Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=HOLOVATENKO<.>/(700)*<.>K=TETIANA<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2022р.,N 7
Цікаві статті :
Koshil O. Development of environmental communication skillsin student teachers/ O. Koshil (стр.10-18)
Merkulova S. «Four – “i”» model: levels of interest development in teaching profession/ S. Merkulova (стр.19-28)
Holovatenko T. Trends in pre-service primary school teachers’ admission to higher educational institutions in the benelux countries/ T. Holovatenko (стр.29-40)
Vynar V. Development of youth identity and i-concept/ V. Vynar (стр.41-52)
Boichuk V. Methodological support of intercultural communication of students in english lessons/ V. Boichuk, V. Zhelanova (стр.53-66)
Kyfenko A. Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes/ A. Kyfenko, K. Holian (стр.67-75)
Sopova D. Ethical principles of social educator activity/ D. Sopova (стр.76-83)
Rudnik Y. Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching/ Y. Rudnik (стр.84-93)
Koloskova N. Approaches to distance learning in physical education in colleges during war/ N. Koloskova (стр.94-103)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Holovatenko, Tetiana
Назва : Trends in pre-service primary school teachers’ admission to higher educational institutions in the benelux countries [Electronic resource]
Паралельн. назви :Тенденції організації вступного процесу на спеціальність «початкова освіта» до закладів вищої освіти у країнах бенілюксу
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 29-40. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.73 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.73
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тест--вчитель початкових класів--вступ
Анотація: Ця стаття є порівняльно-педагогічним дослідженням процесу вступу до вищих навчальних закладів у країнах Бенілюксу. Метою статті є виявити тенденції процесу вступу на програми «Початкова освіта» в країнах Бенілюксу та шляхи впровадження перспективного досвіду в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна Юріївна
Назва : Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов
Паралельн. назви :Ways of implementing Google Jamboard in pre-service primary school teacher training to using modern technologies of foreign languages teaching
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 19-31. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--педагогічний дизайн--дошка jamboard--педагогічна творчість
Анотація: У статті окреслено основні шляхи впровадження відкритого ресурсу Google Jamboard у систему методичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на прикладі навчальних занять з дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)