Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОЗАК<.>/(700)*<.>K=ЛЮДМИЛА<.>/(700)*<.>K=ВАСИЛІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: Н057263/2016/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3/4 . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз / Л. Л. Хоружа. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Овчаренко, Наталія Федорівна. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи / Н. Ф. Овчаренко. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна Григорівна. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять / О. Ю Лисенко. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Козак, Людмила Василівна. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки / Л. В. Козак. - С.29-35
Мачинська, Наталія Ігорівна. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Коваль, Тамара Іванівна. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Діденко, Ірина. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) / І. Діденко. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) / В. Л. Сліпчук. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами / В. І. Бобрицька. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Піддячий, Микола. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація / М. Піддячий. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Мозолев, Олександр. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга Михайлівна. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Mospam, Natalia. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states / N. Mospam. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Загородня, Алла Анатоліївна. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів / А. А. Загородня. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст / С. О. Сисоєва. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Регейло, Ірина Юріївна. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - С.90-98. - Библиогр. в конце ст.
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Ілона Іванівна. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії / І. І. Тригуб. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія Володимирівна. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук. - С.109-115. - Библиогр. в конце ст.
Клопов, Роман Вікторович. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Бут, Володимир. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні / В. Бут, Г. Панченко. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Фрицюк, Валентина. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Соломаха, Світлана Олександрівна. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Соломаха. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Беседа, Наталія Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов. - С.138-141. - Библиогр. в конце ст.
Перепелиця, Олеся. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця. - С.142-148. - Библиогр. в конце ст.
Ржевська, Наталія. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська. - С.148-153. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Козак, Людмила Василівна.
    Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 29-35, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)2935. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна інноватика--Освітня інновація--Професійна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
інноватика -- інноваційний освітній процес -- інновація -- інноваційна педагогічна діяльність -- міждисциплінарні дослідження
Анотація: У статті представлено теоретико-методологічний аналіз педагогічної інноватики як міждисциплінарної галузі професійної педагогіки; розкрито значення педагогічної інноватики у розвитку теоретичних і практичних засад інноваційних процесів в освіті; визначено об’єкт, предмет і завдання педагогічної інноватики; здійснено дефініційний аналіз понять «інноватика», «педагогічна інноватика», «міждисциплінарні дослідження», «інновація», «освітня інновація», «інноваційний освітній процес», «інноваційна педагогічна діяльність», «професійна педагогіка»; розкрито зміст навчальної програми «Педагогічна інноватика», спрямованої на розвиток компетентності майбутнього викладача у сфері інноваційної професійної діяльності; розкрито мету, завдання, структуру та змістову складову програми, форми і методи її реалізації; доведено позитивний вплив педагогічної інноватики на формування здатності освітян до інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Козак, Людмила Василівна.
    Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інновація -- структура інноваційної діяльності -- психологічні бар'єри

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Козак, Людмила Василівна.
    Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 60-68

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- зміст професійної освіти

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.60-68
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)