Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2019/1/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.

Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/О. Бульвінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.83-103
2.

Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
3.

Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/О. Проценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.344-354
4.

Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/В. Гладкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.336-343
5.

Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.272-285
6.

Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/О. Солдатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.321-335
7.

Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/С. Світайло // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.259-271
8.

Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/Н. Дячок // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.128-140
9.

Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/О. Бурко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.189-201
10.

Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/О. Тимчик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.310-320
11.

Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/Г. Бондаренко, Н. Кипиченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.72-82
12.

Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/С. Лупаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.47-59
13.

Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/О. Нежива // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.229-241
14.

Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/М. Мартьянова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.38-46
15.

Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.242-258
16.

Бірюкова Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/Т. Бірюкова, Т. Сукач // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.115-127
17.

Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/А. Михалюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.286-296
18.

Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/С. Гвоздій, О. Устянська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.141-160
19.

Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/О. Міхно // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.22-37
20.

Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/О. Чижикова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.161-175
 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)