Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні початкової школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кошарна, Наталія Володимирівна.
    Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів = Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use google services in teaching english to primary school pupils / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 59-68, DOI 10.28925/2414-0325.2022.125 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- підготовка -- учні початкової школи -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Стаття присвячена питанню підготовки вчителів початкових класів до застосування сервісів Google у навчанні англійської мови молодших школярів. Розглянуто організаційно-педагогічні умови цього процесу. У статті акцентовано увагу на необхідності створення цілісної системи знань, умінь і навичок для використання сервісів Google майбутніми вчителями початкової школи під час навчання англійської мови молодших школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Петрик, Лада Вікторівна
Petryk Lada
Гапон, Людмила Ігорівна
Hapon Liudmyla
Кosharna Natalia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)