Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Вецляр<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
Шифр: С325934233/2020/26/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 3 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальчук, О. Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук. - С.73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейзерська, Т. Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат") / Т. Мейзерська. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.90-97
Хамедова, О. Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років / О. Хамедова. - С.98-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Великорода, Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Срібняк, І.
    Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк, В. Шнайдер. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 90-97 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
полонені вояки-українці -- часопис «Просвітній Листок» -- Вецляр -- Німеччина
Анотація: У статті аналізується ступінь впливу розміщених на шпальтах таборового часопису «Просвітніи Листок» медіи них текстів на процес прищеплення полоненим украї нцям ідеї національно-державного самоствердження Украї ни протягом 1916 р. Метою дослідження є встановлення особливостеи формування світогляду полонених украї нців табору Вецляр засобами друкованого слова на шпальтах часопису «Просвітніи Листок» в окреслении хронологічнии період. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел і синтез. У результаті дослідження було встановлено, що видання згадуваного часопису стало можливим завдяки організаціи но-фінансовіи допомозі Союзу визволення Украї ни, представники якого перебували в таборі Вецляр починаючи з вересня 1915 р. Після нетривалого підготовчого періоду, коли газета тиражувалась маи же кустарним способом на друкарськіи машинці, на початку 1916 р. вона стала виготовлятись у типографському виконанні в міськіи друкарні двічі на місяць. Часопис правдиво фіксував таборове повсякдення полонених украї нців, як описуючи окремі прояви ї хнього життя, так і даючи загальну картину діяльності украї нської таборової громади. Разом з тим свої ми публікаціями газета справляла потужнии вплив на формування національнополітичного світогляду полонених, публікуючи матеріали про перебіг громадськополітичних процесів в Украї ні та Росії . Завдяки цьому часопис здобув підтримку більшості полонених украї нців, служачи ї м ледь не єдиним «вікном» у світ політики, громадського життя та мистецтва. Наи важливішою ознакою «Просвітнього Листка» була украї ноцентричність усіх и ого матеріалів, що допомогло полоненим засвої ти національнодержавницькі ідеали. Новизна дослідження полягає у введенні до наукового обігу масиву джерел про специфіку функціонування громади полонених вояків-украї нців у таборі Вецляр (1916 р.). Практичне значення дослідження полягає в тому, що и ого результати суттєво розширять коло джерел, потрібних для реконструкції цілісної історії функціонування громади полонених украї нців у таборі Вецляр у 1916 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шнайдер, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2023/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 3 (42) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») / І. Срібняк. - С.7-22
Чайковська, Ганна. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи / Ганна Чайковська. - С.23-38
Горбатюк, Роман. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - С.39-53
Житинська, Марія. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни / М. Житинська. - С.54-67
Горохова, Тетяна. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти / Т. Горохова, О. Зарудня. - С.68-82
Покотило, Павло. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови / П. Покотило. - С.83-98
Друганова, Олена. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти / О. Друганова, О. Наливайко. - С.99-116
Моляка, Інна. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики / І. Моляка. - С.117-131
Чжан, Вей. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР / В. Чжан. - С.132-145
Стойка, Олеся. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Стойка. - С.146-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Срібняк, І.
    Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 16-28, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- Просвітня громада -- вчитель -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості проведення національно-просвітницької роботи в середовищі полонених вояків-українців у таборі Вецляр, Німеччина, протягом червня 1916 – лютого 1917 рр. З моменту українізації табору (вересень 1915 р.) вона велась заходами членів Просвітнього відділу СВУ, а з травня 1916 р. – після створення Просвітньої громади ім. М. Драгоманова – перейшла до сфери відповідальності її членів з числа полонених. Завдяки приїзду групи українських активістів з табору Фрайштадт (Австро-Угорщина) стало можливим організувати щоденне проведення занять у таборовій народній школі грамоти та стале функціонування всіх освітніх курсів. Громада дбала про забезпеченість школи вчительським складом з числа самих полонених, разом з тим дуже важливою була й участь у викладацькій роботі цивільних членів Просвітнього відділу СВУ – просвітян з гімназійною або університетською освітою. Крім того, члени Просвітньої громади готували скликання загальнотаборових зборів (вічей), призначали референтів для культурноосвітньої роботи в окремих блоках табору, опікувались таборовою бібліотекою. В рамках Громади діяв учительський гурток, члени якого мали можливість вдосконалювати свої професійні компетенції на спеціальних семінарах, які час від часу скликались у таборі. З огляду на те, що в складі товариства об’єдналася найсвідоміша та найактивніша частина полонених, члени Просвітньої громади справляли вирішальний вплив на всі сторони культурно-освітнього і національноорганізаційного життя в таборі. Крім того, громадівці активно долучались й до активізації просвітнього життя полонених, які перебували у складі робітничих команд поза табором. Значною мірою завдяки їх зусиллям стало можливим національно освідомити значну кількість полонених українців, які пізніше увійшли до лав «Синьожупанної» дивізії, взявши діяльну участь у боротьбі за українську державність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Срібняк, Ігор.
    Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 7-22, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- школа -- освітні курси -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості діяльності «Просвітної громади ім. Михайла Драгоманова» в таборі полонених українців Вецляр (Німеччина), яка протягом 1917 р. досягла найбільших здобутків у своїй діяльності, що було зумовлено загальною активізацією національно-організаційної роботи у таборі Вецляр після повалення російського царату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: К269584624/2020/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 2
Зміст:
Кухто, А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування / А. Кухто. - С.6-15
Кл.слова: київська гімназія, приватна гімназія, освіта
Іванюк, О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.16-23
Кл.слова: інфраструктурні проєкти, міський транспорт, забудова
Мусіяченко, О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. / О. Мусіяченко. - С.24-28
Кл.слова: музичне середовище, ділова документація, джерела
Драч, О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією / О. Драч. - С.29-37
Яненко, А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр. / А. Яненко. - С.38-44
Кл.слова: містяни, інтелектуали, повсякдення
Перещ, В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn. / В. Перещ. - С.45-49
Кл.слова: басілевс, мікенська цивілізація, лінійне письмо
Срібняк, І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.50-59
Кл.слова: полонені українці, табір, газета
Саган, Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко. - С.60-65
Кл.слова: шкільна освіта, освітні реформи, колоніальний період
Ковалевська, О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків / О. Ковалевська. - С.66-68
Кл.слова: військовий цвинтар, польські легіонери, меморіальні заходи
Калакура, Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України / Я. Калакура. - С.69-80
Кл.слова: цивілізаційне пізнання, гуманітаристика, соціокультурний підхід
Гошко, Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу / Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн. - С.81-85
Кл.слова: трипільська культура, мідні вироби, рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз, М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року / М. Мотуз. - С.86-90
Кл.слова: Торунський сейм, земський сеймик, Белзьке воєводство
Шиманський, Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр. / Є. Шиманський. - С.91-97
Кл.слова: вищі земські урядники, сенатори, еґзу- лянти
Клименко, Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр. / Н. Клименко. - С.98-105
Кл.слова: книжкова продукція, книговидавнича справа, рукопис
Бонь, О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ / О. Бонь. - С.106-115
Кл.слова: українські гуманітарії, БАМЛАГ, інтелігенція
Салата, О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках / О. Салата. - С.116-124
Кл.слова: пропаганда, Друга світова війна, періодичні видання
Мицик, Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст. / Ю. Мицик. - С.125-130
Кл.слова: монастир, архів, монстирі
Ковальов, Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана / Є. Ковальов. - С.131-136
Кл.слова: селянський рух, листування, козаччина
Щербак, В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020. / В. Щербак. - С.137-138
Кл.слова: архівні документи, джерела
Ковальов, Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с. / Є. Ковальов. - С.139-141, імперія, українська нація
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: К269584624/2022/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 1
Зміст:
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року / О. Драч, О. Івахненко. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Казаков, Г. Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика / Г. Казаков. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму / В. Ковальчук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ходжін, М. Особливості суніто-шиїтського протистояння періоду "Арабської весни" / М. Ходжін. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії / Г. Саган. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікічук, В. Відображення історичної географії України на сторінках "Киевской старины" / В. Нікічук. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради / А. Гедьо, В. Шабранська. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Назарчук, О. Політика радянської влади у галузі авіації на теренах України (січень - березень 1918 р.) / О. Назарчук, П. Сацький. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобко, О. Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля / О. Лобко. - С.96-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Ю. З листів лубенського полковника Леонтія Свічки / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. "Проєкт приєднання частини Малоросійського краю до Київської губернії" Григорія Ґалаґана та його ідеологічний контекст / Є. Ковальов. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.124-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Нові можливості дослідження ранньомодерної історії України: "Малоросійські справи", "Малоросійський приказ", "Батуринський архів…" / В. Щербак. - С.136-138
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Срібняк, І.
    З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.) / І. Срібняк, М. Палієнко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 30-38, DOI 10.28925/2312-5829.2022.341. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна спілка -- «Чайня» -- пай -- чистий прибуток -- полонені вояки-українці
Анотація: У статті висвітлено створення та діяльність у таборі полонених українців Вецляр (Німеччина) кооперативного товариства «Чайня» (грудень 1915–1916 рр.). «Чайня» пропонувала своїм відвідувачам низькі ціни на продукти й зручну можливість «почаювати», що привернуло до неї значну кількість таборян. Прибуток закладу розподілявся рішенням загальних зборів як на виплату дивідендів на внесені паї, так і на потреби різних таборових організацій та на благодійну підтримку потребуючим (зокрема, й поза табором). Впродовж усього свого існування «Чайня» залишалась ефективним комерційним підприємством, єднаючи у своєму складі полонених різних політичних поглядів й уподобань. Вона зробила поважний внесок у розбудову національного життя у таборі, дієво підтримуючи діяльність освітніх курсів і таборових шкіл грамоти й спонсоруючи кошти на загальноукраїнські потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Палієнко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Кротофіл, Мачей.
    З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.) / М. Кротофіл, І. Срібняк, Н. Яковенко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 13-21, DOI 10.28925/2524-0757.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- товариство -- громадський активізм -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: У статті відтворено історію створення та деякі аспекти діяльності таборових організацій у Вецлярі (Німеччина) впродовж 1917 — початку 1918 рр. Кожна з них («Воля», «Товариство старших бараків ім. І. Мазепи», «Українське Мистецтво», «Сільський Господар», «Запомогово-роздавочний комітет») внесла свою лепту в процес громадсько-національного освідомлення полонених українців насамперед завдяки їх залученню до життя загальнотаборової громади. Отримавши початкову освіту в таборовій школі, її учні воліли розширювати власні знання, набували досвіду громадської роботи, засвоювали нові стандарти колегіального вирішення своїх нагальних проблем у таборовому вимірі. Наголошується, що така діяльність стала для багатьох таборян справжньою школою особистісного становлення, прищепивши їм основи демократичних цінностей, та виплекала у подальшому в декотрого з полонених бажання взяти до рук зброю і стати на захист новоствореної Української Народної Республіки у двобої з більшовицькою Москвою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Срібняк, Ігор
Яковенко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)