Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (235)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=біологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Тимчик, О. В.
    Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- біологія -- генетика -- форми контролю -- задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Гвоздій, О. Устянська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Франчук-Крива, Любов.
    Цифровий сторітелінг у позакласній роботі з біології [Електронний ресурс] / Л. Франчук-Крива, С. Гвоздій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 96-109, DOI 10.28925/2312-5829.2023.46 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сторітелінг -- позакласна робота -- інформаційно-комунікаційні технології -- біологія -- вчитель
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням позакласної роботи із використанням цифрового сторітелінгу. Метою статті є визначити доцільність використання цифрового сторітелінгу у позакласній роботі з біології. Сучасний учитель біології сьогодні має забезпечити здобувачів освіти предметними знаннями, необхідними для усвідомлення науково-природничої картини світу, формуванням компетентного ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих людей, екологічно відповідальної поведінки у природі та вирішення проблем життєдіяльності. При цьому предмет вивчення біології відрізняється різноманітністю і динамічністю, що обумовлює насичену навчальну програму та постійне зростання об’ємів інформації, призначених для засвоєння, і вимагає нових підходів не тільки до класної, а й позакласної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гвоздій, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)