Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аксіологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тушева, В. В.
    Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті / В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 14-21, DOI 10.28925/2518-766X.2021.63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- мистецька освіта -- аксіологічне пізнання -- пізнавальні й моральні цінності -- мистецькі й духовні цінності -- аксіологічний підхід -- аксіологічна парадигма освіти -- аксіологічний освітній простір
Анотація: У статті розглянуто цінності, які виконують функцію загального методологічного орієнтиру в науковому пізнанні й мистецькій освіті; виявлено своєрідність аксіологічного пізнання, його змістові характеристики; розкрито пізнавальні цінності дослідницького пошуку, визначено ціннісні орієнтири у мистецькій освіті. Зроблено висновок про те, що осмислення категорії «цінності» дасть змогу визначити траєкторію розвитку аксіологічного мистецько-освітнього простору, розробити стратегію підготовки майбутніх педагогів-музикантів, здатних до роботи в режимі ціннісного, наукового й методологічного діалогу, а також окреслити контури духовноціннісної і технологічної інтеграції освітніх систем та когнітивного процесу у сфері культури і мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Завалко, К. В.
    Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України / К. В. Завалко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 22-31, DOI 10.28925/2518-766X.2021.64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- музична освіта -- аксіологічний підхід -- інновації -- вчитель музики
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Шетеля, Наталія.
    Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу / Н. Шетеля // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 27-31, DOI 10.28925/2518-766X.2022.75 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- аксіологічна спрямованість -- формування цінностей
Анотація: У статті розглянуто професійне становлення майбутніх фахівців у галузі культури й мистецтв на засадах аксіологічного підходу. Визначено сутність основних понять дослідження, акцентовано увагу на формуванні цінностей у процесі мистецької та культурно-освітньої діяльності, інтерпретації інтонаційно-образного змісту музичного твору, можливих підходах до реалізації концепції хореографічної композиції та постановки театральних вистав. Умотивовано, що аксіологічна спрямованість навчання сприяє залученню молоді до мистецьких цінностей і набуттю досвіду передання останніх, розвитку інтелектуально-творчих здібностей і здібностей у певному виді мистецтва, професійному становленню й самовдосконаленню майбутніх фахівців у галузі культури та мистецтв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

4.


    Римар, Ірина.
    Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю / І. Римар // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 38-43, DOI 10.28925/2518-766X.2022.77 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- інструментальний ансамбль -- системний підхід -- аксіологічний підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті визначено та проаналізовано сутність наукових підходів до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю. Для реалізації поставленої мети застосовувалися методи теоретичного та емпіричного дослідження (аналіз наукової літератури, синтез, систематизація, узагальнення). Аналіз наукових підходів дав змогу виокремити ті з них, які є найбільш ефективними для формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю, а саме системний, аксіологічний, діяльнісний та компетентнісний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)