Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2019/1/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Бульвінська, О.
    Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 83-103, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- викладання і навчання на основі дослідження -- дослідницький метод -- кейс-метод -- метод проектів -- методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Pavlyshyna, N.
    Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс] = Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 176-188, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутні соціальні працівники -- компоненти готовності до професійної діяльності -- люди похилого віку -- педагогічна модель -- соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, O.
Ковальчук Оксана
Павлишина Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Проценко, О.
    Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст [Електронний ресурс] / О. Проценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 344-354, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.344356. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна компетентність -- майбутній викладач закладу вищої освіти -- саморозвиток
Анотація: У статті визначено зміст поняття «акмеологічна компетентність», яке характеризується як багатокомпонентне утворення, що забезпечує спрямованість майбутнього викладача на професійний саморозвиток, досягнення власного акме у професійній діяльності. Визначено основні компоненти акмеологічної компетентності: мотиваційно-ціннісний (спрямованість на досягнення професійного акме, розуміння цінності знань та набутих кваліфікацій); когнітивний (знання з акмеології, інформатики, з предметів обраної галузі знань); процесуально-діяльнісний компонент (уміння щодо неперервного навчання, професійно-педагогічні уміння); особистісно-рефлексивний компонент (характерологічні, індивідуально-психологічні та рефлексивно-коригувальні вміння).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Гладкова, В.
    Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 336-343, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічні аспекти -- акмеологічні інваріанти -- відповідальна професійна поведінка -- професіоналізм -- професійно-особистісний розвиток -- професійна етика -- професійна відповідальність -- соціономічний профіль
Анотація: У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю. Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійноособистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін. Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Теряєва, Л.
    Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 272-285, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.272285. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи -- методична компетентність -- музичні комп’ютерні програми -- музичні комп’ютерні технології -- програми-нотатори -- самостійна робота -- учителі музичного мистецтва -- хорове диригування -- якість підготовки
Анотація: У статті зосереджено увагу на необхідності впровадження в навчальний процес інноваційних підходів, методів, форм і засобів навчання з використанням інформаційних і музичних комп’ютерних технологій. Здійснено аналіз основних досліджень і публікацій з даної проблеми і виділено позитивний вплив комп’ютерних технологій навчання на якість методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Досліджено міждисциплінарний зв’язок хорового диригування з інформаційними комп’ютерними технологіями і доведено, що застосування музичних комп’ютерних програм, синтезатора, мультимедійних засобів і спеціального музичного програмного забезпечення сприяє активізації навчання майбутніх вчителів музики при вивченні дисципліни «Хорове диригування».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Солдатенко, О.
    Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) [Електронний ресурс] / О. Солдатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 321-335, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- студія-діалог -- творча самореалізація -- школа особистісного зростання -- емоційний інтелект
Анотація: Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Світайло, С.
    Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Світайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 259-271, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.259271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- диригентсько-хорова підготовка -- музично-теоретичний -- вокально-хоровий -- виконавський аналіз -- інтерпретація вокально-хорового твору
Анотація: Розглянуто методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі здобуття ним вищої освіти. У процесі диригентсько-хорової підготовки вони мають не лише навчитись грати партитуру хорового твору, технічно опрацьовувати її, а й осмислювати вокально-хорові твори, аналізувати й інтерпретувати їх. Наголошено на необхідності формувати у них здатності здійснювати інтерпретацію вокально-хорового твору шляхом засвоєння прийомів і засобів музичнотеоретичного, вокально-хорового і виконавського видів аналізу, визначено мету і завдання кожного з них. Запропоновано орієнтовний вокально-хоровий аналіз хору М. Лисенка «Сон», у якому розкрито його загальні жанрові особливості як музичного твору, призначеного для хорового виконання. Зокрема, охарактеризовано форму, розмір, мелодику, тональність, гармонію, теситуру, динаміку, визначено виконавські труднощі, запропоновано виконавський план. Спираючись на здобуті у процесі фахової підготовки теоретичні знання, набуті методичні навички, самостійно опрацьовуючи конкретні хорові твори, вчитель музичного мистецтва зможе досягти бажаних результатів у музичному розвитку школярів засобами вокально-хорового співу. Стверджується, що у процесі диригентсько-хорової підготовки методично доцільно доручати студентам самостійно здійснювати як окремі види аналізу (музично-теоретичний, вокально-хоровий і виконавський), так і загальну інтерпретацію вокально-хорових творів, над якими вони працюють у класі з диригування чи хоровому класі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Бурко, О.
    Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / О. Бурко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 189-201, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.189201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
евристичний і дослідницький методи -- принципи діалогізму й креативності -- інтерактивна екскурсія -- інноваційні прийоми
Анотація: У статті напрацьовано модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів Університету. В основу авторської концепції покладено принципи діалогізму та креативності. Згідно з принципом діалогізму на основі евристичного методу впроваджено діалогічне завдання: змоделювати уявний діалог екскурсантів та учасників майстер-класу з Борисом Грінченком за схемою питання / відповідь. Відповідно до обраного принципу креативності реалізовано інноваційні прийоми: «Сходини успіху» та «Піраміда досягнень», інноваційний вид роботи – пошукове завдання. Апробовано інноваційну форму роботи – інтерактивну екскурсію «Smart museum of Boris Grinchenko». У статті проаналізовано результати формування загальнокультурної компетентності студентів-першокурсників Університету, виявлено політ їхньої образної уяви, спричинений багатогранністю обдаровання Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Тимчик, О.
    Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців [Електронний ресурс] / О. Тимчик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 310-320, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.310320. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові елементи -- педагогічні кадри -- сайт
Анотація: Сучасні школи потребують кваліфікованих педагогів, здатних надавати якісні освітні послуги. У вирішенні цього питання може допомогти послідовна маркетингова програма, елементи якої знаходять відображення на сайтах шкіл. Автор пропонує використовувати орієнтування маркетингових дій школи на співробітників (маркетинг персоналу),що сприятиме її привабливості для молодих фахівців, допоможе у конкурентній боротьбі за висококваліфікованих педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Г.
    Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті [Електронний ресурс] / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 72-82, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.7282. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
менеджер систем якості -- нова стратегія -- освітньо-професійна програма -- підготовка -- початкова освіта
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття «освітня стратегія», феномен «нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті», схарактеризувати зміст освітньо-професійної програми спеціальності 01300.01 «Початкова освіта» (освітня кваліфікація: магістр початкової освіти; професійна кваліфікація: менеджер систем якості в початковій освіті), яка розроблена робочою групою Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, в статті акцентується увага на цілі, змісті, формах, методах, педагогічних технологіях та інноваційних засобах підготовки фахівця, що ґрунтуються на дослідницькому, практико-орієнтованому та компетентнісному підходах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кипиченко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Лупаренко, С.
    Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Лупаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 47-59, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.4759. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитячі заклади -- діти -- здоров’я -- опіка -- освіта -- соціальна робота -- соціокультурне забезпечення -- харчування
Анотація: У статті розкриваються мета й особливості здійснення опіки дітей в Україні у 1900-1917 рр. Опіка дітей спрямовувалася на забезпечення їх елементарним захистом, піклуванням, необхідним для життя. Особливостями здійснення опіки були: вжиття заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей (надання лікарняної допомоги; проведення медичних оглядів; обстеження навчальних приміщень; правильне облаштування дитячих закладів; проведення бесід щодо необхідності зміцнення здоров’я; улаштування шкільних аптечок; створення дитячих літніх колоній; організація занять для дітей біженців); організація соціальної роботи з дітьми-сиротами і дітьми, позбавленими батьківського піклування (утримання опікунських закладів; виявлення причин занедбання дітей; патронування; забезпечення діяльності судів для малолітніх злочинців); задоволення матеріальних потреб дітей (відкриття безкоштовних їдалень; організація гарячих сніданків у навчальних закладах; оренда квартир для дітей; надання матеріальної допомоги).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Нежива, О.
    Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація [Електронний ресурс] / О. Нежива. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 229-241, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.229241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- система освіти -- реформа -- університет
Анотація: У статті автор розглядає особливості формування і розвитку системи освіти у Швеції. Також автор показує основні чинники, що мали вагоме значення при сприянні розвитку демократичної освіти та шляхи її вдосконалення. При цьому аналізується особливості сучасної стратегії розвитку швецької системи освіти з урахуванням сьогоденної демократизації суспільства. Також показано, що історія вищої освіти в Швеції бере початок у XV столітті з існуванням двох університетів: Уппсальський університет і Лундський університет, які були єдиними вищими навчальними закладами у Швеції протягом століть.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Мартьянова, М.
    Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 38-46, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладацька діяльність -- працьовитість -- свобода мислення -- шкільна освіта
Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Головатенко, Т.
    Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 242-258, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.241258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- компетентісно-орієнтоване навчання -- міжпредметна інтеграція -- мультилінгвальне середовище -- мультилінгвальність -- професійна підготовка
Анотація: В статті здійснений порівняльний аналіз програм підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі на прикладі Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen та Київського університету імені Бориса Грінченка; виділено та систематизовано спільні тенденції професійної підготовки на рівні змістовно-методичного забезпечення, а саме: тривалість загально-педагогічної підготовки, компетентнісноорієнтоване навчання, індивідуалізація професійної траєкторії розвитку майбутнього вчителя, міжпредметна інтеграція на рівні освітньої програми, вивчення іноземних мов та методик їх навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Бірюкова, Т.
    Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості [Електронний ресурс] / Т. Бірюкова, Т. Сукач. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 115-127, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.115127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- вища математика -- задачі професійної спрямованості -- компетентність
Анотація: В статті розглянуто питання щодо підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики шляхом розв’язання задач професійної спрямованості. Наведено приклади розв’язання задач для студентів економічного профілю навчання. Прикладний характер розглянутих задач має за мету поєднати вивчення вищої математики із спеціальною підготовкою майбутніх бакалаврів та надати їм можливості набути досвіду розв’язання виробничих задач, підвищити свою професійну компетентність, що дуже важливо в час жорсткої конкуренції на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сукач, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Михалюк, А.
    Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів [Електронний ресурс] / А. Михалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 286-296, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.286296. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виконавська культура -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- принципи фортепіанного навчання -- українські педагоги-піаністи -- українське фортепіанне мистецтво
Анотація: Стаття присвячена висвітленню культурно-освітньої значущості українського фортепіанного мистецтва як засобу формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Особлива увага приділяється розкриттю педагогічної складової українського фортепіанного мистецтва. Розглянуто загальні тенденції у фортепіанному навчанні вітчизняних педагогівпіаністів. Проаналізовано принципи навчання гри на фортепіано майбутніх педагогів-музикантів на засадах української музично-освітньої практики. Обґрунтовано роль вітчизняної освітньої практики педагогів-піаністів у процесі формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Гвоздій, О. Устянська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Міхно, О.
    Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках [Електронний ресурс] / О. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 22-37, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.2237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вивчення учня -- західноукраїнські педагоги -- карта індивідуальності -- педологія -- психограма -- психографічний листок -- характеристика учня
Анотація: У статті шляхом аналізу праць західноукраїнських учених-педагогів доведено, що вони працювали в контексті наукових пошуків, які були характерні для європейської педагогічної думки 1920-1930-х років. Висвітлено запропоновані вченими методи вивчення учня вчителем та головні методичні ідеї – використання психографічних схем (Я. Ярема, М. Остапович, Д. Козій) та карт індивідуальності (І. Кухта), які були орієнтиром для педагогів у їх практичній роботі з вивчення учня та складання його характеристики. Розкрито зміст та структуру психографічних схем; подано напрями педології у баченні М. Базника. Стаття містить короткі біографічні довідки про вчених-педагогів, чиї статті аналізуються.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Чижикова, О.
    Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Чижикова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 161-175, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність. -- іншомовна освіта -- майбутній правознавець -- модернізація вищої юридичної освіти -- підхід до навчання -- творчі здібності
Анотація: Стаття розкриває сутність сучасних підходів до навчання майбутніх правознавців в умовах університетської освіти. Окреслені проблеми вищої юридичної освіти, висвітлені напрями її модернізації; проаналізовані компетентності, структурні компоненти професійної діяльності юриста і процесуальні аспекти підготовки майбутнього правника в рамках зазначених підходів. Підкреслюється необхідність розвитку творчих здібностей студентівправознавців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Наведені переваги застосування і приклади імплементації сучасних підходів у процесі вивчення іноземних мов студентами-правознавцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)