Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (680)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-61 
1.


    Соколова, Ганна.
    Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2022.76 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
виконавство -- інтегральний -- концертант -- міждисциплінарний -- надійність -- піаніст -- сценічний
Анотація: У статті проаналізовано погляди науковців на феномен сценічно-виконавської надійності. Встановлені міждисциплінарні зв’язки означеного поняття в різних галузях наук; її схарактеризовано як інтегральну якість. Наголошено, що в межах психологічної науки вивчаються такі характеристики поняття «сценічна надійність», як безвідмовність, довговічність, збереженість, сталість, стійкість, перевіреність. Висвітлено, що сценічна надійність є сталою категорією у дослідженнях, яка притаманна дослідженням щодо підготовки спортсменів, акторів та інструменталістів-виконавців. Стверджується, що рівень сформованості та сталості сценічно-виконавської надійності залежить від психофізичних можливостей особистості, наявності особистісних якостей, глибини засвоєних педагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок. Закріплення та вдосконалення здобутого музично-виконавського досвіду піаніста-концертанта під час сценічно-виконавської діяльності потребує подальшого вдосконалення піаніста-виконавця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

2.


    Олексюк О., Ольга Миколаївна.
    Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті [Електронний ресурс] / М. Олексюк О. // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 4-8, DOI 10.28925/2518-766X.2023.81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
досвід -- духовний досвід -- професійна мистецька освіта -- концепція -- система
Анотація: У статті розкрито стан наукового осмислення системоутворюючих концептів духовного досвіду, спрямованого на дослідження особливостей його розвитку в умовах мистецької освіти. Автор статті вважає, що духовний досвід виступає як процес і результат відображення у свідомості та діяльності людини художніх образів та ідей і розглядається як духовна якість, яка включає: досвід художнього сприйняття; досвід оволодіння категоріями естетики; досвід оціночної та ціннісно-орієнтаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.


    Жань, Лі.
    Етапи та педагогічні умови формування умінь виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах [Електронний ресурс] / Л. Жань // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 48-53, DOI 10.28925/2518-766X.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
виконавська підготовка -- музичний твір -- виконавські уміння
Анотація: У статті представлено обґрунтування поетапної методики формування культури виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах. Актуалізовано проблему формування зазначеної фахової якості, яка розглянута як сегмент виконавської підготовки, який забезпечує якість художньо-образного розкриття смислу музичного твору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

4.


    Калінічева, Г.
    Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 24-36, DOI 10.28925/2226-3012.2021.103 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентність -- людський капітал -- ринок праці -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Заскалєта, С.
    Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 111-116, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.111116 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- національна система -- ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Мельниченко, Ольга.
    Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 20-29, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- інвестиції в освіту -- освітологія -- фінансування освіти -- якість освіти
Анотація: Стаття присвячена одному з важливих складників освітології – економіці освіти, що вивчає попит на освіту, її фінансування та забезпечення; а також проблемі економічної ефективності інвестицій у людину та в розвиток людського капіталу. У статті проаналізовано обсяг бюджетних інвестицій в освіту, зокрема вищу, в країнах Європейського Союзу у порівнянні з Україною. Стратегія розвитку Європейського Союзу передбачає пріоритетність фінансування освіти, оскільки саме освіта, зокрема вища, забезпечує інноваційний розвиток держави, високий ступінь соціокультурного поступу, розвиток людського капіталу. Акцентовано взаємозв’язок між обсягом інвестицій в освіту та її якістю. Проте наголошено, що на досягнення високої якості освіти впливають не лише обсяг фінансових інвестицій, а й політичні, соціальні, економічні, аксіологічні реалії життя країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Камінська, Малгожата.
    Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода / М. Камінська // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 9-17, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
демократія -- освіта -- свобода в освіті -- соціальні та освітні зміни
Анотація: У статті здійснено спробу інтерпретувати поняття свободи освіти на тлі міркувань про цінність та прояви свободи та демократії. Доведено, що виховання свободи є певним чином елементом виховання демократії, проаналізовано роль виховання як провідного чинника формування відносин свободи і примусу. Свобода освіти є і метою, і засобом турботи про довговічність і якість демократичного суспільства. Розглянуто дві концепції свободи («свобода від», негативна свобода, і «свобода для», позитивна свобода) з погляду філософсько-психологічного виміру. Стаття презентує своєрідну ілюстрацію тих явищ, які супроводжують освітні та соціальні зміни, що відбуваються в польській дійсності сьогодні. До їхніх негативних проявів відносимо приховану освітню програму без самостійності, незалежності думки й критичного мислення; розроблення та затвердження офіційних освітніх планів і програм; «тиранію більшості» і недотримання прав меншості; ідеологізацію освіти і науки. Сигналізовані явища контрольованої свободи, елітарної свободи чи фіктивної свободи, надані самим собі, позбавлені критичного осмислення та усвідомлення їх наслідків, можуть значно знизити якість освіти, а отже, послабити всю освітню систему та рівень демократичного суспільства. Зроблено висновок, що темпи реальних демократичних змін в освіті відстають від соціальних і культурних змін; незважаючи на розширення освітнього простору та обсяг доступної інформації, в освіті Польщі зберігаються певні тенденції до виховного й ідеологічного поневолення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

8.


    Грищук, Ю.
    Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 152-156, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.152156 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- забезпечення якості вищої освіти
Анотація: У статті проаналізовано діяльність закладів вищої освіти Республіки Польща щодо забезпечення якості освіти задля виокремлення перспективних напрямів використання польського досвіду в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Левовицький, Тадеуш.
    Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 11-19, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1119 . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість навчання -- шанс змін
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4/1119,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Batechko, N.
    Engineering education quality assurance in the European educational area [Електронний ресурс] / N. Batechko, M. Lut. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P45-58, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.6 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інженерна освіта -- освітня програма
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lut, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Cichoracki, M.
    Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends [Електронний ресурс] = Якість базової, вищої освіти та навчання дорослих в європейскому союзі: ключові тенденції / M. Cichoracki. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P10-21, DOI 10.28925/2518-7635.2021.61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- участь -- навчання -- компетенції -- сталий розвиток
Анотація: Якість освіти та навчання розглядається в Європейському Союзі (ЄС) як предмет найвищого політичного пріоритету. У всіх державах-членах Європейського Союзу високий рівень професійних навичок, соціальних компетенцій та знань вважаються основними умовами активної грома-дянської позиції, соціальної згуртованості та зайнятості. Висока якість освіти та навчання протягом усього життя є найважливішим засобом формування майбутнього на професійному та особистому рівні — вони є важливими для стратегій ринку праці та вільного пересування працівників у межах Європейського Союзу. ЄС уже досяг одного з шести контрольних показників на 2019/2020 роки для освіти та навчання та близький до виконання трьох інших. За останні п’ять років також зросла частка працевлаштованих випускників. Однак ситуація стала менш сприятливою щодо інших двох контрольних показників: результати освіти, виміряні результатами навчання учнів у програмі міжнародного оцінювання учнів (PISA) з читання, математики та природничих наук, віддаляються від відповідної цілі ЄС. Більше того, через стагнацію частки дорослих, які беруть участь у процесі навчання, орієнтир підвищення цієї частки до 15% у найближчі роки буде пропущений.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ціхорацький Міхал


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

12.


    Козак, Л.
    Якість дошкільної освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Л. Козак, І. Швидка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 198-208, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- система -- якість освіти -- якість дошкільної освіти -- критерії якості дошкільної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на актуальних аспектах якості дошкільної освіти; визначено основні завдання системи дошкільної освіти; описано нормативно-правове забезпечення; висвітлено сучасні науковопедагогічні погляди на досліджувану проблему, зокрема: проаналізовано поняття «якість дошкільної освіти», охарактеризовано критерії оцінки якості дошкільної освіти; розкрито шляхи забезпечення якості дошкільної освіти на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Швидка, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Стойкова, В. В.
    Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка [Електронний ресурс] / В. В. Стойкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 52-66, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.5266. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- метод Дельфі -- методи управління -- критерії якості -- профільне навчання -- рейтингова оцінка -- якість організації профільного навчання
Анотація: Упровадження профільного навчання супроводжується низкою проблем, що чітко виявляються на регіональному рівні. В статті розкриваються механізми виявлення цих проблем та показані шляхи найбільш ефективного управління якістю профільного навчання в регіональній освітній системі освіти на основі рейтингового оцінювання. Автором запропоновано систему критеріїв якості освіти та методику їх розрахунку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Загородня, А. А.
    Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні [Електронний ресурс] / А. А. Загородня. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 152-162, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.15262. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- освіта -- професійна підготовка -- навчальні програми -- моделі підготовки
Анотація: Автор проводить аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні. Зазначає, що Україна визнавши принципи, на яких будується європейський освітній, дослідницький та культурний простір і взявши на себе зобов’язання реформувати національну систему освіти відповідно до основних положень Болонської декларації, серед яких найважливішим вважається якість вищої освіти, насамперед необхідно удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ), зокрема організації навчального процесу. Основним нормативним документом, що визначає організацію навчального процесу в конкретному напрямку освітньої або кваліфікаційної підготовки, є навчальний план. Отже, необхідно модернізувати навчальні плани підготовки бакалаврів і магістрів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Галицька, М. М.
    Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- комунікативна компетентність -- компетентнісний підхід -- комунікативна культура
Анотація: У статті окреслено компетентнісний підхід до формування змісту освіти, який став новим концептуальним орієнтиром навчальних закладів та одним із чинників модернізації змісту освіти; проаналізовано зміст понять «компетентність» та «компетенція»; під комунікативною компетентністю студентів вищих навчальних закладів розуміється інтегральна якість особистості, яка синтезує в собі загальну культуру спілкування та її специфічні прояви в професійній діяльності; визначено складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Петрухан-Щербакова, Л.
    Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) [Електронний ресурс] / Л. Петрухан-Щербакова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 51-60, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.57394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- етика -- професійна етика -- соціальний працівник -- клієнт
Анотація: У статті досліджуються ідеї професійної етики соціального працівника що описані у науковій спадщині Мері Елен Річмонд. В процесі аналізу було з’ясовано основні позиції у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтами. При аналізі сформульовано висновок про те, що дотримання певних етичних правил у свою чергу впливає на якість і форму надання допомоги та кількість витраченого часу на вирішення проблеми клієнта. У статті вказані ті принципи які називає сама дослідниця, а також ті, які були знайдені в процесі дослідження її робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Батечко, Н. Г.
    Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 1-16, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
якість -- якість освіти -- системний підхід -- синергетичний підхід
Анотація: У статті висвітлено особливості наукового обґрунтування категорій «якість» та «якість освіти». Водночас «якість освіти» представлено в інтерпретації системного та синергетичного підходів. Зазначено, що синергія системного та синергетичного підходів може слугувати теоретикометодологічним підґрунтям досліджуваного феномену. В зазначеному аспекті представлено сучасні реалії впровадження основних принципів якості освіти в національній сфері освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Тригуб, І. І.
    Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах [Електронний ресурс] / І. І. Тригуб. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 119-131, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експерт у галузі освіти -- країни Східної Європи -- якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Васильєва, М.
    Гейміфікація в підготовці соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 97-114, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- заклад вищої освіти -- компоненти -- підготовка -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття «гейміфікація»; визначено напрями її застосування в освіті; охарактеризовано досвід використання концепції гейміфікації у широкому сенсі у виховній соціально-педагогічній діяльності; з’ясовано мету й результати використання гейміфікації в закладах вищої освіти; визначено елементи з ігор, які набули розповсюдження в гейміфікації; розкрито її основні компоненти. Охарактеризовано зміни в ігровій діяльності, зумовлені віком людини, що мають враховуватися під час проєктування освітнього середовища з використанням гейміфікації. Проаналізовано досвід використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників (Університет Конкордія (Портленд, США) і Центр прикладних соціальних досліджень Мельбурнського королівського технологічного університету (Австралія)). Визначено найбільш поширені практики застосування гейміфікації: онлайн-курси (МООК) соціального напряму, тренінги, платформи підтримки гейміфікації; 3D віртуальне середовище. З’ясовано, що в підготовці фахівців соціальної галузі гейміфікація ще не набула широкого розповсюдження. Визначено, що результати емпіричних досліджень ефективності впливу гейміфікації навчального середовища на якість підготовки фахівців соціальної галузі є різними й виявляють ускладнення технічного, психологічного й педагогічного характеру. Охарактеризовано чинники, що обмежують запровадження гейміфікації в навчальному процесі. Враховуючи особливості гейміфікації, узагальнено можливості застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників у закладах вищої освіти. Визначено, що вибір видів і способів реалізації ігрових елементів має визначатися викладачем залежно від загальних цілей дисципліни, забезпечуючи реалізацію освітньої програми, і відповідати Стандарту підготовки фахівця соціальної галузі. Проте, збільшення попиту на дистанційні послуги в навчанні буде розширювати пошуки шляхів використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романова, І.
Шеплякова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)