Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=духовний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Олексюк, Ольга.
    Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 152-157, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
антропологічний поворот -- мистецька педагогіка -- парадигма освіти -- постнекласична педагогіка -- духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Музика, О. О.
    Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 63-73, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.6373. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- ресурс -- референтні стосунки -- особистість -- ознаки музичної обдарованості
Анотація: У статті описуються результати дослідження референтних стосунків студентів з ознаками музичної обдарованості. Виявлено два типи референтності: 1) референтність, що спрямована на особистісну ціннісно-мотиваційну підтримку, яка забезпечується стосунками з батьками та родичами; 2) референтність, в основі якої лежить професійна оцінка вмінь і можливостей розвитку, яка отримується в стосунках із музичними педагогами. Об’єднує ці два типи референтності емоційно-ціннісне ставлення до музики, що породжує відчуття спільності, єдності з іншими у переживанні краси і гармонії, та є важливим складником духовного розвитку особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)