Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2020/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Скрипник, Т.
    Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ерготерапевтичний підхід -- інклюзивне навчання -- міждисциплінарний супровід
Анотація: У статті йдеться про зміст роботи фахівців закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Визначено, що ерготерапевтичний підхід враховує систему важливих чинників, які уможливлюють принципове покращення методичних засад та практичних орієнтирів діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у представленні шляхів удосконалення діяльності команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному освітньому середовищі з опорою на критерії ерготерапевтичного підходу. Серед використаних методів дослідження – порівняльно-педагогічний аналіз для диференціації змісту діяльності ерготерапевтів та сенсорних терапевтів у контексті інклюзивного навчання; системний аналіз, завдяки якому узагальнено чинники ефективної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на ерготерапевтичний підхід; метод прогнозування для розроблення особливої педагогічної реальності, що уможливлює впровадження стратегічних напрямів діяльності учасників команд супроводу з орієнтиром на визначені критерії успішності, етапи й відповідні їм методи та засоби. Представлено порівняльний аналіз сфер відповідальності та особливості змісту, обсягу та алгоритму діяльності ерготерапевта та сенсорного терапевта як фахівця, який частково дублює функції ерготерапевта, що дає змогу визначити умови по-справжньому відповідального підходу, закладеного у практиці роботи фахівців ерготерапевтичного напряму, та сформулювати настанови щодо ефективності організації підтримки дітей з ООП у закладі освіти. Подано розроблені нами чинники успішної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на системність, ресурсність, колегіальність, технологічність та науково доведену ефективність як головні критерії ерготерапевтичного підходу. Орієнтир саме на ці критерії, на наш розсуд, дає змогу фахівцям здійснювати осмислену, відповідальну й послідовну діяльність щодо розбудови стимулюючого й розвивального середовища для усіх учасників освітнього процесу, у тому числі для дітей з ООП.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Хмєлевська, М.
    Попередження агресії в молоді: соціальний аспект [Електронний ресурс] / М. Хмєлевська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 16-23, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- соціокультурні детермінанти -- соціальна допомога -- молода людина
Анотація: Стаття присвячена феномену агресії як соціальному явищу, яке має і соціальні, і біологічні (психологічні) умови виникнення і розвитку. Авторка на основі аналізу наукових джерел здійснила класифікацію типів агресії, підкреслюючи, що типологія залежить від критерію поділу. Результати дослідження спираються на найбільш вживану класифікацію агресії на фізичну та словесну (психологічну), а також самоагресію. Особливу увагу в статті приділено соціокультурним детермінантам агресії та насильства молоді, серед яких виокремлено моделі агресії, що молоді люди спостерігають в близькому (сім’я, освітнє середовище) та віддаленому (ЗМІ, інтернет, телевізійні програми) оточенні. Наголошено, що обставинами, які обтяжують прояви агресії, є вживання алкоголю, наркотиків, комп’ютерна залежність. У статті підкреслюється, що ймовірність прояву агресивних форм поведінки залежить від частоти агресії в навколишньому середовищі, від її проявів авторитетними особами (наприклад вихователями), від спостереження вигоди агресії (наприклад у вигляді отриманої переваги), а також від частоти можливостей для агресивної поведінки. У статті акцентується, що допомоги потребують не тільки жертви агресії, а й агресори. Для того, щоб протидіяти агресії як складнику соціального життя молодої людини, мало виявити проблему; важливо усунути причини агресії. Обмеження, попередження і протидія цьому явищу потребує організації ефективної мережі соціальних послуг, а також активізації місцевих громад. На прикладі програм запобігання та усунення агресії в Республіці Польща авторка доводить, що допомогу, спрямовану на припинення агресії, слід вжити не лише заради особистого добробуту молодої людини, а й через соціальні і психологічні наслідки цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Ostrovska, G.
    The technological approach to the studying of literature in school / G. Ostrovska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P24-30, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.3 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
будова уроку -- технології навчання -- технологічний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


   
    Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine / J. Kreimeyer [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P31-40, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.4 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
консультування клієнтів -- травмотерапія -- післядипломна програма -- психологічне консультування
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kreimeyer, J.
Zaporozhets, O.
Smith, J.
Lozova, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Сисоєв, О.
    Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 41-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
рециклінг -- циркулярна економіка -- сталий розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема підготовки фахівців принципово нового напряму для України, а саме фахівців з циркулярної економіки; розкривається економічна сутність та зміст поняття «циркулярна економіка»; аналізуються історичні аспекти її становлення; значення для сталого розвитку суспільства, збереження навколишнього середовища, здоров’я людей. Циркулярна, або економіка замкненого циклу – модель економічного розвитку, основою якої є раціональне використання ресурсів та їхнє відновлення; вона ґрунтується на подовженні життєвого циклу продукції, відновленні ресурсів, переробці вторинної сировини, переході від викопного палива до використання відновлюваних джерел енергії. Таким чином, відновлювальна, регенеративна та цілісна циркулярна економіка спрямована на підтримку сталого економічного розвитку без шкоди для навколишнього середовища. У статті зроблено висновок, що впровадження ідей і принципів циркулярної економіки потребує підготовки фахівців нової формації з відповідним рівнем екологічної свідомості та розумінням потреб сталого розвитку суспільства. Такі фахівці повинні не тільки мати досконалу економічну освіту, а й розумітися у питаннях виробництва, вміти швидко реагувати на проблеми захисту навколишнього середовища й здоров’я людей, мати активну громадянську позицію. У провідних країнах світу вже здійснюється професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки. В Україні на сьогодні вона відсутня. Отже, в умовах зростаючого споживання, накопичення маси відходів, які не піддаються швидкій переробці в природному середовищі та чинять шкідливий вплив на навколишнє середовище, проблема підготовки фахівців з циркулярної економіки в Україні потребує негайного вирішення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Лопіна, Н.
    Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти») / Н. Лопіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 49-59, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.6 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- електронні навчальні курси -- безперервний фаховий розвиток -- програма підготовки
Анотація: Мета статті – продемонструвати програму пілотного дистанційного курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб охорони здоров’я. Методи оцінки ефективності навчання – проведення анкетувань (опитувань) до та після навчального курсу, а також кількісний аналіз електронних курсів на платформі дистанційного навчання. Результатом навчання на курсі було створення 646 електронних навчальних курсів у кафедральних категоріях з розміщенням у них методичної інформації для студентів. Результати анкетування 109 викладачів показали, що більшості респондентів – 108 викладачам (99,08 %) було зручно працювати в електронному курсі; 108 викладачів (99,08 %) підтвердили, що їх дисциплінувала необхідність здавання робіт на перевірку в кожній темі електронного навчального курсу; більшості викладачів – 97 (88,99 %), що проходили навчання у курсі, вдавалося одразу імплементувати отримані знання в повсякденну педагогічну роботу; більшість викладачів, що завершили навчання на курсі оцінили свій рівень знань щодо методології розроблення електронних курсів у сфері медичної освіти на «добре» (62 особи – 56,88 %), 37 (33,94 %) викладачів – на «відмінно». Досвід проведення тренінгів підвищення кваліфікації викладачів у сфері медичної освіти може стати підґрунтям реалізації загальнодержавної стратегії безперервної медичної освіти, створення якісного навчального контенту як для додипломного, так і післядипломного етапів навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Mospan, N.
    Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Електронний ресурс] / N. Mospan, V. Slipchuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- іноземні студенти-медики -- медичні університети -- працевлаштування -- потреби -- перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Slipchuk, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Кульбашна, Я.
    Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Скрипник, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Bulvinska, O.
    Students’ participation in quality assuarance at university [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P95-101, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість -- зворотний зв’язок -- університетське врядування -- student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Заскалєта, С.
    Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Заскалєта, Н. Буглай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 102-108, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарні програми -- предметно-мовне -- інтегроване навчання -- якість вищої освіти
Анотація: У статті висвітлено питання забезпечення якості вищої освіти через призму застосування міжпредметних зв’язків на прикладі вивчення історичних дисциплін та іноземної мови. Аналіз нормативно-правової бази, а також наукової літератури дав можливість виділити ефективні шляхи забезпечення якості вищої освіти. Одним з них визначено застосування принципів міжпредметних зв’язків. Імплементація міжпредметного підходу розглядається як перспективний метод для професійної підготовки студентів історичного факультету із застосуванням знань з іноземної мови. Застосування на заняттях з іноземної мови підходу CLIL дає можливість створення комбінованих програм та моделей інтегрованого навчання. При створенні інтегрованих програм рекомендується поєднувати суміжні гуманітарні науки та знання іноземної мови та культурного середовища. У дослідженні зазначається актуальність викладання фахових дисциплін англійською мовою. Пропонується створення інтегрованих програм, викладання фахових дисциплін англійською мовою на історичному факультеті. Рекомендується пропонувати студентам при вивченні історичних дисциплін англомовну літературу. Серед запроваджених завдань до історичних дисциплін виділено такі, що передбачають володіння іноземною (англійською) мовою для роботи з сучасною науковою літературою, а саме: напрями роботи з джерельно-документальною базою та історіографією курсу, в тому числі автентичною. Визначено результати інтегрованого навчання. Ними є: здатність використовувати основи загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для розв’язання дослідницьких завдань, успішного освоєння методологічних і прикладних питань спеціальності, питань фундаментальних загальноісторичних і спеціальних дисциплін; здатність застосування принципів редагування і підготовки матеріалів до публікації, складання рефератів, оглядів, рецензій, у тому числі іноземною мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Буглай, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)