Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеоігри<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Horban, O.
    Videogames as means of increasing students’ motivation [Електронний ресурс] / O. Horban, M. Maletska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P66-74, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
відеоігри -- підвищення мотивації -- студенти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Maletska, M.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна.
    Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 46-61, DOI 10.28925/2414-0325.2023.154 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- відеоігри -- емоційний інтелект -- емоційна робота -- вища освіта -- багатофакторний підхід -- ІКТ в освіті
Анотація: Метою цього дослідження є вивчення потенціалу ігрового навчання як інформаційно-комунікаційної технології для освітньої діяльності з акцентом на підвищення емоційного інтелекту. Дослідження спрямоване на те, щоб зрозуміти ефективність навчання, заснованого на іграх, визначити ключові фактори, що сприяють цьому, і надати практичну інформацію для навчання та особистого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Колот, Світлана Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Горбань, О.
    Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс] / О. Горбань, М. Малецька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн-навчання -- відеогра -- освітні ігри -- гейміфікація -- навчання -- засноване на грі -- форми і методи навчання -- мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Малецька, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)