Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчитель музичного мистецтва<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ходоковський, Володимир Ісакович.
    Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 168-171DOI 10.28925/2518-766X.20172.16871. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інструментально-виконавська підготовка -- концертмейстерські вміння -- вчитель музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Світайло, С.
    Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Світайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 259-271, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.259271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- диригентсько-хорова підготовка -- музично-теоретичний -- вокально-хоровий -- виконавський аналіз -- інтерпретація вокально-хорового твору
Анотація: Розглянуто методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі здобуття ним вищої освіти. У процесі диригентсько-хорової підготовки вони мають не лише навчитись грати партитуру хорового твору, технічно опрацьовувати її, а й осмислювати вокально-хорові твори, аналізувати й інтерпретувати їх. Наголошено на необхідності формувати у них здатності здійснювати інтерпретацію вокально-хорового твору шляхом засвоєння прийомів і засобів музичнотеоретичного, вокально-хорового і виконавського видів аналізу, визначено мету і завдання кожного з них. Запропоновано орієнтовний вокально-хоровий аналіз хору М. Лисенка «Сон», у якому розкрито його загальні жанрові особливості як музичного твору, призначеного для хорового виконання. Зокрема, охарактеризовано форму, розмір, мелодику, тональність, гармонію, теситуру, динаміку, визначено виконавські труднощі, запропоновано виконавський план. Спираючись на здобуті у процесі фахової підготовки теоретичні знання, набуті методичні навички, самостійно опрацьовуючи конкретні хорові твори, вчитель музичного мистецтва зможе досягти бажаних результатів у музичному розвитку школярів засобами вокально-хорового співу. Стверджується, що у процесі диригентсько-хорової підготовки методично доцільно доручати студентам самостійно здійснювати як окремі види аналізу (музично-теоретичний, вокально-хоровий і виконавський), так і загальну інтерпретацію вокально-хорових творів, над якими вони працюють у класі з диригування чи хоровому класі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)