Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=mathematics<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук В. М., Уманець В. О., Фу Г.
Назва : Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 33-42. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--фахівець--професійне навчання--ікт--steam
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Осадча К. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти/ К. Осадча, М. Букша, О. Манжула (стр.7-21)
Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/ Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк О. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання/ О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв (стр.40-58)
Бурцева О. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики/ О. Бурцева (стр.59-75)
Овчаренко М. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт/ М. Овчаренко (стр.76-92)
Бєлова О. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією/ О. Бєлова (стр.93-112)
Мединська С. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)/ С. Мединська (стр.113-133)
Шкарбан І. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія»/ І. Шкарбан (стр.134-151)
Чижикова О. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов/ О. Чижикова (стр.152-165)
Руднік Ю. Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов/ Ю. Руднік (стр.165-183)
Чайковська. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку/ Ганна Чайковська (стр.184-199)
Гвоздій С. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах/ С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко (стр.200-223)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурцева, Олена
Назва : Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Use of Media Educational Technologies to Increase Information Competence in the Process of Education of Future Mathematics Teachers
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 59-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.14 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіазасіб--медіаосвітні технології--навчальна інфографіка--онлайн-сервіси--освітній процес
Анотація: У статті описано досвід впровадження медіаосвітніх технологій у процесі навчання майбутніх вчителів математики. Сучасна ситуація в освіті диктує нові вимоги до підготовки студентів закладів вищої освіти, які полягають у тому, що здобуття тільки спеціальних знань не достатньо для того, аби бути конкурентоспроможним випускником. Необхідно розвивати такі здібності особистості, які найбільшою мірою розкриватимуть її індивідуальність і творчий потенціал.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)