Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (153)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=алгоритми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Аністратенко, А.
    Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії [Електронний ресурс] / А. Аністратенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 4. - С. 120-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
метажанр альтернативна історія -- субжанр політичнии роман -- компаративна генологія -- компаративна поетика -- дискурс національної ідеї -- архетип національного героя
Анотація: Предметом дослідження є порівняльна генологія та поетика політичного роману метажанру альтернативної історії в украї нськіи та західноєвропеи ськіи літературі. Тому мета дослідження — розкрити базові особливості поетики політичного роману як субжанру альтернативноісторичної прози та імплікувати украї нськии роман метажанру альтернативної історії вказаного субжанру в дискурс сучасної західноєвропеи ської літератури засобами компаративного аналізу. Основними методами, що були застосовані в статті, є зіставнии та порівняльнии . Новизна роботи полягає у структурному компаративному аналізі зразків украї нської , німецької , британської , польської альтернативноісторичної прози задля визначення спільних та відмінних рис поетики творів цього генологічного різновиду, що досі не були здіи снені. У результаті дослідження з’ясовано, що романи німецької , британської , польської та украї нської альтернативної історії , написані в межах субжанру альтернативноісторичного політичного роману, мають відмінні риси в поетиці та структурно-композиціи ному вирішенні творів, в тои самии час, спостерігається ї хня спорідненість у жанровому та стильовому форматі, ідеи но-тематичному фокусі творів. Роман О. Меньшова «Третя терція», як і роман Я. Дукажа «Лід», написании в межах художніх прии омів пригодницького роману; обидва романи мають стилістичні маркери політичного роману та жанрово представляють роман — альтернативну історію. Відмінні риси цих двох творів чітко прослідковуються на мовному, символьному рівнях. Роман німецького письменника Т. Вермеса «Він знову тут» апелює хронотопно до «золотого віку Німеччини», в сенсі консолідації німецької нації , залишаючи осторонь етичне питання впливу теоріи і практик фашизму в Європі, а оповідання-повість О. Ірванця «Львівська брама» характеризується інтрачасовістю, хоча ідеи но-тематичнии фокус обох творів стосується пошуку та відродження національного героя як творця національної ідеї . Спираючись на одну з важливих характеристик альтернативної історії — множинність, — С. Фраи у романі «Як творити історію» зосереджується на переході від загального до конкретного, тобто від history до story. На прикладі життя однієї сім’ї С. Фраи демонструє способи та конкретні алгоритми творення великої історії . Подібно до С. Фрая, відповідає на питання про способи творення історії Ю. Щербак у романі «Хроніки міста Ярополя». Точка біфуркації в романі останнього не лише переводить реальнии історизм роману в поле альтернативної історії , але и змінює полярність генеральної емоціи ної картини твору з мінорного у мажорнии , дозволяє автору описати, проаналізувати и спрогнозувати національну украї нську історію на прикладі зрізу історико-політичного відтинку життя одного міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Тихонова, Т.
    Computational thinking як сучасний освітній тренд / Т. Тихонова, Г. Кошкіна // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 210-221, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.210221 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова освіта -- комп’ютаційне мислення -- декомпозиція -- абстракція -- алгоритми
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття «computational thinking» як актуального сучасного тренду у закордонній освіті. Запропоновано використовувати термін «комп’ютаційне мислення» для назви цього поняття у вітчизняній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кошкіна, Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Глушак, О.
    Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання [Електронний ресурс] / О. Глушак, С. Семеняка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 156-174, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- економіко-математичне моделювання -- електронний навчальний курс -- студенти економічних спеціальностей -- студенти математичних спеціальностей
Анотація: У статті подано теоретичне та практичне вирішення проблеми особливостей впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Визначено, що математичне моделювання при максимальному використанні його потенціалу дає можливість виявити та вирішити професійні проблеми різного характеру: чітко визначати мету дослідження, швидко знаходити можливі варіанти її досягнення, розробляти відповідні моделі економічних об’єктів чи явищ і на основі даних моделей створювати ефективні алгоритми і програми оптимальних шляхів розв’язання актуальних завдань. Установлено, що електронний навчальні курси дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» є комплексом навчальнометодичних матеріалів, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які спрямовані на навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Спираючись на окреслені можливості застосування електронного навчального курсу, а також його дидактичні функції, розроблено та описано структуру електронного навчального курсу навчальних дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» на базі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування MS Excel на прикладі задачі залежності рівня зайнятості населення України від впливу обраних факторів. Охарактеризовано різні етапи побудови та дослідження економетричної моделі: ідентифікації змінних, специфікації моделі, параметризації та перевірки на статистичну значущість отриманих результатів. Окреслено перспективу подальших наукових розвідок через доведення ефективності використання електронних навчальних курсів задля поліпшення додаткових фахових компетентностей майбутніх фахівців економічних та математичних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Семеняка, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Лопіна, Н.
    Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE [Електронний ресурс] / Н. Лопіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 156-184, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
динамічний електронний екзаменаційний білет -- дистанційне навчання -- електронні екзаменаційні білети -- платформа дистанційного навчання Moodle -- статичний електронний екзаменаційний білет -- тестування
Анотація: Запровадження дистанційного формату навчання в умовах пандемії COVID19 у світі ставить нові виклики не тільки до організації процесу навчання, а й відпрацювання алгоритмів проведення оцінювання знань у дистанційному форматі, розроблення методів дотримання академічної доброчесності у середовищі платформ дистанційного навчання при взаємодії студент-викладач. У статі наводиться алгоритм створення тестів в системі дистанційного навчання Moodle. Вводяться поняття статичного та динамічного електронних екзаменаційних білетів. Аналізуються засоби контролю дотримання академічної доброчесності під час заповнення електронних екзаменаційних білетів: особливості налаштування тесту, засоби ідентифікації платформи дистанційного навчання, особливості організації іспиту у дистанційному форматі, використання додаткових плагінів платформи дистанційного навчання. Проведено математичне моделювання вірогідностей комбінацій та частоти зустрічання електронних екзаменаційних білетів різних типів під час іспиту. Алгоритми створення статичного та динамічного електронних білетів можуть бути використанні для проведення підсумкових, іспитів в умовах дистанційного формату навчання, а також для супроводу змішаного формату навчання в навчальних закладах середньої, профільної, вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)