Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=професійна діяльність вчителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сисоєва, C.
    Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / C. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 7-17, 10.28925/2412-0774.2024.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- воєнний стан в Україні -- професіоналізація -- професійна діяльність вчителя
Анотація: У статті професіоналізація вчителя розглядається в контексті непередбачуваних ситуацій, зокрема війни російської федерації проти України. Зроблено висновок, що воєнний стан в Україні позначився на процесі професіоналізації вчителя, пріоритетах у місії та професійній діяльності вчителя. У статті професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану розглядається як процес, спрямований на розвиток у вчителя таких якостей, як адаптивність, стресостійкість, гнучкість, креативність, критичне мислення, та передбачає таку підготовку вчителя, яка забезпечує усвідомлення широкого спектру соціальних потреб і викликів до країни, суспільства і вчителя, породжених війною, озброєння вчителя знаннями, технологіями, новими компетентностями, які дозволяють йому працювати, утримувати та покращувати якість освіти в умовах невизначеності. Виділено два пріоритети в місії вчителя: збереження покоління, яке надалі формуватиме майбутнє України (професійна діяльність і професійна підготовка вчителя мають розглядатися через призму збереження здоров’я і життя дітей та молоді); утримання вчителем власного стану на максимально ресурсному рівні для професійної діяльності та особистого життя. Проаналізовано виклики до професіоналізації вчителя в умовах воєнного стану, зокрема навчання новим компетентностям, передусім цифровій, підготовка вчителя до подолання освітніх втрат учнів, оволодіння новими формами і методами навчання у віртуальному просторі (дистанційне, кореспондентське, змішане, гібридне, мобільне тощо), оволодіння технологіями творчого розвитку учнів, зокрема застосування навчально-творчих і творчих завдань задля підвищення психореабілітаційного ефекту освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)