено формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку, виданих у Києві упродовж 1930-х років. На основі аналізу матеріалів таких дисциплін, як суспільствознавство, всесвітня історія, українська мова та література автор простежує зміщення акцентів образу «ворога» від зовнішнього до внутрішнього. Виокремлено основні категорії радянської пропаганди, що застосовувались для формування в учнів негативного ставлення до багатіїв, «куркулів», священнослужителів і всіх, хто виступав проти влади більшовиків
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: К269584624/2020/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 2
Зміст:
Кухто, А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування / А. Кухто. - С.6-15
Кл.слова: київська гімназія, приватна гімназія, освіта
Іванюк, О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.16-23
Кл.слова: інфраструктурні проєкти, міський транспорт, забудова
Мусіяченко, О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. / О. Мусіяченко. - С.24-28
Кл.слова: музичне середовище, ділова документація, джерела
Драч, О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією / О. Драч. - С.29-37
Яненко, А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр. / А. Яненко. - С.38-44
Кл.слова: містяни, інтелектуали, повсякдення
Перещ, В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn. / В. Перещ. - С.45-49
Кл.слова: басілевс, мікенська цивілізація, лінійне письмо
Срібняк, І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.50-59
Кл.слова: полонені українці, табір, газета
Саган, Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко. - С.60-65
Кл.слова: шкільна освіта, освітні реформи, колоніальний період
Ковалевська, О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків / О. Ковалевська. - С.66-68
Кл.слова: військовий цвинтар, польські легіонери, меморіальні заходи
Калакура, Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України / Я. Калакура. - С.69-80
Кл.слова: цивілізаційне пізнання, гуманітаристика, соціокультурний підхід
Гошко, Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу / Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн. - С.81-85
Кл.слова: трипільська культура, мідні вироби, рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз, М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року / М. Мотуз. - С.86-90
Кл.слова: Торунський сейм, земський сеймик, Белзьке воєводство
Шиманський, Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр. / Є. Шиманський. - С.91-97
Кл.слова: вищі земські урядники, сенатори, еґзу- лянти
Клименко, Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр. / Н. Клименко. - С.98-105
Кл.слова: книжкова продукція, книговидавнича справа, рукопис
Бонь, О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ / О. Бонь. - С.106-115
Кл.слова: українські гуманітарії, БАМЛАГ, інтелігенція
Салата, О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках / О. Салата. - С.116-124
Кл.слова: пропаганда, Друга світова війна, періодичні видання
Мицик, Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст. / Ю. Мицик. - С.125-130
Кл.слова: монастир, архів, монстирі
Ковальов, Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана / Є. Ковальов. - С.131-136
Кл.слова: селянський рух, листування, козаччина
Щербак, В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020. / В. Щербак. - С.137-138
Кл.слова: архівні документи, джерела
Ковальов, Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с. / Є. Ковальов. - С.139-141, імперія, українська нація
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Саган, Г.
    Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 60-65, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.8 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- освітні реформи -- колоніальний період
Анотація: У статті здійснено аналіз історичних подій, передусім ХХ ст., що уможливили сучасні зміни в шкільній освіті Республіки Корея. Показано, як попри складну ситуацію, що склалася на Корейському півострові до кінця Другої світової війни, південні корейці за сприяння Американської Військової Адміністрації зуміли подолати усі негативні залишки колоніального періоду й виробити чітку траєкторію реформування освітньої системи. Також продемонстровано, що освіту в Південній Кореї визначено як пріоритетний чинник успішного державного розвитку і безпеки країни загалом. Презентовано основні сучасні досягнення шкільництва Республіки Корея
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Трофимченко, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Дічек, Н.
    Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти / Н. Дічек // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 46-60, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
державна -- освітня політика -- євроінтеграційна політика -- національна школа -- шкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Мартьянова, М.
    Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 38-46, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладацька діяльність -- працьовитість -- свобода мислення -- шкільна освіта
Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Олійник, Оксана Олексіївна.
    Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 70-73. - Библиогр. в конце глав

Кл.слова (ненормовані):
сімейний профконсультант -- ШКІЛЬНА ОСВІТА

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Огнев’юк, В. О.
    Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс] / В. О. Огнев’юк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 1-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- шкільна освіта -- еволюційний поступ -- людина освічена
Анотація: Стаття присвячена історіософському огляду ідеї та еволюції освіти, виділено та охарактеризовано сім основних етапів – «еволюційних поступів» шкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)