Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=pedagogy<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: T017777504/2023/8
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2023р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kamińska, Małgorzata. Teachers’ working conditions in times of professional crisis: evidence of Poland / M. Kamińska. - P.9-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Wu, Yue. Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China / Yue Wu. - P.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Volchukova, Viktoriia. Intercultural interaction of folk-stage dance of Ukraine and European countries / V. Volchukova, O/ Tishchenko. - P.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Nazarenko, Oleksandra. Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea / O. Nazarenko. - P.43-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Vysotska, Oksana. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience / O. Vysotska. - P.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Diachok, Nadiia. Professional lexical competence development in blended learning / N. Diachok. - P.65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Yunina, Olha. Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions / O. Yunina. - P.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Bezemchuk, Larysa. Engaging music-pedagogy students in online course / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - P.91-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Petrushkova, Anastasiia. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely / A. Petrushkova. - P.104-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Stoika, Olesia. Teacher’s digital competence in the european educational discourse / O. Stoika. - P.112-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Cherepiekhina, Olha. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine / O. Cherepiekhina. - P.123-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Kostiuk, Olha. Aesthetic perception of colour in training of design students / O. Kostiuk. - P.134-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Marchenko, Nataliia. Interactive learning methods in higher education institutions / N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv. - P.146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Radetska, Svitlana. Content-based approach in teaching technical and scientific translation / S. Radetska, O. Mazur. - P.157-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Paliichuk, Elina. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response / E. Paliichuk. - P.170-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Wu, Yue
    Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Електронний ресурс] / Yue Wu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P23-32, DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- педагогіка -- студенти -- музичний педагогічний факультет -- інтегроване навчання -- Україна -- Китайська Народна Республіка -- мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2023/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1 (40) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадча, Катерина. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - С.7-21
Гаврілова, Людмила. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк, Ольга. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - С.40-58
Бурцева, Олена. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики / О. Бурцева. - С.59-75
Овчаренко, Марина. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт / М. Овчаренко. - С.76-92
Бєлова, Олена. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова. - С.93-112
Мединська, Світлана. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) / С. Мединська. - С.113-133
Шкарбан, Інна. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія» / І. Шкарбан. - С.134-151
Чижикова, Ольга. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов / О. Чижикова. - С.152-165
Руднік, Юлія . Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов / Ю. Руднік. - С.165-183
Чайковська, Ганна. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку / Ганна Чайковська. - С.184-199
Гвоздій, Світлана. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - С.200-223
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Чайковська, Ганна.
    Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку [Електронний ресурс] = Application of Empowerment Pedagogy in Training of Future Primary School Teachers on the Basis of Sustainable Development / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 184-199, DOI 10.28925/2312-5829.2023.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
емпауермент педагогіка -- емпауермент діяльність -- самопізнання -- самовдосконалення -- заклад вищої освіти
Анотація: Досліджено проблему педагогіки емпауерменту в психолого-педагогічному аспекті та вимірі вищої педагогічної освіти. Виявлено різноманітні підходи до трактування дефініції означеного поняття. Закцентовано увагу на педагогіці емпаурменту як ресурсі для самопізнання та самовиховання майбутніх учителів початкової школи через діяльність в інтересах сталого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Tverdokhlib, T.
    Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс] = Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / T. Tverdokhlib. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад педагогіка -- педагогічна дисципліна -- церковно-учительська школа -- другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Твердохліб Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)