Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2011/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк В. О.
Назва : Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 1-15. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--шкільна освіта--еволюційний поступ--людина освічена
Анотація: Стаття присвячена історіософському огляду ідеї та еволюції освіти, виділено та охарактеризовано сім основних етапів – «еволюційних поступів» шкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cor van Beuningen
Назва : Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 16-20. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті автор ділиться досвідом Нідерландів у сфері шкільних рад, описує органи шкільного управління та ради як діючих осіб, що сприяють розвитку. Стаття приводить читача до висновку, що зв‘язок між школою та спільнотою є виграшним не тільки для школи і учнів, але й для спільноти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Marshall Christensen
Назва : Ведення шкіл до високих результатів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 21-33. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті створення та підтримка ефективної системи освіти визначається як один з найважливіших обов‘язків кожного суспільства. Навчання учнів та ведення шкіл до високих результатів автор вважає найважливішими викликами життя. Багато уваги у статті приділено ролі лідерів у розвитку системи освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паращенко Л. І.
Назва : Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 34-46. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток освіти--державне управління розвитком загальної середньої освіти--критерії розвитку освіти--навчальний заклад--курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорій «розвиток освіти», «розвиток загальної середньої освіти», критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття «розвиток системи загальної середньої освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chris Jones
Назва : Громадсько-активні школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 47-61. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття пропонує огляд громадсько-активних шкіл. Описуючи 9 міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл, автор статті фокусує увагу на ключових аспектах громадсько-активних шкіл, досліджує наслідки їх діяльності для політики, стратегії та підготовки менеджерів вищої ланки. Наприкінці статті запропоновано теми для подальшого дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : David Royle
Назва : Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 62-91. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: днощі Так звані компетенції студентів 21 століття активно обговорюються вже протягом декількох років. Цьому сприяє зростаюча цікавість до результатів PISA та їхня порівняльна цінність для освітніх систем, що мають на меті покращення та підвищення своєї ефективності. Однак менш зрозумілим є те, що шкільні системи мають охоплювати й такий спосіб досягнення поставлених за мету компетенцій, як, наприклад, внесення необхідних змін до програм професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уваров О. Ю.
Назва : Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 92-114. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О.
Назва : Українська школа на шляху до якісної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 115-121. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mosad Zineldin, Peter Boren
Назва : Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 122-132. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті висвітлена ідея школи майбутнього, описують різні аспекти нової швецької реформи середньої освіти. Особливу увагу приділено опису 5Qs моделі, що об‘єднує в собі обов‘язкові та багатоаспектні ознаки, що відсутні в інших моделях
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Simon Steen
Назва : Роль неурядових організацій у розбудові шкіл [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 133-144. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті автор аналізує діяльність Європейської ради національних асоціацій незалежних шкіл, особливу увагу приділяє якості та оцінюванню незалежних шкіл, наголошує на свободі вибору як на кращій передумові високої якості освіти. У статті також описано роль незалежних шкіл та різноманітність в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковалева Т. М.
Назва : Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 145-161. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті описано принцип відкритості як якісної характеристики сучасної російської освіти, наведено історичні факти щодо феномену тьюторства. Значну увагу автор приділяє відкритим освітнім технологіям та тьюторським практикам, пояснює аспекти нормативно-правового оформлення тьюторської діяльності в школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маслов В.
Назва : Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 162-167. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті розкрито поняття компетентісного підходу, визначено відмінності між поняттями «компетенція» та «компетенції». Автор описує структурні складові стандартів компетентності фахівців та зводить їх до загального стандарту компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)