Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (541)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інновації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.


   
    A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 1-5, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.m15 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- електронне оцінювання -- відеоконференції -- вища освіта -- інновації в методах навчання -- синхронне середовище -- якісне дослідження
Анотація: У цьому дослідженні аналізується система оцінювання методів електронного навчання. Запропонована система використовувала відеоконференцію для оцінювання студентів. Випробувана модель використовувалася в трьох різних країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Alonso-Diaz, L.
Tosina, Y.
Puerto, G. D.
Esteban P. G., Masa J. A.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Братко, М.
    Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 200-218, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ступінь асоціата -- громадський коледж -- професійні сертифікати -- дворічні коледжі -- професійні дипломи
Анотація: У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком. Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Вєтринська, А. В.
    Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 59-61DOI 10.28925/2518-766X.20172.5961. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
хореографічна освіта -- фахова підготовка -- тенденції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Вембер, В. П.
    Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 19-29, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.1929. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Net-покоління -- мультимедійний контент -- навчальне відео -- педагогічні інновації -- сприйняття матеріалу
Анотація: У статті розглядаються суттєві зміни у викладацькій діяльності, які пов’язанні із особливостями сприйняття даних та відомостей Net-поколінням; проаналізовано мультимедійний контент, який використовують викладачі при підготовці до різних видів навчальної діяльності; розглянуто особливості різних типів навчального відео.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бучинська, Д. Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Демченко, Я. А.
    Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Я. А. Демченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 144-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
персонал -- розвиток -- мультимедійні засоби -- викладання -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал ВНЗ -- університет
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку персоналу вищих навчальних закладів. Проведене нами дослідження підтверджує гіпотезу про те, що одним з основних напрямів розвитку викладачів та персоналу університету в цілому може бути навчання використанню сучасних мультимедійних засобів та розвиток презентаційної компетентності. Провідні позиції займає університет, який має сучасне обладнання та технології, створює систему засвоєння сучасних методів співробітниками, застосовуючи при цьому підходи до розвитку персоналу, запозичені у бізнесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Завалко, К. В.
    Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України / К. В. Завалко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 22-31, DOI 10.28925/2518-766X.2021.64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- музична освіта -- аксіологічний підхід -- інновації -- вчитель музики
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Кузьменко, Ольга.
    Лібералізація сучасної університетської освіти [Електронний ресурс] / О. Кузьменко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 109-114, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.109114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
посткласичний Університет -- лібералізація вищої освіти -- глобалізація -- інновації -- академічний капіталізм
Анотація: Проаналізовано зміну пріоритетів діяльності сучасних університетів під впливом глобалізації, яка призвела до лібералізації вищої освіти; осмислено кризу сучасного університету, яка зумовлена втратою ним традиційної орієнтації на державу та гумбольдтівських ідеалів; наголошено на новій регіональній ролі університетів і необхідності перетворення їх на центри створення та трансферу інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Линьова, І. О.
    Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс] / І. О. Линьова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методична культура -- науковометодична робота -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал НЗ -- інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна мобільність -- інтерактивне навчання -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Лозова, Ольга.
    Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 164-169, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.164169. - Библиогр.: с. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
підготовка практичних психологів -- інновації в освіті -- Європейський стандарт -- EuroPsy
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.164169,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Losowa Olga
Київський університет імені Бориса Грінченка \про них\


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)