Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (49)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Moodle<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.134-143
2.

Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/О. В. Іващук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.132-140
3.

Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/Y. V. Dolynskyi // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.6-13
4.

Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE/Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.160-172
5.

Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.156-174
6.

Наливайко Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти/Н. Наливайко, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.101-111
7.

Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
8.

Хомік О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams/О. Хомік, Н. Савчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.173-195
9.

Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/М. В. Золочевська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
10.

Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.216-230
11.

Староста В. І. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.63-77
12.

Давидовський М. В. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників/М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.12-25
13.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2024г.,N 16 (Введено оглавление)
14.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2021г.,N 10 (Введено оглавление)
15.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
16.

Освітологічний дискурс - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
17.

Освітологічний дискурс - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
18.

Освітологічний дискурс - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)