Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Венгловська, О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Венгловська, О. А.
    Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) [Електронний ресурс] / О. А. Венгловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 12-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«Тимофій Григорович Лубенець» -- «педагогічне просвітництво» -- «Київські просвітницькі товариства» -- «просвітницькі осередки» -- «народна освіта»
Анотація: У статті, за результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів із фондів Педагогічного музею України (справа Т. Лубенця) розкрито напрями та зміст педагогічного просвітництва видатного педагога, просвітителя, подвижника кінця ХІХ – першої третини ХХ століття Тимофія Григоровича Лубенця. З’ясовано, що у визначених хронологічних межах дослідження, Т. Лубенець докладав багато зусиль для становлення суспільного дошкільного виховання, розвитку педагогічної освіти, освіти дорослих і ліквідації неписемності. За ініціативи та сприяння педагога у м. Києві та Київській губернії відкривалися бібліотеки, народні школи, вечірні класи для дорослих, народні дитячі садки, створювалися просвітницькі осередки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Венгловська, О. А.
    Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / О. А. Венгловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 67-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)