Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (226)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Німеччина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.
Шифр: С325934233/2020/26/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 3 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальчук, О. Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук. - С.73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейзерська, Т. Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат") / Т. Мейзерська. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.90-97
Хамедова, О. Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років / О. Хамедова. - С.98-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Великорода, Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Срібняк, І.
    Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк, В. Шнайдер. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 90-97 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
полонені вояки-українці -- часопис «Просвітній Листок» -- Вецляр -- Німеччина
Анотація: У статті аналізується ступінь впливу розміщених на шпальтах таборового часопису «Просвітніи Листок» медіи них текстів на процес прищеплення полоненим украї нцям ідеї національно-державного самоствердження Украї ни протягом 1916 р. Метою дослідження є встановлення особливостеи формування світогляду полонених украї нців табору Вецляр засобами друкованого слова на шпальтах часопису «Просвітніи Листок» в окреслении хронологічнии період. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел і синтез. У результаті дослідження було встановлено, що видання згадуваного часопису стало можливим завдяки організаціи но-фінансовіи допомозі Союзу визволення Украї ни, представники якого перебували в таборі Вецляр починаючи з вересня 1915 р. Після нетривалого підготовчого періоду, коли газета тиражувалась маи же кустарним способом на друкарськіи машинці, на початку 1916 р. вона стала виготовлятись у типографському виконанні в міськіи друкарні двічі на місяць. Часопис правдиво фіксував таборове повсякдення полонених украї нців, як описуючи окремі прояви ї хнього життя, так і даючи загальну картину діяльності украї нської таборової громади. Разом з тим свої ми публікаціями газета справляла потужнии вплив на формування національнополітичного світогляду полонених, публікуючи матеріали про перебіг громадськополітичних процесів в Украї ні та Росії . Завдяки цьому часопис здобув підтримку більшості полонених украї нців, служачи ї м ледь не єдиним «вікном» у світ політики, громадського життя та мистецтва. Наи важливішою ознакою «Просвітнього Листка» була украї ноцентричність усіх и ого матеріалів, що допомогло полоненим засвої ти національнодержавницькі ідеали. Новизна дослідження полягає у введенні до наукового обігу масиву джерел про специфіку функціонування громади полонених вояків-украї нців у таборі Вецляр (1916 р.). Практичне значення дослідження полягає в тому, що и ого результати суттєво розширять коло джерел, потрібних для реконструкції цілісної історії функціонування громади полонених украї нців у таборі Вецляр у 1916 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шнайдер, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Пилипушко, Богдан.
    Становлення феномену «внутрішньої еміграції» у західному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Б. Пилипушко. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 19-24DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня еміграція -- велика суперечка -- Німеччина -- контроверсійність -- тоталітаризм
Анотація: У статті розкрито зміст поняття «внутрішня еміграція», здійснено аналіз матеріалів досліджень західноєвропейських та американських науковців щодо цього питання, визначено наслідки феномену «внутрішньої еміграції» у посттоталітарному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Уманець, В.
    Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 110-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- інформаційна безпека -- напрям підготовки
Анотація: На сьогоднішній день система підготовка майбутніх фахівців технічного профілю з питань інформаційної безпеки та комплексних систем захисту інформації, є досить консервативною та має певну інерцію, яку необхідно враховувати під час проведення реформування системи вищої освіти, в тому числі і системи підготовки фахівців з кібербезпеки (інформаційної безпеки), відповідно до цілей і завдань євроінтеграції України у сфері вищої освіти в контексті Болонського процесу та переходу на нові переліки напрямів підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій. Враховуючи те, що підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки є відносно новою (оскільки, була розпочата в Україні тільки в 1997 році відповідно до закону України № 537-V) та найбільш динамічною за об’єктом діяльності, актуальність розвитку системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки є ще більш актуальною. Саме тому, в даній статті нами було розглянуто як здійснюється підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки, в закладах вищої освіти провідних країн світу. Зокрема нами були розглянуті такі країни, як Сполучені Штати Америки, Федеративна Республіка Німеччина, Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії, Французька Республіка, Республіка Австрія та Республіка Польща. В основному в даній статті нами було визначено за якими напрямами відбувається підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у провідних країнах світу, розглянуто та проаналізовано освітні програми з підготовки фахівців з інформаційної безпеки та дисципліни, які відносяться до дисциплін професійного спрямування. Крім того, нами було визначено основні відмінності навчання в тій чи іншій країні та здійснено порівняльний аналіз між підготовкою майбутніх фахівців з інформаційної безпеки в Україні та провідних країнах світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Касянчук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Кропочева, Н. М.
    Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 89-102, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека університету -- Німеччина -- бібліотечна мережа -- фонди -- інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О283150799/2022/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.) / І. Срібняк. - С.6-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуревич, Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - С.22-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратець, І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку / І. Кондратець, М. Науменко. - С.47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Нуралієва, Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач / Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко. - С.57-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти / С. Паламар, М. Науменко. - С.76-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Lu, Baowen. The concept of student ethnocultural competence / Baowen Lu. - С.93-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мачинська, Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики / Н. Мачинська. - С.117-128
Головатенко, Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.129-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання / К. Осадча. - С.147-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2023/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 3 (42) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») / І. Срібняк. - С.7-22
Чайковська, Ганна. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи / Ганна Чайковська. - С.23-38
Горбатюк, Роман. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - С.39-53
Житинська, Марія. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни / М. Житинська. - С.54-67
Горохова, Тетяна. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти / Т. Горохова, О. Зарудня. - С.68-82
Покотило, Павло. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови / П. Покотило. - С.83-98
Друганова, Олена. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти / О. Друганова, О. Наливайко. - С.99-116
Моляка, Інна. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики / І. Моляка. - С.117-131
Чжан, Вей. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР / В. Чжан. - С.132-145
Стойка, Олеся. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Стойка. - С.146-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Гаврилюк, А. В.
    Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини [Електронний ресурс] / А. В. Гаврилюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- класичний університет -- Східна Німеччина -- освітні реформи
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку класичних університетів Німеччини; представлено основні нормативно-правові документи, які регулюють освітню політику Східної Німеччини; виокремлено основні тенденції розвитку університетської освіти НДР; проаналізовано розвиток найбільших та найстаріших класичних університетів Східної Німеччини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Ковалинська, І. В.
    Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 88-89, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.8898. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
країна-реципієнт -- європейська ідентичність -- соціо-культурний розвиток -- імміграція -- мультикультурна освіта -- країна трудової міграції
Анотація: Стаття присвячена опису соціо-економічних умов, що стали передумовою створення системи мультикультурної освіти у Федеративній Республіці Німеччина. Авторка розглядає країни Західної Європи з точки зору впровадження принципів мультикультуралізму і класифікує їх на декілька груп, зокрема країни трудової міграції, до яких вона відносить і ФРН. У статті подано історичну ретроспективу розвитку міграційних процесів у країні. Автор обґрунтовує надану класифікацію статистичними показниками щодо мовного, національного, релігійного, демографічного різноманіття в країні та даними щодо міграційних процесів та кількості мігрантів у Федеративній Республіці Німеччина протягом останнього десятиліття. У висновках автор узагальнює тенденції соціо-культурного розвитку країни та вказує, що у країні проводиться курс на інтеграцію націй, що відповідає стратегії створення європейської ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Срібняк, І.
    Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 16-28, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- Просвітня громада -- вчитель -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості проведення національно-просвітницької роботи в середовищі полонених вояків-українців у таборі Вецляр, Німеччина, протягом червня 1916 – лютого 1917 рр. З моменту українізації табору (вересень 1915 р.) вона велась заходами членів Просвітнього відділу СВУ, а з травня 1916 р. – після створення Просвітньої громади ім. М. Драгоманова – перейшла до сфери відповідальності її членів з числа полонених. Завдяки приїзду групи українських активістів з табору Фрайштадт (Австро-Угорщина) стало можливим організувати щоденне проведення занять у таборовій народній школі грамоти та стале функціонування всіх освітніх курсів. Громада дбала про забезпеченість школи вчительським складом з числа самих полонених, разом з тим дуже важливою була й участь у викладацькій роботі цивільних членів Просвітнього відділу СВУ – просвітян з гімназійною або університетською освітою. Крім того, члени Просвітньої громади готували скликання загальнотаборових зборів (вічей), призначали референтів для культурноосвітньої роботи в окремих блоках табору, опікувались таборовою бібліотекою. В рамках Громади діяв учительський гурток, члени якого мали можливість вдосконалювати свої професійні компетенції на спеціальних семінарах, які час від часу скликались у таборі. З огляду на те, що в складі товариства об’єдналася найсвідоміша та найактивніша частина полонених, члени Просвітньої громади справляли вирішальний вплив на всі сторони культурно-освітнього і національноорганізаційного життя в таборі. Крім того, громадівці активно долучались й до активізації просвітнього життя полонених, які перебували у складі робітничих команд поза табором. Значною мірою завдяки їх зусиллям стало можливим національно освідомити значну кількість полонених українців, які пізніше увійшли до лав «Синьожупанної» дивізії, взявши діяльну участь у боротьбі за українську державність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Срібняк, І.
    "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 6-21, DOI 10.28925/2312-5829.2022.341. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Народна школа імені Бориса Грінченка -- виклади -- вчителі -- полонені українці
Анотація: У статті розкрито специфіку діяльності Товариства «Просвіта» імені Бориса Грінченка, заходами якого у таборі Зальцведель (Німеччина) провадилася однойменна Народна школа. Початкова фаза її діяльності була позначена значними труднощами, що зумовлювалися неготовністю частини таборян її відвідувати із-за побоювань репресій з боку російського царату (після їх повернення додому). Але завдяки роз’яснювальній роботі членів Просвітнього відділу СВУ та українського активу табору цей страх було подолано, після чого кількість учнів почала невпинно збільшуватися. Протягом 1916-1917 рр. Народну школу імені Бориса Грінченка скінчили сотні полонених українців, які отримали в її стінах не лише початкові знання (письмо, читання, рахунок), але й винесли з неї розуміння багатьох явищ політичного і суспільного життя, а крім того – засвоїли основи агрономічних та точних наук. Школа започаткувала глибинні зміни в їх свідомості, зробивши випускників школи інтегральною частинкою українського світу, політична складова якого була нещадно переслідувана у Росії, і відтак – змушеного виборювати своє «місце під сонцем» на німецькій землі. Народна школа імені Бориса Грінченка стала одним з найпотужніших системоформуючих національних чинників в таборі, яка самою своєю роботою творила українське середовище. В її стінах – інколи навіть повз своєї волі – полонені починали усвідомлювати несправедливість соціально-політичних порядків у царській Росії та розуміти конечну потребу відокремлення України від імперського центру з подальшим набуттям нею суверенного статусу. Таким чином Школа та її педагогічний склад весь час дуже істотно долучалися до процесу формування національно-державницького світогляду тих полонених українців, які прагнули до освіти, сповна виконавши свій патріотичний обов’язок перед Батьківщиною.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Срібняк, Ігор.
    Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 7-22, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- школа -- освітні курси -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості діяльності «Просвітної громади ім. Михайла Драгоманова» в таборі полонених українців Вецляр (Німеччина), яка протягом 1917 р. досягла найбільших здобутків у своїй діяльності, що було зумовлено загальною активізацією національно-організаційної роботи у таборі Вецляр після повалення російського царату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: К269584624/2020/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 1
Зміст:
Шумило, C. Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст. / C. Шумило, О. Алфьоров. - С.6-11
Кл.слова: Чорний Вир, печатка, "козацький" скит
Помазан, Д. Вплив релігійної кризи XVIII ст. на розгортання процесу "Магічного Відродження" у Франції / Д. Помазан. - С.12-16
Кл.слова: езотеризм, окультизм, криза
Міхєєв, А. Еволюція образу України у Великій Британії під час Першої світової війни / А. Міхєєв. - С.17-25
Кл.слова: державність, геополітичний, зовнішьополітичний
Срібняк, І. Спроби використання полонених українців табору Раштат (Німеччина) для дестабілізації запілля російської армії в Україні під час Першої світової війни / І. Срібняк. - С.26-32
Кл.слова: полонені, табір, фронт
Клиніна, Т. Державний секретар США Джон Фостер Даллес: курс на особисту дипломатію? / Т. Клиніна. - С.33-38
Кл.слова: державний секретар, зовнішня політика, дипломатія
Відейко, М. Дослідження та експериментальне відтворення технологій мальованого посуду трипільської культури / М. Відейко, Т. Гошко, М. Відейко. - С.39-52
Кл.слова: трипільська культура, кераміка, горн
П’янкова, Є. Розрахункові книги львова як джерело для дослідження соціальної стратифікації міста у першій половині XV ст. / Є. П’янкова. - С.53-59
Кл.слова: розрахункові книги, шосовий податок, міщани
Черемісін, О. Спеціальні та додаткові податки з міського населення Півдня України у 1870−1917 рр. / О. Черемісін. - С.60-66
Кл.слова: міські податки, муніципалітет, самоврядування
Іванюк, О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.67-74
Кл.слова: міська дума, виборча дільниця, стародумці
Куцик, Р. Демонізація" ворога як прийом російської імперської пропаганди в роки Першої світової війни / Р. Куцик, Б. Безпалько. - С.75-82
Кл.слова: пропаганда, інформаційний прийом, ворог
Ядловська, О. Українське питання та підтримка Центральної ради в Херсонській губернії / О. Ядловська. - С.83-90
Кл.слова: політичні сили, Центральна Рада, Херсонська губернія
Бігун, І. Історія куреня імені князя Святослава Української повстанської армії / І. Бігун. - С.91-99
Кл.слова: курінь, загін, група "Турів"
Кривошея, І. Динаміка формування науково-педагогічного складу Уманського державного педагогічного інституту імені Павла Тичини 1930−1998 рр. / І. Кривошея, О. Джагунова. - С.100-107
Кл.слова: педагогічний склад, післявоєнний період, Інститут соціального виховання
Комарніцький, О. Громадська діяльність студентства педагогічних навчальних закладів Києва у 20–30-ті рр. ХХ ст. / О. Комарніцький, Л. Комарніцька. - С.108-116
Кл.слова: гурток, технікум, клуб
Мицик, Ю. П’ять невідомих документів гетьмана Івана Скоропадського / Ю. Мицик. - С.117-121
Кл.слова: гетьман, маєтності, Мгарський монастир
Будзар, М. До історії українського дворянства першої чверті XIX ст.: лист Катерини Юхимівни Ґалаґан онукам Петру і Павлу (1812)] / М. Будзар. - С.122-128
Кл.слова: родинний епістолярій, українське дворянство, приватне життя
Ковальов, Є. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст. / Є. Ковальов. - С.129-133
Кл.слова: кріпосне право, селянська реформа, Проєкт Д. В. К.
Шаповал, А. Шлях В.М. Перетца до університету святого Володимира в Києві: епістолярний дискурс (до 150-річчя від дня народження вченого) / А. Шаповал. - С.134-142
Кл.слова: епістолярні документи, філологія, архівні документи
Корольова, І. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст. / І. Корольова. - С.143-149
Кл.слова: цінності, традиції, материнство
Андрєєва, С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі / С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева. - С.150-157
Кл.слова: соціокультурний, цивілізаційний вибір, національний розвиток
Товстоляк, Н. Михайло Тарновський — перший дослідник історії родини Тарновських / Н. Товстоляк. - С.158-162
Кл.слова: історичні цінності, садиба Качанівка, товариство "Дагерр"
Уткін, О. Український вчений професор С. П. Тимошенко (1881–1950) / О. Уткін. - С.163-167
Кл.слова: вчений, бароко, архітектурні школи
Рудь, В. Відейко М.Ю. Зброя та військова справа у давніх хліборобів Європи у VI–IV тис. до н.е. Історія зброї та військової справи : альманах. К., 2019. № 2. С. 4–134 / В. Рудь. - С.168-168
Кл.слова: військова справа, зброя, хлібороби
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: К269584624/2020/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 2
Зміст:
Кухто, А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування / А. Кухто. - С.6-15
Кл.слова: київська гімназія, приватна гімназія, освіта
Іванюк, О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.16-23
Кл.слова: інфраструктурні проєкти, міський транспорт, забудова
Мусіяченко, О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. / О. Мусіяченко. - С.24-28
Кл.слова: музичне середовище, ділова документація, джерела
Драч, О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією / О. Драч. - С.29-37
Яненко, А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр. / А. Яненко. - С.38-44
Кл.слова: містяни, інтелектуали, повсякдення
Перещ, В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn. / В. Перещ. - С.45-49
Кл.слова: басілевс, мікенська цивілізація, лінійне письмо
Срібняк, І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.50-59
Кл.слова: полонені українці, табір, газета
Саган, Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко. - С.60-65
Кл.слова: шкільна освіта, освітні реформи, колоніальний період
Ковалевська, О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків / О. Ковалевська. - С.66-68
Кл.слова: військовий цвинтар, польські легіонери, меморіальні заходи
Калакура, Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України / Я. Калакура. - С.69-80
Кл.слова: цивілізаційне пізнання, гуманітаристика, соціокультурний підхід
Гошко, Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу / Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн. - С.81-85
Кл.слова: трипільська культура, мідні вироби, рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз, М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року / М. Мотуз. - С.86-90
Кл.слова: Торунський сейм, земський сеймик, Белзьке воєводство
Шиманський, Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр. / Є. Шиманський. - С.91-97
Кл.слова: вищі земські урядники, сенатори, еґзу- лянти
Клименко, Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр. / Н. Клименко. - С.98-105
Кл.слова: книжкова продукція, книговидавнича справа, рукопис
Бонь, О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ / О. Бонь. - С.106-115
Кл.слова: українські гуманітарії, БАМЛАГ, інтелігенція
Салата, О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках / О. Салата. - С.116-124
Кл.слова: пропаганда, Друга світова війна, періодичні видання
Мицик, Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст. / Ю. Мицик. - С.125-130
Кл.слова: монастир, архів, монстирі
Ковальов, Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана / Є. Ковальов. - С.131-136
Кл.слова: селянський рух, листування, козаччина
Щербак, В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020. / В. Щербак. - С.137-138
Кл.слова: архівні документи, джерела
Ковальов, Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с. / Є. Ковальов. - С.139-141, імперія, українська нація
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: К269584624/2022/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 1
Зміст:
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року / О. Драч, О. Івахненко. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Казаков, Г. Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика / Г. Казаков. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму / В. Ковальчук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ходжін, М. Особливості суніто-шиїтського протистояння періоду "Арабської весни" / М. Ходжін. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії / Г. Саган. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікічук, В. Відображення історичної географії України на сторінках "Киевской старины" / В. Нікічук. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради / А. Гедьо, В. Шабранська. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Назарчук, О. Політика радянської влади у галузі авіації на теренах України (січень - березень 1918 р.) / О. Назарчук, П. Сацький. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобко, О. Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля / О. Лобко. - С.96-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Ю. З листів лубенського полковника Леонтія Свічки / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. "Проєкт приєднання частини Малоросійського краю до Київської губернії" Григорія Ґалаґана та його ідеологічний контекст / Є. Ковальов. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.124-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Нові можливості дослідження ранньомодерної історії України: "Малоросійські справи", "Малоросійський приказ", "Батуринський архів…" / В. Щербак. - С.136-138
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: К269584624/2023/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2023р. № 2 (17) . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кісельов, Сергій. «Історичний нарис народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як історіографічне джерело / С. Кісельов. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кротофіл, Мачей. З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.) / М. Кротофіл, І. Срібняк, Н. Яковенко. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бессонова, Марина. Вплив історичних травм на традиційні підходи до інтерпретації американської історії в США / М. Бессонова, Д. Трюхан. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Джерела формування козацької старшини в Україні (друга половина XVI — середина XVII ст.) / В. Щербак. - С.32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий, Олексій. Створення арештантських рот морського відомства в Херсонській губернії / О. Короткий. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Наталія. Становище студентів-пільговиків у Харківському університеті в XIX — на початку XX ст. / Н. Соколова, Н. Фіалко. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, Оксана. Формений одяг службовиць жіночих гімназій у візії начальників закладів Київського навчального округу (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / О. Драч. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Корпоративні та особисті стосунки у середовищі української літературної інтелігенції 1920-х років / О. Бонь. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорний, Олександр. Бої за Кривий Ріг і Нікополь на тлі німецько-радянського протистояння на Дніпрі восени 1943 — взимку 1944 року / О. Чорний. - С.72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, Інна. Основні форми підвищення кваліфікації радянських цензорів у другій половині 40-х років ХХ століття (за матеріалами Державного архіву Кіровоградської області) / І. Позднякова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Нотатки Марії Грінченко про арешт Бориса Грінченка 1879 року: текст і контекст / М. Будзар, Є. Yevhen. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуржій, Іванна. Книжкове зібрання Віленської медико-хірургічної академії у фондах НБУВ: історія формування та сучасний стан / І. Гуржій. - С.93-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Юрій. Спомин про Ярослава Дзиру / Ю. Мицик. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Європейські міста у закордонних студіях Миколи Рігельмана / О. Іванюк, Є. Білодід. - С.112-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, Богдан. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань / Б. Безпалько. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Срібняк, Ігор Володимирович.
    Створення та діяльність комітету культурної помочі українцям у Німеччині у таборі Раштат / І. В. Срібняк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2017. - № 1(4). - С. 3-8, DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.18. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2524-0749
ДРНТІ

Рубрики: Історія--Всесвітня історія

Кл.слова (ненормовані):
табір -- полонені українці -- освітні курси -- Раштат -- Німеччина
Анотація: У статті проаналізовано діяльність раштатського відділення Комітету культурної помочі українцям у Німеччині, який перебрав на себе проведення всієї культурно-освітньої роботи в таборі Раштат з 1 серпня 1918 р. Завдяки його заходам у таборі було засновано кілька українських організацій («Просвіта» імені І. Франка, артистичне товариство «Бандура», товариство «Січ» та деякі інші), продовжувала свою діяльність кооперативна спілка «Єдність». Спираючись на таборовий актив, Комітет зумів відновити в таборі роботу освітніх курсів, допоміг в організації таборового театру. У Раштаті продовжувала видаватись таборова газета «Розсвіт», працювала гончарна майстерня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Назарчук, Олександр.
    Карпатська Україна як фактор у процесі формування політичної конфігурації Центральної Європи напередодні Другої світової війни / О. Назарчук, П. Сацький // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 74-82, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Карпатська Русь -- Мюнхенська конференція -- Чехословаччина -- Німеччина -- Сен-Жерменський договір -- українське державотворення
Анотація: У статті досліджено фактор Карпатської України у політиці великих держав Європи щодо формування політичної конфігурації в Центральній Європі наприкінці 1930-х років, після Мюнхенської конференції 30 вересня — 2 жовтня 1938 р. Здійснено аналіз процедури перегляду Сен-Жерменського і започаткування перегляду Тріанонського мирних договорів, що визначали міжнародний статус Карпатської України. Основну увагу приділено позиції Німеччини й Італії у питанні становища Карпатської Русі. Здійснено аналіз політико-правових умов, у яких українські державотворчі сили намагалися реалізувати право на самовизначення українського народу в Карпатській Русі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сацький, Павло


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Срібняк, І.
    Часопис "Розсвіт" як ретранслятор думок і прагнень полонених українців табору Раштат у Німеччині: 1916–1917 рр. / І. Срібняк, С. Голоско // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 6-13, DOI 10.28925/2524-0757.2021.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
полонені вояки-українці -- робітничі команди -- часопис «Розсвіт» -- Раштат
Анотація: У статті проаналізовано медійний контент таборового часопису «Розсвіт», що стосувався обставин позатаборового життя і побуту полонених українців з табору Раштат (Німеччина), відряджених для праці у складі робітничих команд. Наголошується, що регулярне ознайомлення з матеріалами видання, яке потрапляло до робітничих команд заходами «мужів довір’я», становило важливу частину короткого вечірнього дозвілля людей, задовольняючи їхню потребу в отриманні новинної інформації. Своїми публікаціями газета справляла потужний вплив на формування національно-політичного світогляду полонених, слугуючи для них ледь не єдиним «вікном» у світ політики, громадського життя, агрикультури та мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Голоско, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)