Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=диригентсько-хорова підготовка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лєснік, Олена.
    Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Лєснік, О. Мамикіна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 41-47, DOI 10.28925/2518-766X.2023.87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормированные):
вокально-хорове мистецтво -- диригентсько-хорова підготовка -- вокально-виконавська підготовка -- самостійна робота
Анотація: У статті розкрито особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Сучасний етап модернізації вищої освіти України, що пов’язаний з інтеграцією нашої держави до європейського освітнього простору, актуалізує проблему якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мамикіна, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

2.


    Світайло, С.
    Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Світайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 259-271, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.259271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормированные):
вчитель музичного мистецтва -- диригентсько-хорова підготовка -- музично-теоретичний -- вокально-хоровий -- виконавський аналіз -- інтерпретація вокально-хорового твору
Анотація: Розглянуто методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі здобуття ним вищої освіти. У процесі диригентсько-хорової підготовки вони мають не лише навчитись грати партитуру хорового твору, технічно опрацьовувати її, а й осмислювати вокально-хорові твори, аналізувати й інтерпретувати їх. Наголошено на необхідності формувати у них здатності здійснювати інтерпретацію вокально-хорового твору шляхом засвоєння прийомів і засобів музичнотеоретичного, вокально-хорового і виконавського видів аналізу, визначено мету і завдання кожного з них. Запропоновано орієнтовний вокально-хоровий аналіз хору М. Лисенка «Сон», у якому розкрито його загальні жанрові особливості як музичного твору, призначеного для хорового виконання. Зокрема, охарактеризовано форму, розмір, мелодику, тональність, гармонію, теситуру, динаміку, визначено виконавські труднощі, запропоновано виконавський план. Спираючись на здобуті у процесі фахової підготовки теоретичні знання, набуті методичні навички, самостійно опрацьовуючи конкретні хорові твори, вчитель музичного мистецтва зможе досягти бажаних результатів у музичному розвитку школярів засобами вокально-хорового співу. Стверджується, що у процесі диригентсько-хорової підготовки методично доцільно доручати студентам самостійно здійснювати як окремі види аналізу (музично-теоретичний, вокально-хоровий і виконавський), так і загальну інтерпретацію вокально-хорових творів, над якими вони працюють у класі з диригування чи хоровому класі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)