Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=форми і методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сисоєв, Олексій.
    Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 40-57, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- компетентність -- навчальна дисципліна -- форми і методи навчання -- циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.


    Горбань, О.
    Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс] / О. Горбань, М. Малецька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн-навчання -- відеогра -- освітні ігри -- гейміфікація -- навчання -- засноване на грі -- форми і методи навчання -- мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Малецька, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)