Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Неведомська, Є. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: О283150799/2015/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1 (9) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабійчук, С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції / С. М. Бабійчук. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бігунова, Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження / Ю. В. Бігунова. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Волярська, О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід / О. С. Волярська. - С.24-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів / С. П. Гвоздій. - С.36-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії / А. К. Грабовий. - С.49-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект / Ю. В. Грищук. - С.61-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти / Н. А. Демешкант. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Джуринський, П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання / П. Б. Джуринський. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дишко, О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Дружененко, Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар / Р. С. Дружененко. - С.104-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Житинська, М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема / М. О. Житинська. - С.116-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кокнова, Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів / Т. А. Кокнова. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Коростелін, М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності / М. О. Коростелін. - С.135-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі / І. В. Ляшенко. - С.150-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента? / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.158-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко. - С.167-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Пляченко, Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці / Т. М. Пляченко. - С.179-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті / В. В. Прошкін. - С.192-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Савельчук, І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників / І. Б. Савельчук. - С.204-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Сльоза, Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів / Н. В. Сльоза. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю / А. В. Уруський. - С.229-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалова, Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти / Р. Г. Шаповалова. - С.239-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрій, Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій / Р. Ф. Юрій. - С.250-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О283150799/2016/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Неведомська, Є. О.
    Як визначити педагогу психологічний портрет студента? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 158-166. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
асиметрія головного мозку -- коефіцієнт асиметрії головного мозку -- темперамент -- типи темпераменту -- пам’ять -- види пам’яті
Анотація: У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, А. П.


Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Неведомська, Є. О.
    Як подолати педагогу тривожність студентів? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 131-144, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.13144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- рівні тривожності -- тривога -- страх -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Неведомська, Є. О.
    Про що розповість педагогу конституція тіла студента [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 168-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, А. П.


Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)