Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=design<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Єфименко, Тетяна Олексіївна
Назва : Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн?
Паралельн. назви :Why should future computer science teachers study computer design?
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 75-88. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.136 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.136
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерна графіка--компетентнісний підхід
Анотація: Навчання дисципліни «Основи комп’ютерного дизайну» студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів пов'язано з сучасними освітніми тенденціями, що випливають з вимог на ринку праці. У статті обґрунтовано необхідність впровадження даного курсу в освітній процес підготовки майбутніх учителів інформатики, враховуючи професійний стандарт вчителя та державний стандарт з інформатики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.u
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2022р.,N 13
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.1-18)
Головатенко Т. Ю. Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов/ Т. Ю. Головатенко (стр.19-31)
Лугова Т. А. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»/ Т. А. Лугова (стр.32-52)
Кравець Р. Б. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів/ Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець (стр.53-61)
Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/ О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль (стр.62-74)
Морзе Н. В. Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн?/ Н. В. Морзе, Т. О. Єфименко (стр.75-88)
Наливайко О. Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання/ О. Наливайко [и др.] (стр.89-103)
Андрієвська В. М. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко (стр.114-121)
Покришень Д. А. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя/ Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. (стр.114-121)
Руднік Ю. В. . Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/ Ю. В. Руднік (стр.122-128)
Смірнова В. А. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень/ В. А. Смірнова (стр.129-140)
Тютюнник А. В. Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти/ А. В. Тютюнник (стр.141-152)
Чайковська О. В. Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО/ О. В. Чайковська (стр.153-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Varchenko-Trotsenko L., Vember V., Terletska T.
Назва : Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions
Паралельн. назви :Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 119-126. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоматеріали--мікронавчання--відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2023р.,N 8
Цікаві статті :
Kamińska M. Teachers’ working conditions in times of professional crisis: evidence of Poland/ M. Kamińska (стр.9-22)
Wu Yue. Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China/ Yue Wu (стр.23-32)
Volchukova V. Intercultural interaction of folk-stage dance of Ukraine and European countries/ V. Volchukova, O/ Tishchenko (стр.33-42)
Nazarenko O. Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea/ O. Nazarenko (стр.43-53)
Vysotska O. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience/ O. Vysotska (стр.54-64)
Diachok N. Professional lexical competence development in blended learning/ N. Diachok (стр.65-76)
Yunina O. Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions/ O. Yunina (стр.77-90)
Bezemchuk L. Engaging music-pedagogy students in online course/ L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska (стр.91-103)
Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/ A. Petrushkova (стр.104-111)
Stoika O. Teacher’s digital competence in the european educational discourse/ O. Stoika (стр.112-122)
Cherepiekhina O. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine/ O. Cherepiekhina (стр.123-133)
Kostiuk O. Aesthetic perception of colour in training of design students/ O. Kostiuk (стр.134-145)
Marchenko N. Interactive learning methods in higher education institutions/ N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv (стр.146-156)
Radetska S. Content-based approach in teaching technical and scientific translation/ S. Radetska, O. Mazur (стр.157-169)
Paliichuk E. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response/ E. Paliichuk (стр.170-185)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostiuk, Olha
Назва : Aesthetic perception of colour in training of design students [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 134-145. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.89 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.89. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.89
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетичне сприйняття--колір--компетентність--кольорова компетентність
Анотація: У статті розглядаються аспекти колористичної підготовки студентів-дизайнерів, розглядається поняття колористичної компетентності та її значення в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)