Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (83)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=штучний інтелект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова, Ірина Павлівна
Назва : Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 18-34. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.152 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.152
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--підвищення кваліфікації вчителів--цифрові технології--післядипломна освіта--інструменти штучного інтелекту--stem--цифрова трансформація
Анотація: Зміст статті акцентує на важливості підготовки вчителів природничої й математичної галузей до використання штучного інтелекту в професійній діяльності та розвитку їх компетентностей з метою підготовки учнів до сучасних викликів та можливостей, що надає ця технологія. Аналіз науково-методичної літератури дозволив визначити переваги і недоліки використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти та запропонувати напрями підвищення кваліфікації вчителів природничої та математичної галузей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москалюк, Микола Миколайович, Москалюк, Наталія Володимирівна, Лень, Андрій Володимирович
Назва : Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 85-96. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.157 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.157
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--штучний інтелект--пізнання--педагог--відповідальність
Анотація: В статті розглянуто сьогодення крізь призму впровадження штучного інтелекту, що стало причиною формування залежності людини від інформаційних технологій. У цьому контексті освіта не є винятком, вона використовуючи можливості технологічного прогресу змінює процеси пізнання. Такі зміни стають однією з першопричин зміни буття людини, комунікації, способу отримання освітніх послуг тощо, все це в умовах розвитку штучного інтелекту і тих умов, що він створює набуває нових форм. Відповідно до цього була сформована мета статті: розглянути особливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі, позитивні і негативні сторони.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна, Терлецька, Тетяна Сергіївна, Смирнова-Трибульська
Назва : Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 97-115. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект --вчитель початкової школи--трудові функції вчителя--цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Бойко, Марія Анатоліївна, Струтинська, Оксана Віталіївна
Назва : Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 76-91. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.166 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.166
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--цифрова компетентність вчителя--цифрові інструменти
Анотація: Стаття присвячена розгляду цифрової компетентності вчителів у галузі використання штучного інтелекту. Основним фокусом дослідження є аналіз ставлення вчителів до використання ШІ в освітньому процесі, їх розуміння його потенціалу для освіти, а також виявлення основних перешкод і викликів, з якими вони стикаються при його застосуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська, Лариса Леонідівна
Назва : Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 216-228. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1614 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--штучний інтелект--освітнє середовище--навчальна взаємодія
Анотація: У статті визначено нормативно-правові засади використання технологій штучного інтелекту у сфері освіти. На основі вивчення та систематизації результатів наукових досліджень виявлено напрями та способи використання штучного інтелекту в освітній галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Людмила Станіславівна, Уманець, Володимир Олександрович, Розпутня, Богдан Миколайович
Назва : Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 229-239. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1615 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1615
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний інтелект--освіта--цифрові технології--дизайн--інструменти штучного інтелекту--stem--цифрова трансформація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі і потенціалу впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес підготовки фахівців з дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк В.
Назва : Український університет у добу експонентного розвитку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 1-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1452 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.1452
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--інформація--експонентний розвиток--кібернетичні загрози--новотворена реальність--майбутнє--освіта--професії--самовизначена еволюція--технології--трансформації--університет--цінності--штучний інтелект
Анотація: У статті аналізується вплив експонентного розвитку на трансформацію сучасного українського університету. Виокремлюються найбільш вагомі і взаємозумовлені фактори впливу, що спонукають до творення нових моделей буття сучасного університету. Подається системний аналіз найбільш гострих проблем притаманних українським університетам в контексті філософії експонентного розвитку, що вимагає від університету невпинного прагнення досконалості та максимальної включеності в інноваційно-технологічні та соціально-економічні процеси.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Покотило, Павло
Назва : Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 83-98. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.36 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.36
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--онлайн-освіта--штучний інтелект--дистанційна освіта
Анотація: Онлайн-навчання з роками стає все більш популярним, особливо в Україні. Це зумовлено набором факторів, пов’язаних із ситуацією з пандемією COVID та війною, яка спричинила порушення традиційної роботи класу. В останні роки штучний інтелект (AI) був реалізований для навчання мови через чат-ботів, а також мовні моделі, такі як BERT від Google і GPT від OpenAI, які можуть генерувати текст на основі різної інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осадчий, Вячеслав
Назва : Сучасні тенденції цифровізації управлінських процесів у вищій освіті: аналітика даних, хмарні технології, штучний інтелект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 8-27. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.11 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління освітою--хмарні технології--цифровізація--штучний інтелект--вища освіта
Анотація: Постійний розвиток, удосконалення та урізноманітнення цифрових технологій актуалізують питання переосмислення їх використання у освіті, зокрема в питаннях цифровізації управлінських процесів в закладах вищої освіти. Важливим є розуміння сучасного стану та тенденцій цифрових технологій, які стають підґрунтям для цифровізації управлінських процесів у вищій освіті. Для цього у статті було проведено аналіз українських публікацій у пошуковій системі Google Академія для виокремлення наукових праць, присвячених цифровізації управлінських процесів у вищій освіті, застосовано інструмент на базі штучного інтелекту Scopus AI для отримання концептуальної карти технологій цифровізації управлінських процесів в освіті, проведено аналіз публікацій у міжнародній наукометричній базі Scopus для визначення значення цифрових технологій, описаних у цих публікаціях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostiuk T.
Назва : Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 18-28. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність--вища освіта--сталий розвиток--штучний інтелект--цілі сталого розвитку
Анотація: Стаття присвячена перегляду доктринальних основ і цінностей у сфері вищої освіти з урахуванням впливу соціальних змін. Для досягнення мети дослідження проаналізовано стратегічні документи таких спеціальних інститутів, як ЮНЕСКО, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EUA), Асоціація університетів Співдружності (ACU), Обсерваторія Великої Хартії (Observatory of the Magna Charta) тощо. Наголошено, що відповідні документи серед основних ціннісних і доктринальних основ сучасної вищої освіти наголошують академічну свободу, інституційну автономію та соціальну відповідальність; підвищення ролі вищої освіти в досягненні цілей сталого розвитку; орієнтацію освіти на потреби ринку праці і розвиток м’яких навичок, зокрема критичного мислення, вміння приймати рішення, адаптивності та емоційного інтелекту. Важливими тенденціями розвитку вищої освіти є також цифровізація і використання штучного інтелекту. І якщо цифровізація вже є обов’язковою після обмежень пандемії COVID-19 та масового розвитку вищої освіти в умовах глобалізації, то ставлення до поширення штучного інтелекту досить неоднозначне. Відзначаючи, що перевагами використання штучного інтелекту у вищій освіті є його здатність адаптуватися до індивідуальних стилів навчання і звільняти час від рутинних завдань, науковці попереджають, що надмірне використання цього інструменту, може перешкоджати розвитку таких основних навичок, як робота в команді, лідерство, емпатія, креативність, критичний аналіз і навички незалежного мислення, які мають вирішальне значення для майбутніх ринків праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)