Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (46)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=STEAM<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Alonso-Diaz L. A model to assess online learning: analysis and proposal/ L. Alonso-Diaz [и др.] (стр.1-5)
Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/ Y. V. Dolynskyi (стр.6-13)
Gladun M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0/ M. A. Gladun (стр.14-19)
Kuzminska O. H. Crowdsourcing and higher education/ O. H. Kuzminska (стр.20-26)
Makhachashvili R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools/ R. K. Makhachashvili (стр.27-33)
Malach J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning"/ J. Malach [и др.] (стр.34-40)
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] (стр.34-40)
Morze N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing/ N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk (стр.41-50)
Pavlova H. Open educational resources development: threats and opportunities/ H. Pavlova (стр.51-59)
Антошків М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики/ М. С. Антошків, О. О. Требенко (стр.76-83)
Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики/ О. В. Барна (стр.84-92)
Березенська С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін/ С. М. Березенська (стр.93-101)
Березуцький В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі/ В. І. Березуцький (стр.102-106)
Буйницька О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету/ О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова (стр.107-119)
Вембер В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики/ В. П. Вембер (стр.137-144)
Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ/ І. П. Воротникова (стр.145-155)
Гордійчук Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання/ Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський (стр.156-162)
Дєнічєва О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору/ О. І. Дєнічєва (стр.163-169)
Іванов І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність/ І. С. Іванов, Л. С. Іванова (стр.179-191)
Кадемія М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти/ М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець (стр.192-198)
Кожедуб Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.199-203)
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник (стр.204-214)
Олійник Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема/ Н. Ю. Олійник (стр.215-225)
Скакаліна О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ/ О. В. Скакаліна (стр.226-239)
Степура І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ"/ І. С. Степура (стр.240-243)
Фамілярська Л. Л.[. Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти/ Л. Л.[ Фамілярська (стр.244-252)
Шовкун В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики/ В. В. Шовкун (стр.265-272)
Шталтовна Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти/ Ю. А. Шталтовна (стр.273-282)
Штихалюк О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі/ О. П. Штихалюк [и др.] (стр.283-289)
Василенко С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів/ С. В. Василенко (стр.127-136)
Бучинська Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача/ Д. Л. Бучинська (стр.120-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н. В., Вембер В. П., Бойко М. А.
Назва : Організація STEAM-занять в інноваційному класі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 88-106. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема steam-навчання--steam-освіта--steam-заняття--ка2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пікалова В.
Назва : Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 95-103. - ISSN 2414-0325 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): steam-освіта--концепція steam-освіти--підготовка майбутнього вчителя математики--geogebra--проєктна діяльність--метапредметні навички
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме застосування концепції STEАM, як інноваційного підходу, що представляє сьогодні предмет масового інтересу і дослідників, і педагогів-практиків. Завдяки STEАM-освіті у вчителя з’являється можливість розвивати учнів відразу у декількох предметних областях - інформатики, фізики, технології, інженерії, мистецтва та математики. Обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки майбутніх учителів концепції STEAM-освіти, яка продовжує реалізацію ідей STEM, що викликано переходом суспільства в цифрову епоху. Розглянуто STEАM підходи в освітньому процесі. Проаналізовано досвід таких розвинених країн як США, Фінляндія, Австралія, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур і з’ясовано, що вони запроваджують державні програми в галузі застосування STEАM-освіти. У Фінляндії було відкрито LUMA-центр, в Іспанії вчителі використовують STEAM-Makerspace для підвищення рівня знань в учнів старшої школи в області геометрії, в Австралії реалізовано програму STEAM Professionals in Schools яка об’єднує викладачів з професіоналами STEAM для вдосконалення практики викладання STEАM і забезпечення навчання STEAM в австралійських школах. Висвітлено можливості реалізації трьох основних шляхів впровадження STEAM-освіти у шкільний процес, таких як STEAM-проєкт, STEAM-урок, Мейкер-простір, які ефективно можна запроваджувати в освітньому процесі вищої школи. Розглядається реалізація STEAM підходу на прикладі підготовки майбутніх учителів математики. Автором відзначається важлива роль в цьому процесі педагогів, готових реалізовувати ідеї STEAM-освіти. Наведено результати експериментальної роботи по реалізації концепції STEAM-освіти в рамках проєктної діяльності студентів на прикладі проєкту «Українська вишивка». Розкрито мету та діяльність студентів, описано дослідницькі завдання, які вони виконували. Результатом проведеного дослідження стала розробка програми, яка «вишиває», імітує процес вишивки у різних техніках, реалізуючи різні підходи при обході схеми вишивки. Крім того було створено комплект інструментів у пакеті GeoGebra для дослідження і конструювання різноманітних орнаментів, які ґрунтуються на традиційних елементах української вишивки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук В. М., Уманець В. О., Фу Г.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 33-42. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--фахівець--професійне навчання--ікт--steam
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Morze N. V., Varchenko-Trotsenko L. O., Tiutiunnyk A. V.
Назва : Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 41-50. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.t5159 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.t5159
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d друк--3d модель--stem--steam--вікі-портал--wiki-технологія--desire
Анотація: У статті представлено можливості використання 3D друку в освітній діяльності. Здійснено аналіз досвіду STEM та STEAM освіти в інших країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)