Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шувалова, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: В505452853/2021/10
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 10
Зміст:
Андрієвська, В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Анісімова, О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова. - С.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєва, Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників / Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева. - С.20-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті / В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу. - С.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильченко, Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії / Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька. - С.43-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Волянюк, А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Девін, В. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.67-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Друшляк, М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів / М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко. - С.77-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропочева, Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева. - С.89-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам / О. Г. Кузьмінська. - С.103-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning / Т. А. Luhova. - С.116-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти / В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт. - С.136-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Морзе, Наталія Вікторівна. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.149-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу / О. Наливайко. - С.166-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Порядченко, Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників / Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика. - С.180-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Сокол, І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти / І. М. Сокол, К. В. Стадниченко. - С.191-202. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов / А. В. Соломаха. - С.203-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста. - С.216-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit" / С. М. Цирульник. - С.231-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Шувалова, О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів / О. І. Шувалова. - С.241-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шувалова, О. І.
    Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів / О. І. Шувалова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 241-253, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1020. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання Інформатики -- об'єктно-орієнтоване програмування -- моделювання -- Web-програмування
Анотація: В роботі проводиться аналіз методик навчання мови HTML, CSS, JavaScript. Обґрунтовується доцільність навчання цих технологій студентами педагогічних вишів. Сутність нової методики навчання мови HTML та CSS полягає в тому, що зміщено акценти у змістовій компоненті на вивчення:1 - візуальних об'єктів гіпертекстового документу; 2 - правил унікальної їх ідентифікації; 3 - налаштування базових властивостей та властивостей стилізації цих об'єктів; 4 - моделювання дизайну гіпертекстової сторінки на основі екземплярів блочних об'єктів; 5 - закріплення знань мов HTML, CSS через використання цих технологій при формування сайтів-звітів до лабораторних робіт; 6 - формування підґрунтя до опанування технологій динамічного налаштування стилів засобами мови JavaScript. Нова методика передбачає використання візуальних об'єктів гіпертекстового документа для формування звітів до тематичних розділів навчання курсу Інформатика таких, як Офісне програмне забезпечення, Математичні пакети, Комп'ютерна графіка, тощо. Інтернет-хостинг є засобом навчання для нової методики. Цей засіб рекомендується використовувати для висвітлення результатів студентських лабораторних робіт. Методика експериментально впроваджувалась з використанням засобів дистанційного навчання. Аналіз результатів педагогічного експерименту підтвердив доцільність впровадження нової методики. Висновки роботи полягають у тому, що впровадження цієї методики підвищує ефективність навчання. Основою для позитивного результата стає: 1) забезпечення індивідуалізованого підходу до навчання Інформатики; 2) створення умови для опанування поняття моделювання через практичне застосування; 3) формування розуміння об'єктно-орієнтованої сутності мови HTML і CSS стилів; 4) сприяння опануванню сучасних мережевих технологій; 5) підвищення значущості програмування при опануванні Інформатики. Ця методика формує підґрунтя для опанування технологій об'єктно-орієнтованого програмування мовою JavaScript, стає основою для подальшого опанування технологій розроблення Web-орієнтованої інформаційної системи. Перспективність цього дослідження бачиться у формування цілісного сприйняття інформатики, як науки через вивчення Web-програмування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)