Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна мобільність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Линьова, І. О.
    Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс] / І. О. Линьова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методична культура -- науковометодична робота -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал НЗ -- інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна мобільність -- інтерактивне навчання -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)