Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (52)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шкільна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безпалько, Богдан
Назва : Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 2(17). - С. 120-126. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.215 (Шифр К269584624/2023/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.215
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ворог--радянська пропаганда--шкільна освіта--підручники--поміщик
Анотація: У статті висвітлено формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку, виданих у Києві упродовж 1930-х років. На основі аналізу матеріалів таких дисциплін, як суспільствознавство, всесвітня історія, українська мова та література автор простежує зміщення акцентів образу «ворога» від зовнішнього до внутрішнього. Виокремлено основні категорії радянської пропаганди, що застосовувались для формування в учнів негативного ставлення до багатіїв, «куркулів», священнослужителів і всіх, хто виступав проти влади більшовиків
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н.
Назва : Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 46-60. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна--освітня політика--євроінтеграційна політика--національна школа--шкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Київські історичні студії -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Кухто А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування/ А. Кухто (стр.6-15) Кл.слова: київська гімназія,приватна гімназія,освіта
Іванюк О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики/ О. Іванюк, Я. Мартьянова (стр.16-23) Кл.слова: інфраструктурні проєкти,міський транспорт,забудова
Мусіяченко О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст./ О. Мусіяченко (стр.24-28) Кл.слова: музичне середовище,ділова документація,джерела
Драч О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією/ О. Драч (стр.29-37)
Яненко А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр./ А. Яненко (стр.38-44) Кл.слова: містяни,інтелектуали,повсякдення
Перещ В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn./ В. Перещ (стр.45-49) Кл.слова: басілевс,мікенська цивілізація,лінійне письмо
Срібняк І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.)/ І. Срібняк, В. Шнайдер (стр.50-59) Кл.слова: полонені українці,табір,газета
Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/ Г. Саган, А. Трофимченко (стр.60-65) Кл.слова: шкільна освіта,освітні реформи,колоніальний період
Ковалевська О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків/ О. Ковалевська (стр.66-68) Кл.слова: військовий цвинтар,польські легіонери,меморіальні заходи
Калакура Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України/ Я. Калакура (стр.69-80) Кл.слова: цивілізаційне пізнання,гуманітаристика,соціокультурний підхід
Гошко Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу/ Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн (стр.81-85) Кл.слова: трипільська культура,мідні вироби,рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року/ М. Мотуз (стр.86-90) Кл.слова: Торунський сейм,земський сеймик,Белзьке воєводство
Шиманський Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр./ Є. Шиманський (стр.91-97) Кл.слова: вищі земські урядники,сенатори,еґзу- лянти
Клименко Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр./ Н. Клименко (стр.98-105) Кл.слова: книжкова продукція,книговидавнича справа,рукопис
Бонь О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ/ О. Бонь (стр.106-115) Кл.слова: українські гуманітарії,БАМЛАГ,інтелігенція
Салата О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках/ О. Салата (стр.116-124) Кл.слова: пропаганда,Друга світова війна,періодичні видання
Мицик Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст./ Ю. Мицик (стр.125-130) Кл.слова: монастир,архів,монстирі
Ковальов Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана/ Є. Ковальов (стр.131-136) Кл.слова: селянський рух,листування,козаччина
Щербак В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020./ В. Щербак (стр.137-138) Кл.слова: архівні документи,джерела
Ковальов Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с./ Є. Ковальов (стр.139-141),імперія,українська нація
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартьянова М.
Назва : Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 38-46. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладацька діяльність--працьовитість--свобода мислення--шкільна освіта
Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк В. О.
Назва : Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 1-15. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--шкільна освіта--еволюційний поступ--людина освічена
Анотація: Стаття присвячена історіософському огляду ідеї та еволюції освіти, виділено та охарактеризовано сім основних етапів – «еволюційних поступів» шкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник, Оксана Олексіївна
Назва : Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 70-73 (Шифр Н057263/2011/1)
Примітки : Библиогр. в конце глав
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саган Г., Трофимченко А.
Назва : Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 60-65. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.8 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--освітні реформи--колоніальний період
Анотація: У статті здійснено аналіз історичних подій, передусім ХХ ст., що уможливили сучасні зміни в шкільній освіті Республіки Корея. Показано, як попри складну ситуацію, що склалася на Корейському півострові до кінця Другої світової війни, південні корейці за сприяння Американської Військової Адміністрації зуміли подолати усі негативні залишки колоніального періоду й виробити чітку траєкторію реформування освітньої системи. Також продемонстровано, що освіту в Південній Кореї визначено як пріоритетний чинник успішного державного розвитку і безпеки країни загалом. Презентовано основні сучасні досягнення шкільництва Республіки Корея
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)