Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (175)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=графіки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
85,0я43
А 86


    Пендикова, Ирина Геннадьевна.
    Визуальная концептуализация экзистенциальных проблем человека в актуальных жанрах графического дизайна [Електронний ресурс] / И. Г. Пендикова. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: художнє моделювання--дизайн

Кл.слова (ненормовані):
візуальна комунікація -- візуальна антропологія -- концептуалізація -- графічний дизайн -- інтернет-меми
Анотація: Стаття присвячена виявленню процесу концептуалізації екзистенційних проблем повсякденності в основних типах і жанрах сучасної дизайн-графіки - від об'єктів зовнішньої реклами та середовищного дизайну до інтернет-мемов, що набули широкого поширення у зв'язку з розвитком інформаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

2.


    Рокачук, Вікторія.
    Графічна та живописна творчість молдовського художника Іона Сфекли [Електронний ресурс] / В. Рокачук. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 9-18DOI 10.28925/2519-4135.2024.41. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
художники -- Молдова
Анотація: Художник Іон Сфекла (19.11.1941-27.05.2020 рр.) створив чимало цінних робіт у різних техніках графіки та станкового живопису. Паралельно з творчою діяльністю працював викладачем у Республіканському коледжі образотворчих мистецтв «Alexandru Plămădeală» у Кишиневі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Зайцева, Вероніка.
    Ілюстрування поеми «Енеїда» Івана Котляревського зарубіжними художниками [Електронний ресурс] / В. Зайцева. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 76-80DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.13. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ілюстрація -- майстри книжкової графіки -- літературні образи
Анотація: У статті розглянуто аспекти образно-візуальної мови ілюстрування поеми «Енеїда» Івана Котляревського видатними зарубіжними майстрами книжкової графіки Німеччини, Росії, Болгарії, зокрема Адальберта Штірена, Максима Ушакова-Поскочина, Івана Бекетова, Дмитра Бісті, Даніели Зекіної. Виявлено особливості стилістичних прийомів, засобів художньої виразності видатних зарубіжних майстрів книжкової графіки у художній трактовці літературних образів Івана Котляревського.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Рябко, А.
    Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 104-120, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фізика -- графік -- експеримент -- таблиця -- залежність -- візуалізація
Анотація: У статті розглядається методика використання засобів інформаційних технологій для побудови і аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики. Серед значної кількості комп’ютерних засобів для побудови графіків функції особлива увага приділяється програмному забезпеченню, яке дозволяє ефективно і наочно здійснювати обробку результатів лабораторних робіт з фізики, виконувати розрахунки і будувати на їх основі графіки залежностей при розв’язуванні задач, демонструвати моделі фізичних явищ на лекційних заняттях. На прикладі лабораторної робота з визначення ємності конденсатора демонструється, що в результаті використання програмного засобу Graph для обробки експериментальних даних зменшується час їхньої обробки і похибка результатів обчислень. Побудова графіків функцій досліджуваних величин також сприяє більш повному розумінню фізичного процесу, який розглядається у задачі. Розглянуто методику використання графічних можливостей електронної таблиці Excel і побудова графіків функцій на основі аналітичного розв’язку задачі. Побудова графіків залежностей фізичних величин у режимі реального часу розглядається на прикладі коливань математичного маятника, які моделюються за допомогою програмного забезпечення SimPHY. Графіки у режимі реального часу можна будувати за допомогою опрацювання даних фізичних датчиків різних типів із використанням апаратної обчислювальної платформа Arduino і програмного забезпечення SFMonitor. Проведення лабораторної роботи у такий спосіб дає можливість проводити реальний фізичний експеримент одночасно з відображенням його результатів на екрані монітора, спостерігати зв’язок між конкретними змінами, внесеними до умов експерименту та їх графічним відображенням. Використання 3D графіків розглядається на прикладі візуалізації тривимірних векторних полів у Matlab: силових ліній напруженості електричного і поля диполя і потенціалу електричного поля диполя. Для 3D графіків використання градієнтів висот і кольору суттєво збільшує наочність зображень. Графічний метод у поєднанні з інформаційними технологіями має досить високий потенціал у реалізації головних цілей навчання фізики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Толмачов, В.
Прокопець, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Тютюнник, Анастасія Володимирівна.
    Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 161-168, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
візуалізація -- цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізації -- графіки -- графічний образ -- дані -- дослідження
Анотація: З кожним роком стрімко збільшується обсяг інформації, зокрема в освіті, разом з цим змінюються можливості використання цифрових інструментів для її опрацювання. Цьому сприяють науковий прогрес, віртуалізація і автоматизація багатьох процесів, а тому виникає необхідність їх обробки і обліку, що тягне за собою зростання обчислювальних потужностей і швидкостей передачі інформації. Безперервний потік інформації – необхідна умова існування сучасної цивілізації і причина перевантаженості свідомості інформаційної енергетикою, медіа-активністю, що спровокували виникнення нового типу мислення, заснованого на кліповому сприйнятті повідомлень. Людина з усього розмаїття інформації «схоплює» найбільш яскраві фрагменти, які апелюють до його свідомості і формують таким чином ланцюжок рівнів сприйняття інформації «зображення - заголовок - текст - розуміння», де візуальна компонента інформації виступає сполучною ланкою від одного до іншого і забезпечує інформаційний зв'язок. Візуальна компонента інформації (візуалізація), спираючись на певні асоціації, стереотипи мислення, передає суть значимого, важливого для людини в часі і просторі події, факту, явища, процесу. Візуалізація – найважливіший етап в процесі аналізу даних. Він допомагає представити результати досліджень в простій і зрозумілій формі, найчастіше служить ключовим фактором для прийняття рішень в різних сферах діяльності. І хоча у багатьох візуалізація асоціюється виключно з лінійними графіками та таблицями, насправді це велика концепція, система передачі складних ідей, закономірностей і даних за допомогою візуальних образів. В статті здійснено аналіз поняття «візуалізація», «візуалізація інформації» «графічний образ», «графік». Проаналізовано, різновиди та методи цифрових візуалізацій різних дослідників. Описано методи цифрової візуалізації швейцарських дослідників, які представили їх у формі періодичної таблиці. Детально розписано основні типи цифрових візуалізацій з прикладами та їх можливе застосування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Бойчук, В. М.
    Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті / В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 33-42, DOI 10.28925/2414-0325.2021.104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- фахівець -- професійне навчання -- ІКТ -- STEAM
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх викладачів художньомистецьких дисциплін із використанням міждисциплінарного напряму – STEAM-освіти. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних технологій у підготовці фахівців. Нами проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід щодо запровадження STEAM підходів у освітній процес закладів освіти. У статі розглянуто питання сучасної стратегії STEAM – освіти, яка успішно розвивається в наш час, яка є результатом інтеграції науки і мистецтва, внаслідок якої народжуються наукові технології. Проаналізовано деякі історико-педагогічні аспекти цієї проблеми. Привернуто увагу до п’яти складників STEAM-освіти: S – science (природничі науки), T – technology (технологія), E – engineering (інженерне мистецтво), A – art (творчість) і M – mathematics (математика) та акцентовано на важливості мистецької складової в міждисциплінарному формуванні цілісної особистості. Висвітлено результати окремих досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. Проаналізовано підходи до впровадження таких норм освіти у США та Австрії, інших країнах Євросоюзу. Визначено, що для педагогічних представників, зокрема, майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін, впровадження STEAM допомагають підвищити власний рівень професіоналізму, покращити якість освітнього процесу, зменшити час підготовки до занять, дозволяє внести кардинально нове в роботу педагога. Художньо-творча діяльність є важливим показником формування творчої особистості здобувача освіти, особливу роль у ставленні до образотворчої діяльності відіграє розвиток художнього сприйняття при ознайомлені з творами живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Це ознайомлення може мати різні форми, зокрема і з використанням сучасних інформаційних технологій та STEAM-підходів. Нами зроблено висновки, що всебічне розуміння наукових проблем, творчий та інженерний підхід до їх вирішення, критичне мислення, здатність обробляти дані, що представляють образні та символічні об’єкти; здатність аналізувати кілька потоків даних одночасно, інтегроване застосування наукових та художніх методів пізнання сприяє розвитку всіх важливих компетентностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Уманець, В. О.
Фу, Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Зайцева, В. І.
    Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" [Електронний ресурс] / В. І. Зайцева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 66-69, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.9 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- українські художники -- культура
Анотація: У статті розглянуто художньо-естетичні аспекти творчості українських художників-графіків періоду «хрущовської відлиги». Виявлено особливості стилістичних прийомів, засобів художньої виразності майстрів української графіки 1950-х — 1970-х років. Графічні цикли українських художників-шістдесятників, зокрема, С. Адамовича, А. Базилевича, Г. Гавриленка, О. Губарєва, О. Данченка, М. Компанця, Г. Малакова, Г. Якутовича, вводять у виміри візуального втілення нові, незвичні, оригінальні, сміливі й нестандартні методи композиційної побудови графічних творів та використовують нові синтетичні поліграфічні матеріали.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)