Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційне поле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2018р.,N 29
Цікаві статті :
Висоцька Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського/ Е. Висоцька (стр.4-10) Кл.слова: психологія любові,педагогіка радості,гуманістична педагіка
Хоружа Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського)/ Л. Л. Хоружа (стр.11-15) Кл.слова: етична культура,професійна етика
Сухомлинська Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України/ Л. В. Сухомлинська (стр.16-21) Кл.слова: художні мініатюри,інформаційне поле,дошкілля
Су С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая/ С. Су, Ц. Сяоянь (стр.22-28) Кл.слова: бюджет на освіту,праці Сухомлинського
Відавська Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу/ Е. Відавська (стр.29-34) Кл.слова: суб’єктність дитини,Конвенція про права дитини,людська гідність
Дика Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського/ Н. М. Дика (стр.35-40) Кл.слова: мовна особистість,компетентнісний підхід,гуманізація освіти
Козир М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО/ М. В. Козир (стр.41-45) Кл.слова: емоційний інтелект,інформаційна педагогіка,емоційний контакт
Терещенко О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій/ О. І. Терещенко (стр.46-52) Кл.слова: рефлексія,інтерактивні технології,мотивація
Булгакова О. Ю. . Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії/ О. Ю. Булгакова (стр.53-59) Кл.слова: тактична спрямованість,соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні/ Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. (стр.60-66) Кл.слова: інклюзія,інклюзивна освіта,виховання толерантності
Литвиненко О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення/ О. О. Литвиненко (стр.67-72) Кл.слова: психологічна діагностика,психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб/ І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. (стр.73-78) Кл.слова: психологічний стрес,психічна травма,практикуючий психолог
Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом/ Г. В. Супрун (стр.79-84) Кл.слова: діти з аутизмом,рівень тривожності,дезадаптованість
Турубарова А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я/ А. В. Турубарова (стр.85-90) Кл.слова: дитячий церебральний параліч,егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського (стр.91-96) Кл.слова: гумання педагогіка,"Дитяча усмішка",казки Сухомлинського
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сухомлинська Л. В.
Назва : Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 29. - С. 16-21. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2018/29). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художні мініатюри--інформаційне поле--дошкілля
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)