Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=В505452853/2023/15<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Винник, Олександр Федорович .
    Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 1-17, DOI 10.28925/2414-0325.2023.151 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерний поляриметр -- CMOS -- SchoolKit -- ColorKit
Анотація: В умовах епідемії COVID-19 та повномасштабної війни в Україні особливо відчувається недостатня кількість комп’ютерного обладнання для проведення онлайн хімічного експерименту. Виникла гостра необхідність розробки навчального комп’ютерного обладнання для проведення лабораторного експерименту в умовах дистанційної освіти Запропоновано новий принцип роботи поляриметра, що ґрунтується на комп’ютерній обробці зображення що виникає при пропусканні оптично поляризованого світла послідовно через оптично активний розчин, прозору пластину із внутрішніми напруженнями та аналізатор. Розроблено високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці, виготовлено діючу модель та апробовано її. Пристрій відрізняється від інших тим, що використовує принципово новий спосіб обробки візуальних даних та не містить жодних механічних компонентів та поляризаційних модуляторів, простий у виготовленні, надійний. Програмне забезпечення поляриметра дозволяє накопичувати дані у вигляді таблиць та відображати у графічній формі у режимі реального часу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Грановська, Тетяна Яківна
Кратенко, Роман Іванович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Воротникова, Ірина Павлівна.
    Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 18-34, DOI 10.28925/2414-0325.2023.152 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- підвищення кваліфікації вчителів -- цифрові технології -- післядипломна освіта -- інструменти штучного інтелекту -- STEM -- цифрова трансформація
Анотація: Зміст статті акцентує на важливості підготовки вчителів природничої й математичної галузей до використання штучного інтелекту в професійній діяльності та розвитку їх компетентностей з метою підготовки учнів до сучасних викликів та можливостей, що надає ця технологія. Аналіз науково-методичної літератури дозволив визначити переваги і недоліки використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти та запропонувати напрями підвищення кваліфікації вчителів природничої та математичної галузей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Галкіна, Тетяна Михайлівна.
    Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 35-45, DOI 10.28925/2414-0325.2023.153 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
принцип інноваційності -- принцип орієнтації -- мережні сервіси -- принцип опори -- цифровий інструментарій -- цифрова трансформація -- військова медицина
Анотація: Робота присвячена проблемі підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі. Метою роботи стало обґрунтування й висвітлення напрямів реалізації специфічних принципів підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі. Нами обґрунтовувано доцільність специфічних принципів підготовки військових лікарів до професійної діяльності (принцип інноваційності, принцип орієнтації на мережні сервіси, принцип опори на цифровий інструментарій); уточнено зміст і сутність зазначених принципів; визначено напрями реалізації специфічних принципів у процесі підготовки військових лікарів до професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Андрієвська, Віра Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна.
    Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 46-61, DOI 10.28925/2414-0325.2023.154 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- відеоігри -- емоційний інтелект -- емоційна робота -- вища освіта -- багатофакторний підхід -- ІКТ в освіті
Анотація: Метою цього дослідження є вивчення потенціалу ігрового навчання як інформаційно-комунікаційної технології для освітньої діяльності з акцентом на підвищення емоційного інтелекту. Дослідження спрямоване на те, щоб зрозуміти ефективність навчання, заснованого на іграх, визначити ключові фактори, що сприяють цьому, і надати практичну інформацію для навчання та особистого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Колот, Світлана Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Кошарна, Наталія Володимирівна.
    Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 62-72, DOI 10.28925/2414-0325.2023.155 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- іноземна мова -- HyFlex навчання -- HyFlex модель -- HyFlex технологія -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено використання технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей, зокрема 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» у контексті сучасних викликів. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: з’ясування сутності основних понять; опис технології навчання іноземної мови HyFlex; та визначення перспектив подальших досліджень технології HyFlex навчання іноземної мови майбутніх учителів початкової та дошкільної освіти. У цьому дослідженні представлено методику та процедуру констатуючого етапу педагогічного експерименту, який включає опитування самооцінки та інструменти діагностики для оцінки готовності студентів до вивчення іноземних мов у моделі HyFlex.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Петрик, Лада Вікторівна
Руднік, Юлія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Костікова, Ілона.
    Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 73-84, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- англійська мова -- учень -- урок -- пісня -- музика
Анотація: На уроках англійської мови одним із цікавих засобів навчання стають музично-пісенні засоби. Їх призначення як дидактичного засобу – формування англомовної компетентності, вплив на емоційно-почуттєву сферу учнів, ігрова форма швидкого засвоєння навчального програмного матеріалу, підйом інтересу, цікавості, захоплення на уроках англійської мови. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенних засобів на уроках англійської мови із можливістю використання цифрових технологій. Завдання дослідження: проаналізувати авторські підходи до визначення засад музично-пісенних засобів; окреслити їх вплив на різні аспекти мови; навести приклади застосування цифрових технологій при використанні музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови. Результати дослідження свідчать, що музично-пісенні засоби – це засоби навчання на основі впровадження ритміко-пісенного матеріалу у викладанні англійської мови учням початкової школи. Використання пісень сприяє контекстному впровадженню лексичних одиниць і мовленнєвих зразків, легшому і швидкому запам’ятовуванню англомовного матеріалу. На сучасному уроці англійської мови необхідно застосовувати цифрові технології, щоб створити штучне англомовне середовище із використанням аутентичних пісень з сайтів, відеороликів ютубу, тік-току тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Цзян, Хаочже


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Москалюк, Микола Миколайович.
    Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 85-96, DOI 10.28925/2414-0325.2023.157 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- штучний інтелект -- пізнання -- педагог -- відповідальність
Анотація: В статті розглянуто сьогодення крізь призму впровадження штучного інтелекту, що стало причиною формування залежності людини від інформаційних технологій. У цьому контексті освіта не є винятком, вона використовуючи можливості технологічного прогресу змінює процеси пізнання. Такі зміни стають однією з першопричин зміни буття людини, комунікації, способу отримання освітніх послуг тощо, все це в умовах розвитку штучного інтелекту і тих умов, що він створює набуває нових форм. Відповідно до цього була сформована мета статті: розглянути особливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі, позитивні і негативні сторони.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Москалюк, Наталія Володимирівна
Лень, Андрій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


   
    Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 97-115, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- вчитель початкової школи -- трудові функції вчителя -- цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Тетяна Сергіївна
Смирнова-Трибульська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Олефіренко, Надія Василівна.
    Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 116-129, DOI 10.28925/2414-0325.2023.159 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- педагогічна освіта -- цифрова освіта -- цифрові дидактичні матеріали
Анотація: Проаналізовано вимоги до вчителя закладу загальної середньої освіти з боку нормативної бази, зокрема Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти, національних та міжнародних суспільних структур, що діють у освітній галузі, та виокремлено компетентності вчителя закладу загальної середньої освіти та їх складові щодо впровадження й використання технологій дистанційного навчання. З’ясовано, що серед професійних компетентостей вчителя закладу загальної середньої освіти та їх складових явним та опосередкованим чином присутні компоненти, що стосуються організації і реалізації дистанційного навчання або його окремих технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Москаленко, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Шевченко, Людмила Станіславівна.
    Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 130-138, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1510 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEM -- Arduino -- цифрова освіта -- цифрові технології -- підготовка
Анотація: Сучасна освіта невпинно розвивається та цілком зосереджена на впровадженні інноваційних методик викладання. Одним з найбільш новаторських та перспективних напрямків з підготовки вчителів інформатики відповідно до принципів STEM освіти є інтеграція платформи Arduino в освітній процес. Arduino відкриває перед студентами можливості для глибокого вивчення програмування та цифрових технологій, одночасно сприяючи розвитку їх критичного та творчого мислення, які є надзвичайно важливими у навчальному процесі майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Уманець, Володимир Олександрович
Розпутня, Б. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Шкуренко, Олександра Вікторівна.
    Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 139-150, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1511 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- освітні технології -- імерсивні технології -- цифрові технології -- онлайн-сервіси -- віртуальні лабораторії
Анотація: У статті розглянуто особливості використання імерсивних технологій в освітньому процесі початкової школи. В умовах дистанційного та змішаного навчання, окрім застосування в навчально-виховному процесі різних цифрових технологій, інтернет-ресурсів та інтерактивних інструментів, ефективним є використання спеціальних програмних засобів для унаочнення, демонстрації та відтворення різних явищ. Потреба у підготовці майбутніх учителів до використання імерсивних технологій та недостатність методичного супроводу вчителів, доводить актуальність обраної теми дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шпіца, Роксолана Ігорівна
Стецик, Сергій Павлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Фамілярська, Лариса Леонідівна.
    Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 151-162, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- цифрові технології -- альтернативна комунікація -- додаткова комунікація -- навчальна взаємодія
Анотація: У статті розглянуто комунікацію з дітьми з особливими потребами, яка може бути викликом, оскільки вони можуть мати обмеження у сприйнятті та використанні стандартних форм комунікації. Систематизовано способи взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою цифрових технологій та їх використання як засобу альтернативної та додаткової комунікації для створення умов ефективної взаємодії. Охарактеризовано необхідність використання цифрових технологій для створення умов продуктивної навчальної діяльності в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)