Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=В505452853/2022/13<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Винник, Олександр Федорович , Комісова, Тетяна Євгенівна, Кратенко, Роман Іванович
Назва : Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи
Паралельн. назви :Means of digital processing and generation of sound and ultrasound frequency signals in teaching and research work
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 1-18. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.131 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.131
Анотація: Проаналізовано найбільш розповсюджене безкоштовне та умовно безкоштовне програмне забезпечення для аналізу та генерації звукових сигналів, робота якого ґрунтується на використанні АЦП (аналогово-цифровий перетворювач) та ЦАП (цифро-аналоговий перетворювач) звукової карти комп’ютера.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець, Руслан Богданович, Терещук, Вікторія Михайлівна, Марковець, Олександр Вікторович
Назва : Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів
Паралельн. назви :Information support for conducting online surveys of students
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 53-61. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.134 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.134
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--проблеми студентів--освітній процес
Анотація: У даній науковій роботі розглядаються два варіанти опитувань: 1) опитування на базі ресурсу «Одне питання – багато думок»; 2) опитування на базі віртуального навчального середовища Національного університету «Львівська політехніка».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Покришень, Дмитро Анатолійович, НестеренкоС., Софія Анатоліївна
Назва : Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 114-121. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.139 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.139
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--ікт--неформальна освіта--освіта дорослих
Анотація: Стаття присвячена проблемі саморозвитку педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти. Зроблено огляд моделі саморозвитку педагога в розрізі інформальної освіти, використовуючи інформаційно-комунікативні технології. Проведений аналіз різних досліджень показав, що ІКТ для освітньої діяльності мають вагомий вплив і є рушійним важелем у наданні якісного освітнього контенту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барліт, Оксана Олександрівна, Могілевська, Вікторія Моїсеівна, Сібіль, Олена Іванівна
Назва : Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку
Паралельн. назви :Information and digital competence as a tool of building the individual trajectory of professional development
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 62-74. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.135 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.135
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальна траєкторія --післядипломна освіта--навчання протягом життя
Анотація: Автори проводять думку, що ефективність навчання протягом життя напряму залежить від вибудовування фахівцем власної індивідуальної траєкторії професійного розвитку. Законодавство трактує її, як персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагога, що базується на його вільному виборі закладів чи установ освіти, суб’єктів освітньої діяльності, видів, форм, темпу навчання, що сприяє якомога більшому розкриттю професійних можливостей фахівця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наливайко, Олексій, Жерновникова, Оксана Анатоліївна, Наливайко, Наталія Анатоліївна, Молоток , Вікторія
Назва : Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання
Паралельн. назви :Academic integrity in the conditions forced distance learning
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 89-103. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна культура--студенти--університет
Анотація: У статті досліджуються питання академічної доброчесності за умов вимушеного дистанційного навчання. Проведено аналіз існуючого стану справ в університетському навчальному середовищі у сфері дотримання принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Назва : Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти
Паралельн. назви :Tracking the dynamics of lecturer rating indicators to ensure the quality of higher education
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 141-152. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1312 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1312
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість вищої освіти--е-портфоліо--візуалізація--power bi
Анотація: Не можна заперечувати факт важливості ролі викладача у забезпеченні якості вищої освіти. Система внутрішнього забезпечення якості передбачає наявність розроблених і оприлюднених критеріїв, правил і процедур оцінювання науково-педагогічних, наукових працівників, а також щорічне їх оцінювання відповідно до європейських стандартів, Закону України "Про вищу освіту", рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковська, Ольга Володимирівна
Назва : Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО
Паралельн. назви :Implementation of Randall’s ESL cyber listening lab materials for improving high students’ listening comprehension
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 153-160. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1313 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1313
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіювання--студенти--інтернет--сайт
Анотація: Аудіювання вважається однією з найважливіших і найскладніших навичок як для викладачів EFL, так і для студентів університетів. Відсутність експериментальних досліджень щодо застосування цифрових ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів університету робить проблему актуальною.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Єфименко, Тетяна Олексіївна
Назва : Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн?
Паралельн. назви :Why should future computer science teachers study computer design?
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 75-88. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.136 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.136
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерна графіка--компетентнісний підхід
Анотація: Навчання дисципліни «Основи комп’ютерного дизайну» студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів пов'язано з сучасними освітніми тенденціями, що випливають з вимог на ринку праці. У статті обґрунтовано необхідність впровадження даного курсу в освітній процес підготовки майбутніх учителів інформатики, враховуючи професійний стандарт вчителя та державний стандарт з інформатики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.u
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова, Валерія Андріївна
Назва : Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень
Паралельн. назви :Rating of the research activity of higher education institutions academic staff as a tool for ensuring the transparency of research results
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 129-140. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1311 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1311
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рейтингова система--наукометричні бази даних--цитування--h-індекс--i10-індекс
Анотація: Ключовим аспектом підвищення рівня конкурентоспроможності закладу вищої освіти є участь у міжнародних та вітчизняних рейтингах, тому важливим є забезпечення якості та відкритого, прозорого представлення результатів всіх видів освітньої діяльності закладу вищої освіти, особливо дослідницької. Для аналізу динаміки показників закладу вищої освіти важливою є розробка і впровадження внутрішніх рейтингів, методологія яких зображає методологію ключових освітніх рейтингів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвська, Віра Михайлівна, Олефіренко, Надія Василівна, Остапенко, Людмила Петрівна
Назва : Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи
Паралельн. назви :Media texts as a basis of formation of primary school students’ media literacy
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 114-121. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаграмотність--учні--початкова школа
Анотація: Для самореалізації у сучасному інформатизованому світі сформованість медіаграмотності надає змоги підростаючому поколінню успішно задовольняти як власні, так і соціальні потреби; безпечно, свідомо й ефективно використовувати медіа у навчанні й повсякденній діяльності. Особливо вразливим контингентом до впливу медіа є учні молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руднік, Юлія Вікторівна
Назва : Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови
Паралельн. назви :Development of first educational level 012 preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children»
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 122-128. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1310 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1310
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова грамотность--дистанційне навчання--майбутні вчителі
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку цифрової грамотності студентів першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови». Встановлено взаємозв’язок між змістом робочої програми навчальної дисципліни, методами, що застосовуються та розвитком цифрової грамотності студентів спеціальності Дошкільна освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лугова, Тетяна Анатоліївна
Назва : Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
Паралельн. назви :Serious games for professional training at the information, library, and archive affairs
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 32-52. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.133 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.133
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрове навчання--вища освіта--компетенції--ціннісно орієнтована освіта--ігровий дизайн
Анотація: Метою дослідження є оцінка досвіду впровадження серйозних ігор у навчальний процес українського університету через вплив Міжнародного проєкту «GameHub: співпраця між університетами та підприємствами ігрової індустрії в Україні». Виходячи з цього, обґрунтовується доцільність використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» як елемента ціннісно орієнтованого навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна Юріївна
Назва : Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов
Паралельн. назви :Ways of implementing Google Jamboard in pre-service primary school teacher training to using modern technologies of foreign languages teaching
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 19-31. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.132
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--педагогічний дизайн--дошка jamboard--педагогічна творчість
Анотація: У статті окреслено основні шляхи впровадження відкритого ресурсу Google Jamboard у систему методичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на прикладі навчальних занять з дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)