Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Глінчук, Ю.
    Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація [Електронний ресурс] / Ю. Глінчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 94-105, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальна класифікація -- заклади освіти -- шкільні технології -- збереження здоров’я учнів
Анотація: У статті висвітлено проблему загальної класифікації технологій збереження здоров’я учнів. Наголошено на актуальності даної проблеми у зв’язку зі стрімкою втратою здоров’я підростаючим поколінням за період навчання у школі. Зазначено про значущість дослідження даної проблеми у контексті змісту фахової підготовки студентів педагогічних спеціальностей та післядипломної педагогічної освіти вчителів. Запропоновано до вжитку термін «шкільні технології збереження здоров’я учнів». Проаналізовано погляди науковців щодо сутності технологій збереження здоров’я учнів. На основі цього запропоновано загальну класифікацію шкільних технологій збереження здоров’я учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Сисоєв, О.
    Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 19-25, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.1925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- ліцензування -- управління -- заклади освіти -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено узагальнення напрацювань українських вчених і практиків, що вивчали процеси ліцензування і акредитації закладу вищої освіти як процеси, що характеризують потенціал та ефективність діяльності установи; показано, що процедура акредитації є основною процедурою у сфері вищої освіти, яка поряд із процедурою ліцензування освітньої діяльності закладу вищої освіти становить основу механізму регламентації діяльності установи та системи забезпечення якості вищої освіти в Україні; проаналізовано етапи розвитку ліцензійно-акредитаційного процесу за часів незалежності України (Н. Сафонова); зроблено висновок, що в Україні склалася практика ліцензування і акредитації закладів вищої освіти; розкрито зміст методичних рекомендацій щодо акредитації освітніх програм вищої освіти України, які були розроблені членами консорціуму проекту QUAERE за результатами вивчення практики акредитації у країнах Європейського Союзу; зроблено висновок про важливість ефективного управління процесами ліцензування й акредитації закладу вищої освіти, а також підкреслено значення державного контролю в у сфері ліцензійної та акредитаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Стойка, О.
    Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 137-143, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- професія вчителя -- цифрова компетентність -- форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)