Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (294)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Kyfenko, Anna.
    Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes [Електронний ресурс] = Методика роботи з паралітургійними хоровими композиціями на заняттях навчального хорового колективу / A. Kyfenko, K. Holian. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P67-75, DOI 10.28925/2518-7635.2022.76 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
спів -- динаміка -- вокал -- ансамбль -- фразування -- інтонація -- диригент
Анотація: У статті зосереджена увага на розкритті методики роботи з паралітургійними хоровими творами на заняттях навчальних хорових колективів, а саме: фонетичні особливості піснеспівів церковнослов'янської мови; характер звуковедення; динамічний ансамбль; вокальний та тембровий ансамбль; фразування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Holian, Khrystyna
Голян, Христина
Кифенко, Анна


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.


    Folomieieva, N.
    Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 232-239, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.232-9 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Adobe Audition -- мікшерський пульт -- естрадний спів -- мікрофон -- музичне мистецтво
Анотація: Стаття присвячена основам методики використання технічних засобів та програмного забезпечення у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у мистецьких закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: М898489384/2019/4
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Oleksiuk, O. Interdisciplinarity in the development of post-classical art education / O. Oleksiuk. - С.4-9
Кл.слова: стратегія, постнекласична парадигма, міждисциплінарний дискурс
Zeman, A. The culturally creative meaning of communication during choral concert / A. Zeman. - С.10-15
Кл.слова: дидактичні цінності, філософія діалогу, естетичне виховання
Падалка, Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку / Г. М. Падалка. - С.16-21
Кл.слова: художньо-методична культура,, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку
Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії / В. Ф. Черкасов. - С.22-28
Кл.слова: художньо-естетичне виховання, навчальні плани, реформування загальної музичної освіти
Тушева, В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки / В. В. Тушева. - С.29-36
Кл.слова: диригент хору, навчальний хоровий колектив, педагогічна воля
Кифенко, А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу / А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант, Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских) / Т. П. Комендант, Е. М. Юдина. - С.43-50
Троєльнікова, Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу / Л. О. Троєльнікова. - С.51-58
Кл.слова: освіта, художня культура, освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі / Л. Й. Проців. - С.59-65
Кл.слова: метаісторія, музична культура, наукова та творча еліта
Зайцева, В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" / В. І. Зайцева. - С.66-69
Кл.слова: творчість, українські художники, культура
Куліш, М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля) / М. І. Куліш. - С.70-76
Кл.слова: редакторство, інтерпретація, обробка
Гмиріна, С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу / С. В. Гмиріна. - С.77-83
Кл.слова: сольний спів, студент-вокаліст, вокальний твір
Шпирка, А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.84-89
Кл.слова: емоційна виразність, емоційна саморегуляція, емпатія
Косінська, Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури / Н. Л. Косінська. - С.90-96
Кл.слова: сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, творча самореалізація
Вишневецька, М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / М. В. Вишневецька. - С.97-102
Кл.слова: естетична культура, цінності., культура особистості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гмиріна, Світлана Вікторівна.
    Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 136-140DOI 10.28925/2518-766X.20172.13640. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
драматургія -- естрадний номер -- сольний спів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Мережко, Ю. В.
    Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу / Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 99-104, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
ладове відчуття -- співаки-початківці -- розвиток -- вища школа -- музично-теоретичні дисципліни
Анотація: У статті розкрито особливості розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу в вищій школі. Виявлено, що розвиток музичних здібностей, одним із складників яких є ладове відчуття, впливає на формування в студентів музичної культури як важливої і невід’ємної частини усієї духовної культури кожної особистості. У процесі дослідження були застосовані такі теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної та музичної літератури з досліджуваної проблеми, систематизація, контент-аналіз, узагальнення та формулювання його концептуальних положень і висновків. Здійснено аналіз праць науковців з питання визначення таких понять, як: «ладове відчуття», «здатність до слухового уявлення», «музично-ритмічне відчуття». Розглянуто основні музичні здібності, які складають структуру музикальності (за Б. Тепловим). Уточнено сутність поняття «розрізнення ладових функцій звуків». Окреслено основні властивості музичного звука — абсолютна та відносна висота. З’ясовано, що залежно від того, яка властивість звука лягла в основу сольфеджування, склалися й відповідні методичні системи виховання музичного слуху — абсолютна і відносна (релятивна). Обґрунтовано музично-педагогічну систему «свідомого нотного співу» — «Столбіци» — болгарського педагога Бориса Тричкова. Уточнено, що у процесі формування ладових уявлень студентів-початківців значну роль відіграє нотний запис. Запропоновано методи та прийоми розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на дисциплінах «Теорія музики», «Сольфеджіо», «Гармонія», «Аналіз музичної форми», а саме: відносного сольфеджування, сольмізації, спів мелодичних та гармонічних вправ, написання елементарних музичних диктантів. Надані методичні поради щодо формування чистого інтонування у студентів-вокалістів у процесі вокально-виконавської діяльності. Загальним висновком статті є думка науковців про те, що чим активнішою та різнобарвнішою є музична діяльність студентів-початківців на дисциплінах музично-теоретичного циклу, тим ефективнішим буде процес їх музичного розвитку, що сприятиме формуванню музичної культури кожного співака-початківця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ходоровська, І.М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Мирошниченко, Валерій.
    Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу / В. Мирошниченко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 87-91, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- джазова імпровізація -- модель -- сольний спів
Анотація: У сучасній системі вищої мистецької освіти перед викладачами у галузі культури і мистецтва, зокрема сольного співу, постає важливе завдання — сформувати у майбутніх артистів-вокалістів навички аналізу та інтерпретації музичних творів, а також вокально-технічні й рухові, адже студент у процесі навчання має не лише досконало володіти різними вокальними техніками, але й створювати художній образ твору через міміку, жести, рухи. Важливою складовою процесу фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів є сформованість навичок імпровізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

9.


    Гмиріна, С. В.
    Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу [Електронний ресурс] / С. В. Гмиріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 77-83, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.11 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
сольний спів -- студент-вокаліст -- вокальний твір
Анотація: У статті досліджено один із аспектів фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів та викладачів сольного співу в системі університетської освіти. Проаналізовано накопичений у цій сфері науково-педагогічний, вокально-методичний і практичний досвід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Процишина, О. Ю.
    Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи [Електронний ресурс] / О. Ю. Процишина // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 66-73, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.12 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
сольний спів -- майбутній викладач -- компетентність
Анотація: У статті запропоновано структуру методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автором встановлено, що науковцями не досліджувалась раніше проблема формування методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи, не розроблялись її зміст та структура.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)