Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (59)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=імплементація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самчинська Я., Шерман М., Сікелінда М.
Назва : Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 121-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чат-бот--офісні комп’ютерні технології--дослідницька компетентність--професійна компетентність--інженерія програмного забезпечення--комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заскалєта С., Щербакова О.
Назва : Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 121-131. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.10 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кросдисциплінарний підхід--міждисциплінарний підхід--міжпредметний підхід--мультидисциплінарний підхід--трансдисциплінарний підхід
Анотація: У статті висвітлено питання застосування принципів міжпредметного підходу у вищій школі в країнах Заходу. Аналіз розвитку вищої освіти в країнах Європи та США дав можливість виділити її загальну тенденцію. Нею визначено застосування принципів міжпредметних зав’язків. Імплементація міжпредметного підходу розглядаються як перспективний метод для професійної підготовки студентів для застосування знань з інших дисциплін. Визначено загальновживані терміни цього напряму. Ними є: міжпредметний підхід, міждисциплінарний підхід, мультидисциплінарний підхід, кросдисциплінарний підхід, трансдисциплінарний підхід. Пропонується порівняльна характеристика інтеграційних підходів. У контексті міжпредметнго підходу розглядається інтеграція наукової грамотності з використанням навичок інформаційної грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)