Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ТАДЕУШ<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: О168872740 (Журнал)
Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Електронні текстові дані. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 - . - on-line. - включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана. - Виходить щорічно
Ред. : Огнев’юк В. О.Ред. : Левовицький Т.Ред. : Сисоєва С. О.Ред. : Александрова О. С. - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Рубрики:
Педагогіка -- Освіта -- Щорічники

Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О283150799/2022/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні / В. Огнев’юк, В. Луговий. - С.1-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики / Я. Хархула. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр. / І. Срібняк. - С.29-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва / К. Линьов [и др.]. - С.55-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Коцюба Анна
Скиба, Юрій. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти / Ю. Скиба. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни / О. Мельниченко. - С.89-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Олександр. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури / О. Горбань, О. Проценко. - С.101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті / О. Тадеуш. - С.113-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, Валентина. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах / В. Гладкова. - С.133-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Лутаєнко, Яна. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання / Я. Лутаєнко. - С.148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2023/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2 (41) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біницька, Катерина. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.) / К. Біницька. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку / О. Літіченко, Д. Мастерук. - С.23-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаман, Іван. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку / І. Гаман. - С.37-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною / В. Заплатинський. - С.57-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, Михайло. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів / М. Пилинський. - С.97-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Балендр, Андрій. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки / А. Балендр, О. Комарницька. - С.127-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапович, Наталія. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО / Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін / О. Тадеуш. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів / О. Музика. - С.185-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, Ірина. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків) / І. Таможська. - С.201-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Лілія. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики / Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко. - С.219-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Проц, Марта. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / М. Проц. - С.247-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигайло, Оксана. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Жигайло, К. Петровська. - С.261-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики / О. Клочко, В. Федорець. - С.275-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалюк, Світлана. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США / С. Цимбалюк. - С.307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Тадеуш, Олена.
    Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 161-184, DOI 10.28925/2312-5829.2023.29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- підприємництво -- підприємливість -- підприємницька освіта -- конкурентоспроможність
Анотація: У статті досліджено та обґрунтовано феномен підприємницької освіти як інструмент підвищення конкурентоспроможності людини в умовах невизначеності впродовж життя. Підприємницька освіта визначається як відкрита соціально-економічна система, що враховує індивідуальні, колективні, місцеві, регіональні, суспільні та загальнодержавні аспекти; як динамічна система знань, практичних дій, аспектів, методів і психолого-педагогічних технологій, які зорієнтовані на формування активної особистості для життєдіяльності в бізнес-середовищі, яка постійно та самостійно розвивається.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Тадеуш, Олена.
    Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 2. - С. 113-132, DOI 10.28925/2312-5829.2022.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність -- партнерство -- наставництво
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики процесу наукового наставництва як виду партнерської взаємодії у сучасному університеті; визначено, що науково-дослідницька діяльність у сучасному університеті є однією з найважливіших форм освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)