Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (85)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвиток особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Терещенко, М. В.
    Освіта і картина світу [Електронний ресурс] / М. В. Терещенко, Є. А. Щербань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 142-152. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- культура -- розвиток особистості -- навчання виховання -- світогляд -- картина світу
Анотація: У статті розкривається поняття картини світу, світогляду, освіти, культури. А також робиться спроба розглянути розвиток людини під впливом освітніх процесів як розвиток її картини світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Щербань, Є. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Кошіль, О. П.
    Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття [Електронний ресурс] / О. П. Кошіль. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 150-162, ISRC 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1502. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освітні умови -- розвиток особистості -- середовище -- дошкільний навчальний заклад
Анотація: У статті проаналізовано ґенезу понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розкрито сутність понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розглянуто підходи до визначення сутності освітнього середовища дошкільного навчального закладу; охарактеризовано шляхи забезпечення ефективного розвитку особистості в умовах дошкільного навчального закладу. Доведено, що якісний психолого-педагогічний супровід процесу зростання дитини визначається якістю створених освітніх умов, головною серед яких є освітнє середовище дошкільного навчального закладу, яке забезпечує оптимальний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)