Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДАЦЕНКО<.>/(700)*<.>K=ДАР’Я<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: О283150799/2022/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р. / І. Срібняк. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження / К. Линьов [и др.]. - С.19-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Сабол Д., Коцюба А., Мерзлякова Олена
Калінічева, Галина. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти / Г. Калінічева. - С.39-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Наталія. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів / Н. Волкова, О. Лебідь. - С.74-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи / В. Заплатинський. - С.91-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського / О. Музика, К. Романенко. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, Дар’я. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху / Д. Даценко. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, Андрій. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання / А. Уруський, Г. Гаврищак. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, Оксана. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Дурдас, Алла. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс / А. Дурдас, Т. Кравчук. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Даценко, Дар’я.
    Самоідентифікація дітей з порушенням слуху [Електронний ресурс] / Д. Даценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 130-140, DOI 10.28925/2312-5829.2022.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- самоідентифікація -- ідентичність -- літературний процес
Анотація: У статті розглядається процес формування самоідентифікації дітей з порушенням слуху. Зокрема, головна увага зосереджена на формуванні самоідентифікації слабочуючої дитини, внаслідок прочитання художніх творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)