Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (56)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пандемія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: В505452853/2023/14
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 14
Зміст:
Глазунова, Олена Григорівна. Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання / О. Г. Глазунова [и др.]. - С.1-11
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П.
Давидовський, Максим Володимирович. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко. - С.12-25
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук. - С.26-39
Руднік, Юлія Вікторівна. Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С.40-49
Спірін, Олег Михайлович. Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень / О. М. Спірін [и др.]. - С.50-62
Інші автори: Вакалюк Т. А., Олексюк В. П., Світлана Миколаївна Іванова, Ірина Сергіївна Мінтій, Алла Віленівна Кільченко
Староста, Володимир Іванович. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста. - С.63-77
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко. - С.77-89
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Староста, Володимир Іванович.
    Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 63-77, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
е-навчання Moodle -- пандемія Covid-19 -- воєнний стан в Україн -- онлайн опитування студентів -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Zeman, А.
    Remote work with choir under pandemic conditions = Дистанційна робота з хором в умовах пандемії / А. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 80-87, DOI 10.28925/2518-766X.2021.612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
хор Інституту музичного мистецтва -- музична освіта у музичному мистецтві -- Сілезький університет у Катовицях -- пандемія -- дослідження пандемії -- студент -- провідник -- голосова емісія -- музична інтерпретація -- музичний розвиток
Анотація: Заняття хорового модуля на кафедрі художньої освіти в музичному мистецтві належать до блоку дисциплін, метою яких є розвиток та виховання вокальних здібностей хористів у процесі роботи над музичною інтерпретацією вокальних та вокально-інструментальних творів, різноманітних за фактурою та стилем. У статті висвітлюються особливості дистанційної роботи з хором, що діє в Інституті музичного мистецтва факультету мистецтв і наук про освіту в Цешині Сілезького університету в Катовицях. Пандемія COVID-19 змусила науковців шукати нові методичні рішення в організації навчання. Незважаючи на безліч незручностей та недоліків, зокрема відсутність прямого контакту зі студентами або концертної презентації їхніх досягнень, на нашу думку, цей період є надзвичайно важливим у музичному розвитку останніх. Робота над проблемами виконання, емісії та інтерпретації репертуару, що вивчається, запис твору вимагали великої відповідальності від диригента, солістів, а також усіх хористів. Автор висловлює щиру подяку учасникам хору Інституту музичного мистецтва за їхню відданість та серйозний підхід до нових викликів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Земан А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Полєвікова, О.
    Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти [Електронний ресурс] / О. Полєвікова, Т. Швець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 115-128, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- діти дошкільного віку -- онлайн інструменти -- онлайн платформи -- пандемія
Анотація: У статті здійснено аналіз нових реалій дошкільної освіти в умовах пандемії Covid-19; виокремлено проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками під час дистанційної освіти; означено пріоритетні он-лайн платформи та інструменти для роботи з батьками вихованців та дошкільниками. Також авторами представлені позитивні аспекти дистанційної освіти для педагогів, а саме – можливості безоплатного навчання на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів щодо проблем дистанційної освіти дошкільників в умовах пандемії. Серед технологічних труднощів, насамперед, виокремлюємо наявність комп’ютерної техніки, швидкісного Інтернету, можливість у період епідемії відремонтувати будь-які пошкодження апаратури. До педагогічних проблем варто віднести дефіцит кадрів із універсальною підготовкою, тобто таких, які володіють сучасними педагогічними та інформаційними технологіями і психологічно готові до роботи з дошкільниками та їх батьками в новому навчально-пізнавальному мережевому середовищі. Адміністративні проблеми охоплюють складання списків для групових тренінгових занять, консультацій батьків, зв’язок із сім’ями та дітьми, у яких змінилася електронна адреса. Визначено пріоритетні онлайн-платформи та інструменти для роботи з батьками та дошкільниками. Автори також представляють позитивні сторони дистанційної освіти для вихователів, а саме можливість безкоштовної освіти на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів з проблем дистанційного навчання дошкільників в умовах пандемії. Результати проведеного опитування засвідчили, що в умовах епідемії стосовно дошкільних закладів не всі переваги дистанційної освіти були реалізовані. Наприклад, через завантаженість дорослих (і педагогів, і батьків), мережевого середовища такі риси дошкільної освіти як гнучкість (одержання освіти у зручний час та в зручному місці), велика аудиторія, економічність, технологічність (використання в освітньому процесі нових досягнень інформаційних технологій), соціальна рівність і, як наслідок – якість, виявилися не характерними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Швець, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Батюк, Лілія.
    Цифровізація освіти в медичному університеті: фактори трансформації [Електронний ресурс] / Л. Батюк, О. Жерновнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 130-153, DOI 10.28925/2312-5829.2023.48 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- дистанційна освіта -- цифрова освіта -- цифровий університет -- цифровий диплом -- цифровий профіль -- компетентність
Анотація: Пандемія COVID-19 спровокувала раптовий перехід на дистанційне навчання та інтенсивний розвиток цифрового середовища університетів в Україні, який, фактично, продовжується на теперішній час. Розглядаючи широку і стійку систему впровадження цифрових технологій в національну охорону здоров’я, існує потреба в дослідженні цифровізації освіти в закладах вищої медичної освіти, та оцінити, успішним є процес формування інноваційної інфраструктури сучасного університету, та спектр можливих досліджень швидкого впровадження цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жерновнікова, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Мосьпан, Н.
    Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 141-153, DOI 10.28925/2312-5829.2021.49 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пандемія COVID-19 -- дистанційне навчання -- цифрові технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)