Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (680)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-61 
1.


    Batechko, N.
    Engineering education quality assurance in the European educational area [Електронний ресурс] / N. Batechko, M. Lut. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P45-58, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.6 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інженерна освіта -- освітня програма
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lut, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс] = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Cichoracki, M.
    Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends [Електронний ресурс] = Якість базової, вищої освіти та навчання дорослих в європейскому союзі: ключові тенденції / M. Cichoracki. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P10-21, DOI 10.28925/2518-7635.2021.61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- участь -- навчання -- компетенції -- сталий розвиток
Анотація: Якість освіти та навчання розглядається в Європейському Союзі (ЄС) як предмет найвищого політичного пріоритету. У всіх державах-членах Європейського Союзу високий рівень професійних навичок, соціальних компетенцій та знань вважаються основними умовами активної грома-дянської позиції, соціальної згуртованості та зайнятості. Висока якість освіти та навчання протягом усього життя є найважливішим засобом формування майбутнього на професійному та особистому рівні — вони є важливими для стратегій ринку праці та вільного пересування працівників у межах Європейського Союзу. ЄС уже досяг одного з шести контрольних показників на 2019/2020 роки для освіти та навчання та близький до виконання трьох інших. За останні п’ять років також зросла частка працевлаштованих випускників. Однак ситуація стала менш сприятливою щодо інших двох контрольних показників: результати освіти, виміряні результатами навчання учнів у програмі міжнародного оцінювання учнів (PISA) з читання, математики та природничих наук, віддаляються від відповідної цілі ЄС. Більше того, через стагнацію частки дорослих, які беруть участь у процесі навчання, орієнтир підвищення цієї частки до 15% у найближчі роки буде пропущений.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ціхорацький Міхал


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Pavlova, H.
    Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 51-59, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.d6066 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні ресурси -- якість освіти -- сталий розвиток
Анотація: У статті досліджуються переваги, недоліки, загрози і можливості розвитку відкритих освітніх ресурсів, аналізується забезпечення якості освіти у процесі розвитку відкритих освітніх ресурсів, який є передумовою надання егалітарного доступу до необмеженої інформації, що сприяє процесу розвитку особистості через реалізацію індивідуальних можливостей і потреб, а також набуттю унікального індивідуального досвіду, який максимально сприяє такому розвитку в освітній діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: T017777504/2018/3
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17
Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація
Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25
Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації
Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32
Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи
Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44
Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58
Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма
Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68
Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта
Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80
Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра
Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91
Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку
Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98
Кл.слова: освіта дорослих, темперамент
Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109
Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія
Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126
Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс
Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119
Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: T017777504/2021/6
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2021р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Cichoracki, M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends / M. Cichoracki. - P.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Maciołek, R. Kazimierz Marciniak’s views on science tasks / R. Maciołek. - P.22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Riabova, Y. Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society / Y. Riabova. - P.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Charchuła, J. "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" / J. Charchuła. - P.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Sobczak-Michałowska, M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example / M. Sobczak-Michałowska. - P.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoiev, O. Circular economy education: experience of Finland / O. Sysoiev. - P.60-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Bogusz, M. Care over the international students during COVID-19 lockdown / M. Bogusz. - P.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Koc, R. Possibilities of application of cognitive-behavioral coaching in the education system / R. Koc. - P.78-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Żmudzka, M. Managing self-development (self-creation) by the teacher / M. Żmudzka. - P.89-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Hrynevych, L. Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaniewska-Mackiewicz, E. Activation of older people with the use of occupational therapy / E. Kaniewska-Mackiewicz. - P.114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Kozubska, A. The role of dialogue in preventing aggression at school / A. Kozubska. - P.125-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Herzberg, M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour / M. Herzberg. - P.140-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Shved, O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations / O. Shved, I. Tkach. - P.151-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Varchenko-Trotsenko, L.
    Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions = Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 119-126, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відеоматеріали -- мікронавчання -- відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Vember, V.
Вембер, Вікторія Павлівна
Terletska, T.
Терлецька Т.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Yunina, Olha.
    Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Yunina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P77-90, DOI 10.28925/2617-5266.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
засоби штучного інтелекту -- навчання іноземних мов -- вищий навчальний заклад -- технології -- якість навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання засобів штучного інтелекту (ШІ) у системі навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Дослідження містить огляд сучасних підходів до навчання мови, переваги та можливості використання ШІ в навчальному процесі, а також аналіз впливу цих інструментів на навчальні досягнення студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Антонюк, Дмитро.
    Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Д. Антонюк, Т. Вакалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 38-51, DOI 10.28925/2312-5829.2024.13 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
економіко-управлінська підготовка -- процедура проектування -- цифрові освітні ресурси
Анотація: Розробка і впровадження в освітній процес цифрових освітніх ресурсів допомагає студентам отримати практичний досвід, який є важливим для їхньої кар’єри в IT; сприяє інноваційності в освіті, оскільки вона дозволяє використовувати новітні технології для підвищення залученості студентів до освітнього процесу, що позитивно впливає на якість навчання. Також вагомим є той факт, що магістри IT-спеціальностей часто в подальшому займають управлінські посади. Розуміння економічних та управлінських принципів є важливим для ефективного лідерства. Власне тому, можна зробити висновок, що цифрові освітні ресурси, що охоплюють ці області, допомагають інтегрувати знання з різних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вакалюк, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Батечко, Н. Г.
    Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 1-16, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
якість -- якість освіти -- системний підхід -- синергетичний підхід
Анотація: У статті висвітлено особливості наукового обґрунтування категорій «якість» та «якість освіти». Водночас «якість освіти» представлено в інтерпретації системного та синергетичного підходів. Зазначено, що синергія системного та синергетичного підходів може слугувати теоретикометодологічним підґрунтям досліджуваного феномену. В зазначеному аспекті представлено сучасні реалії впровадження основних принципів якості освіти в національній сфері освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Бойчук, В. М.
    Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті / В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 33-42, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- фахівець -- професійне навчання -- ІКТ -- STEAM
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Уманець, В. О.
Фу, Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Васильєва, М.
    Гейміфікація в підготовці соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 97-114, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- заклад вищої освіти -- компоненти -- підготовка -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття «гейміфікація»; визначено напрями її застосування в освіті; охарактеризовано досвід використання концепції гейміфікації у широкому сенсі у виховній соціально-педагогічній діяльності; з’ясовано мету й результати використання гейміфікації в закладах вищої освіти; визначено елементи з ігор, які набули розповсюдження в гейміфікації; розкрито її основні компоненти. Охарактеризовано зміни в ігровій діяльності, зумовлені віком людини, що мають враховуватися під час проєктування освітнього середовища з використанням гейміфікації. Проаналізовано досвід використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників (Університет Конкордія (Портленд, США) і Центр прикладних соціальних досліджень Мельбурнського королівського технологічного університету (Австралія)). Визначено найбільш поширені практики застосування гейміфікації: онлайн-курси (МООК) соціального напряму, тренінги, платформи підтримки гейміфікації; 3D віртуальне середовище. З’ясовано, що в підготовці фахівців соціальної галузі гейміфікація ще не набула широкого розповсюдження. Визначено, що результати емпіричних досліджень ефективності впливу гейміфікації навчального середовища на якість підготовки фахівців соціальної галузі є різними й виявляють ускладнення технічного, психологічного й педагогічного характеру. Охарактеризовано чинники, що обмежують запровадження гейміфікації в навчальному процесі. Враховуючи особливості гейміфікації, узагальнено можливості застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників у закладах вищої освіти. Визначено, що вибір видів і способів реалізації ігрових елементів має визначатися викладачем залежно від загальних цілей дисципліни, забезпечуючи реалізацію освітньої програми, і відповідати Стандарту підготовки фахівця соціальної галузі. Проте, збільшення попиту на дистанційні послуги в навчанні буде розширювати пошуки шляхів використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романова, І.
Шеплякова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Василюк, Олена.
    Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Василюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 164-182, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- емоційно-вольова регуляція -- рефлексія -- емоційна стійкість
Анотація: У сучасній вищій школі пріоритетне місце займає компетентнісний підхід, який відіграє важливу роль у концептуальних змінах, що відбуваються у сфері освіти. Майбутній високваліфікований фахівець, який засвоїв освітню програму, повинен мати низку компетентностей, що відповідають певним видам діяльності. Серед них – здоров’язбережувальна компетентність педагога, як інтегративна професійно-особистісна якість, що забезпечує охорону життя та здоров’я, формування культури здорового та безпечного способу життя суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Волощенко, Ю.
    Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Ю. Волощенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 29-44, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виховання соматичних рухів -- соматичне виховання -- соматичні рухи -- терапія соматичних рухів -- усвідомлення
Анотація: Сфера соматичного виховання, яка є невід’ємним складником сучасної системи гуманітарних знань на Заході, зовсім не відображена в українській педагогіці і має фрагментарне висвітлення в українській науці на сьогодні. Швидкоплинний світ вимагає від людини такої ж миттєвої адаптації, нових умінь і навичок у відповідь на модерні виклики. Постає гостра необхідність у сучасних підходах до відновлення здоров’я, покращення функціонування, розвитку усвідомлення. Стратегічна ціль представленого дослідження полягає у спрямуванні уваги наукової спільноти на нову для України галузь знань і доведенні значущості сфери соматичного виховання. Наукові пошуки, які, в умовах сьогодення, мають на меті покращувати якість життя, збільшувати строк активного довголіття завжди будуть актуальними. Щоб досягати поставлених цілей людина має розвивати широту і різноманітність моторної пам’яті, здатність регулювати динамічні і просторово-часові параметри рухів, зберігати статичну і динамічну рівновагу, розслабляти м’язи, що не беруть участі у роботі в даний момент часу та ін. В парадигмі соматичного виховання є свої засоби, які спроможні фахово вирішувати подібні завдання. Також потребує вивчення поняття «соматичні рухи», яке є базовим концептом соматичного виховання. Ефективність використання цього засобу повністю залежить від здатності людини усвідомлювати. Саме роль усвідомлення в процесі соматичного виховання є однією з цілей даного дослідження. Традиційно в галузі фізичної культури і спорту автори вивчають вплив засобів фізичного виховання на фізичні можливості і здібності людини, маючи на увазі зовнішні фактори. Зрідка йдеться про внутрішній світ людини, його категорії, які дійсно є вирішальними у процесі фізичного і ментального вдосконалення. Один із кращих учнів Моше Фельденкрайза - Йоханан Ріверант в книзі "Acquiring the Feldenkrais profession", за якою дотепер навчають практиків методу Фельденкрайза (FM) в Тель-Авіві, приділяв значну увагу саме психічній складовій процесу розвитку рухових можливостей. Описуючи цілі та засоби методу, він зазначав, що "сама ідея діяти по-іншому залежить від наших потреб і від нашої допитливості. Але це також визначально залежить від сенсорного зворотного зв'язку".
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Галицька, М. М.
    Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- комунікативна компетентність -- компетентнісний підхід -- комунікативна культура
Анотація: У статті окреслено компетентнісний підхід до формування змісту освіти, який став новим концептуальним орієнтиром навчальних закладів та одним із чинників модернізації змісту освіти; проаналізовано зміст понять «компетентність» та «компетенція»; під комунікативною компетентністю студентів вищих навчальних закладів розуміється інтегральна якість особистості, яка синтезує в собі загальну культуру спілкування та її специфічні прояви в професійній діяльності; визначено складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Горбань, О.
    Управління знаннями як основа якості вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 45-59, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
знання -- вища освіта -- університет -- якість вищої освіти -- управління вищою освітою -- культура управління
Анотація: У статті досліджується актуалізація проблеми процесу управління знаннями, що зумовлена необхідністю мобілізації наукової діяльності, практичного впровадження наукових результатів та підвищення якості вищої освіти. В новітніх умовах пандемічної кризи відбуваються суттєві зміни в організації культури управління знаннями та підвищення якості в сучасній системі вищої освіти. На перший план виходить ефективність дистанційного навчання та дистанційної організації вищої освіти. Це зумовлює необхідність вдосконалення моделей управління вищими навчальними закладами та зміни функцій ключових суб’єктів моделей управління. Досягнуто висновків про те, що сучасне управління знаннями в системі вищої освіти не може обмежуватися процесом створення знань, обміну знаннями та їх впровадження. Наразі система вищої освіти стикається з необхідністю вирішити проблему впливу культури управління знаннями на результати діяльності індивіда, групи та організації з метою покращення якості освіти. Культура управління знаннями тісно пов’язана з організаційною культурою вищих навчальних закладів. В межах системи вищої освіти можна спостерігати різну динаміку розвитку та взаємозв’язок між організаційною та інформаційною культурою. Цілі менеджменту якості в управлінні вищою освітою зазвичай виконуються низкою невеликих додаткових проєктів. Філософія загального управління якістю за своєю суттю є масштабною, надихаючою та всебічною, але її практичне впровадження здійснюється поетапно та послідовно. Результативні та довговічні зміни базуються на значній серії невеликих та досяжних проєктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Грищук, Ю.
    Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 152-156, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.152156 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- забезпечення якості вищої освіти
Анотація: У статті проаналізовано діяльність закладів вищої освіти Республіки Польща щодо забезпечення якості освіти задля виокремлення перспективних напрямів використання польського досвіду в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)