Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтегрований курикулум<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід/ О. М. Олексюк (стр.5-8) Кл.слова: стратегія,інноваційна модель,орієнтири
Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій/ В. Ф. Черкасов (стр.9-15) Кл.слова: уроки музики,творчі здібності,види діяльності
Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/ Л. Й. Проців (стр.16-23) Кл.слова: мистецькі династії,вокальне виконавство,метаісторія
Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/ І. П. Гринчук, О. Спольська (стр.24-31) Кл.слова: фортепіанне виконавство,фортепіанні школи,піаністи-виконавці
Рахманова О. К. . Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/ О. К. Рахманова (стр.32-35) Кл.слова: семіозис,синестезійність,семіотика мистецтв
Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/ М. О. Федорець, С. Сюй (стр.36-42) Кл.слова: інтегрований курикулум,естетичний досвід
Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/ М. В. Вишневецька (стр.43-48) Кл.слова: естетичні потреби,естетична культура,естестетична діяльність
Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/ В. І. Лимаренко (стр.49-53) Кл.слова: структурні компоненти,майбутній керівник,вокальний ансамбль
Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/ М. С. Даценко (стр.54-59) Кл.слова: фахова підготовка,творча особистість,мистецька освіта
Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв/ М. О. Скуратовська (стр.60-65) Кл.слова: художня творчість,фахова підготовка,сценічна діяльність
Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/ О. Ю. Процишина (стр.66-73) Кл.слова: сольний спів,майбутній викладач,компетентність
Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy/ N. Davidovitch (стр.74-88) Кл.слова: гуманітарні науки,вища школа,цінності
Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька (стр.89-97) Кл.слова: віртуальний артклас,кластерний підхід,лабораторія помилок
Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект/ Д. В. Губ’як (стр.98-105) Кл.слова: бандурне виконавство,поліфонічні твори,переклади для бандури
Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко (стр.106-111) Кл.слова: професійна підготовка,проєктна діяльність,метод проєктів
Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Л. М. Ракітянська (стр.112-119) Кл.слова: емоційний інтелект,фахова підготовка,навчально-методичне забезпечення
Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/ О. Є. Лобода (стр.120-127) Кл.слова: самоосвіта,самостійна робота,професійна підготовка
Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці/ Л. О. Бегун-Трачук (стр.128-133) Кл.слова: емоційне вигорання,професійне вигорання,зарубіжний досвід
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/ М. А. Сухолова (стр.134-139) Кл.слова: сценічний імідж,викладач вокалу,поліфункціональність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорець М. О., Сюй С.
Назва : Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 36-42. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрований курикулум--естетичний досвід
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)